goedemorgen meiden @blondjuh jeeeeyyyyy hahha huppa op naar mijn neefje/nichtje @duch yasje begint lekker te rollen ahhahaha hoe is het verder met jou? @ella ja meiss als het echt niet gaat zou ik ook aangeven dat het wat moeilijker word s`avonds... jou wil is wet he meisss... oehh spannnend bijna de 20 weken echo hahaha... @hier ohhh meiden ik ben echt zoooo onzeker elke keer als ik naar de wc ga even checken of ik niet bloed of zo.. ben echt zo bang word er gek van.. en het ergste is ik zit ook vanaf 2 tot 22.00 uur alleen thuis en dan loop ik hier te prakiseren van dit en dat ... pfffff
Moeilijk he Cin. Maar het hoort er wel een beetje bij. Komt goed meis! Hihi rollen doet ze al twee maanden. Ik heb de zenuwen....geen idee waarom haha.
Senna , wat leuk zeg dat de verhuisplannen nu definitief doorgaan!!!! heb je er zin in? wij gaan ook hoogstwaarschijnlijk verhuizen! heb daar erg veel zin in... al kan ik niet veel doen , qua tillen en verven denk ik! Duchess , wat fijn dat Yasemin nu wat soepeler rolt! maar jammer dat hij niets heeft kunnen betekenen voor het slaappatroon van haar! dus dat betekend dat je nog steeds zo van die gebroken nachten hebt?? oooh wat zwaar meis! je zult wel erg moe zijn! ben je nog steeds zo nerveus??? die gejaagdheid kan miss ook komen doordat je juist zo slecht slaapt?? tenminste dat gevoel had ik vaak als ik slecht sliep, van die hartkloppingen en erg gejaagd gevoel. Blondjuh wat fijn dat je nu eindelijk verder kunt!!!! eindelijk he! al dat wachten is ook zo vreselijk! Cindy, wat spannend allemaal he meis! zoals duchess al zei , het hoort het allemaal een beetje bij! maar leuk is anders natuurlijk! probeer wat te ontspannen meis en niet de hele tijd zo krampachtig naar toilet , als je dat lukt! ja heb gisteren mn leidinggevende nog gesproken... ze hadden het in overleg dat ik graag overdag wil werken. hoop dat ik er snel wat van hoor. de reden dat het allemaal zo lang duurt , is omdat ik een avond contract heb.... dus vast in de late diensten sta! en die diensten moeten natuurlijk allemaal weer opgevuld worden. Verder is er overdag ook weinig plaats. Maar idd , ik moet goed naar mezelf luisteren en dat doe ik te weinig. ik vind dat ook zo lastig he! ik doe nu overdag al niets als ik moet werken... eerder deed ik het hele huis nog wel , maar dat reserveer ik nu voor de woensdag , dan ben ik altijd vrij!
hooooooooooooooi dames ben er weer. Zeg zit met een dilemma per 19 feb gaan wij verhuizen maar per 1 december krijg ik een jaar contract bij de thuiszorg. deze stichting is niet werkzaam in me nieuwe woonplaats. Wat zouden jullie doen open kaart al spelen met risico dat ze van contract afzien. Of tekenen en dan opzeggen. Ik voel me zo schuldig naar me clienten toe word altijd zo de hemel in geprezen dat het nu gewoon een kwelling begint te worden. Ik denk zelf gewoon nu al open kaart spelen maar manlief zegt tekenen en maand van te voren opzeggen
ik zeg ook tekenen en een maand van te voren opzeggen!!!! bedoel , zo aardig zijn die instellingen ook niet hoor! als ze van jouw afmoeten dan zeggen ze dat ook gewoon!
meidenik heb een etos test gekocht ben nu aan het wachten tot ik moet plassen hahaha heb nog niks gedronken ja vanmorgen een glaasje melk.. dus pffff zul je zien nu hoef ik niet te plassen he...hahaha
moppie niet zo twijfelen je bent gewoon hartstikke zwanger beter kunnen we het niet maken whaahahaha eindelijk een nieuw nichtje/neefje op komst
@senna: wat super dat het verhuizen door gaat. wat goed dat Lotte met kleding mag zwemmen. @ella: hopelijk hoor je snel of je overdag mag gaan werken @cin: zeker duidelijk meis niet piekeren he @mama mars: wat een mooie meid heb jij zeg!!