duchess alles was helemaal in orde!!! liep helemaal op schema en alles was goed! geen afwijkingen te zien.. dat vond ik toch wel het spannendst! thanks meiden voor jullie felicitaties!!!!
ellaaa jaaaa meiss een boy ohhh leuk leuk leuk hahahha dacht je zelf nu ook dat het een jongen werd??? oops even vergeten...
@ Pamsie Dank je wel voor je reactie, zat zelf ook al aan vmk te denken. Heb gehoord dat je dan ook nog gewoon gevoelige tepels enz. houdt ook al is het vruchtje weg... Vind het heel vreemd allemaal en heel spannend! Want hoewel t nog niet de bedoeling zou zijn, zou het wel een groot en ontzettend welkom wonder zijn als t zo is!! Was het maar morgenvroeg... Bel hoe dan ook gyn morgen, wordt hier gek van! hoe is het met jou?
dankje lieve meiden!!! ik vind het zo leuk! alleen de naam.... de meisjesnaam was geen issue voor ons! die stond al jaren vast.... de jongensnaam ben ik al 4 jaar aan het bedenken! :S dusss..... als jullie wat weten!!!
ach wat lief leuk klinkt dat he!! straks samen achter de kinderwagen. en hem straks bezig zien met jullie zoon. dat vond ik ook zo'n smelt moment michel met lotte op de arm
hihi ella. jongens namen zijn vaak moeilijker te bedenken voor een meid. Tenminste is voor mij bekend probleem. hihihih. ik ga proberen te slapen. manlief heeft laatste nachtdienst hoop dat ik nou eens doorslaap. Weltruste meiden en tot morgen
pamsie , ja lief he! lijkt me ook zo bijzonder! Senna , lekker slapen!!! ja idd jongensnamen vind ik ook zo lastig!!!
@ella: van welke smaak namen hou je?? @1985: ja ik zou idd gewoon de gyn ff bellen dan ben je ook van de onzekerheid af hopelijk ( ohh en ik wil je niet onzeker maken, ik wens iedereen al het goeds) en ja idd vaak hou je bij een vmk toch nog zwangerschapskwalen voor een tijdje. @hier: IEMAND hou me tegen. door de pcos weet ik na de bevalling nog niet wat me cyclus is. vorige maand was het 40 dagen maar nu weet ik natuurlijk nog niet het zou minder kunnen worden. nu zit ik op 30 dagen en ik ben steeds een beetje duizelig en een beetje raar gevoel in me buik maar niet echt duidelijk te omschrijven. mssn heb ik wel eerder me ei gehad. zo voelde ik me namelijk ook toen ik van lotte zwanger was. * nee, geeft zich zelf een dreun voor me kop* je bent niet zwanger. pff geloof dat ik me zelf weer gek maak. hoe groot is de kans nou dat je met pcos zonder meds zwanger wordt. zal wel gewoon de vermoeidheid zijn.
@ Ella: ligt eraan van wat voor soort namen je houd natuurlijk wij hebben allemaal italiaanse namen voor de kids dus vertel waar houd jij/jullie van?
Goedemorgen dames. Hoe is het hier? lekker geslapen allemaal? Hier: beetje aan de rommel in huis. Heb eindelijk doorgeslapen en schrok me rot van die wekker. hihi
pamsie, wat SPANNEND!!! ik hou je vooral NIET tegen hoor! nee hoor meis , snap dat je gek kan worden van deze onzekerheid..... miss toch even testen voor alle duidelijkheid?? duim toch voor je hoor!!! Blondjuh , ik hou zelf erg van spaanse namen... we krijgen een halfbloedje , we willen niet echt een typische nederlandse naam. Senna , hahaa ik schrik ook altijd weer van de wekker!!!
dankje Anja!!! ik denk aan je straks hoor!!! laat je het hier dan nog even weten??? succes vanmiddag!! hoop dat alles goed mag zijn!!! Xx
ohh ja spaanse namen volgens mij had je dat al eens gezegd toen had ik een hele lijst voor je gemaakt. nou gaan we weer carlo, carlos, Joaquin, Joachim, alejandro mmm ff geen inspiratie meer
zo ben er ook weer eventjes. hebben jullie dat ook wel eens het gevoel dat je vanalles wil en moet doen maar het lukt gewoon niet ahahhaa. Anja heel veel suc6 vandaag kom je vertellen hoe het gegaan is?