whhahahahha pamsie die reactie kon dinis wel zijn? blondjuh ja we gaan genieten meiss.. en jij bent ook zo aan de beurt haha zijn we nog samen oh meiden voel me helemaal goed na dat testje hahaha was echt zo onzeker en gisteravond was ik heel erg down kon wel janken was de hele tijd stil enzo. hahahaha
super test cin!!!! pamsie , hahaha , nou ja mijn idee is natuurlijk ook niet goed! ik zou zelf ook nooit iemand aanraden om te experimenteren met medicatie! maarre in dit geval is het wel erg verleidelijk!!!! denk dat je man wel gelijk heeft hoor!! wat leuk zeg dat je ook dat soort armbanden maakt! en die ketting is ook een mooi idee! Heb ik iig wat ideetjes! Miranda, hoe gaat het met je??? nog steeds zo erge pijn? zoo ik zal zo naar mn werk!!!! tot vannacht dan maar weer! morgen en donderdag lekker vrij!!! Xx
ohh spannend gefeliciteerd debby met de geboorte van PJ hopelijk is alles goed gegaan en horen we snel meer!!
nee is ook zo nooit exp. met meds. @cin: gaat helemaal goed komen meis, jij hebt een mooie plakbaby in je buik!! en over 8 maanden een prachtbaby!!
oooh wat leuk!! Debs en mannetje gefeliciteerd met de geboorte van PJ!! Ben benieuwd hoe het nu allemaal gegaan is.
debbyyy en arnoud van harte gefeliciteerd met jullie kleine kanjer meiss ben benieuwd naar je verhaal xxxxcin
Debby Man en Ryan. GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN PJ... lekker genieten.. Nu vol *on* geduld wachten op de naam ..
Debby!!! van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!! wat leuk!!!! *nu heb ik je adres niet meer... mn mailtjes zijn allemaal weg vanaf 4 sept**... geniet er maar lekker van!!! en goed bijkomen!! Liefs!
Debby van harte gefeliciteerd meis. Super gedaan. Pff ik heb gister een autoongeluk gehad. Het valt allemaal mee gelukkig. Alleen mijn nek en schouder zijn onwijs pijnlijk. Gelukkig waren de foto's goed dus moet het nu doen met elke 6 uur 2 paracetamolletjes ipv de BV. Maar heb er flink last van en zit de hele dag alleen met Yasemin. Erg vervelend..
ooow jakkes!!! dat meen je niet! kijk maar uit dat je geen nekblesssure er aan over houd.... sterkte hoor!!! kan me voorstellen dat het nu zwaar is , als je alleen met Yasemin thuis zit! Kunnen je ouders miss niet even komen? om je wat te ontlasten? of dat je yasemin naar een oppas kunt brengen?
Mijn ouders werken en een oppas hebben we niet. Nahja he tgaat wel, ze ligt wat meer in de box dan normaal enzo... is ze het zelf niet altijd zo mee eens maargoed we komen de dag wel door. Hoop dat het morgen al minder pijnlijk is.
gelukkig maar! tja dat zal wel even wennen voor dr zijn! hoe gaat het verder met jouw?? mars!! hoe is het! jij moet morgen naar de gyn toch!??? spannend!
Owen...mooie naam debby! Duchess, goed opletten idd....wat vervelend dat je een ongeluk hebt gehad zeg. Beterschap! Ella...ikke niet hoor...gewoon druk...