PCO Deel 8

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anja89, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou dames hier is ie dan...

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dat witte puntje onder is het dooierzakje..
    maar als je goed kijkt zie je boven ook zo`n wit puntje en de gyn zei of dat ook een dooierzakje is zien we op 1 november:) wiehoooo maybe 2.. hahahaha maar denk het niet hoor..

ella proficiat meiss dat je weer tante bent geworden..

duch en de rest van de meiden thxxx moppies:)

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh ik zie nu dat je dat bovenste witte puntje niet ziet haha door die lijn die ik heb getrokken:) ff de originele erop zetten ja...

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ...

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @deb meiss leuk dat je toch nog even wat komt laten weten..
    gelukkig begint het helemaal de goede kant op te gaan met owen!! klein vechtertje..

maar hoe is het verder met jou meiss????

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat een mooie echo cin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):):):):):):)
    ben hartstikke blij voor jullie!!!!

wat denken jullie!? we willen graag morgen avond heeeeeeeel eventjes kijken bij ons nieuwe nichtje....
    dat kan toch wel?? we zijn zo benieuwd!

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik zou het doen meiss. maar wel even bellen van te voren of het wel gelegen komt:)

ja leuk he kan me nog niet voorstellen dat ik dta vandaag gewoon heb gezien haha en dat dat in mij groeit haha zo gek idee..

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Cindy, zal zo je echo even bekijken meis, leuk hoor en vooral heeel fijn dat alles goed was!

@Owen, het lijkt erop dat we misschien te voorbarig zijn met vrijdag naar huis :(. Vanmiddag de arts-assistent gesproken en er wordt vanmiddag nog een hartfilmpje gemaakt. Ze horen een kleine ruis bij zijn hartje en willen zeker weten dat dat niets is. Ze gaan ervan uit dat het niets is, maar willen het uitsluiten. Verder moet Owen gewoon meer en beter gaan drinken voor hij van het infuus af mag en uiteindelijk dus naar huis mag. We hebben nog een redelijke lange weg te gaan helaas.

@Met mij, ik zit nog steeds in een emotionele achtbaan waar geen einde aan lijkt te komen en ben nog steeds op zoek naar de blauwe wolk :(. Veel huilen en emoties, onzekerheid en angst. De ene dag lijkt het super te gaan, de volgende dag of soms zelfs een paar uur later kan het weer zo veranderen. Lichamelijk voel ik me goed, alleen een beetje last van mijn bekken, maar verder nergens last van, niet van mijn hechtingen en niet van iets anders. Alleen geestelijk is een heel ander verhaal...

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Deb meis tis ook niet niks.. dikke knuffel. :(

Ella ik zou gewoon bellen of je even mag komen kijken.
    Ik wilde haar aan iedereen laten zien dus vond het geweldig als mensen wilde komen, vooral naaste familie!

10. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0

yeahhhhhhh :D:D:D Coole echo meis maar ehh ik denk 2 :D

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey moppies hoe gaat het hier????

@debby ook hier een dikke knuffel voor jou meis.

@blondjuh jaaa morgenvoeg stadden hahhaha jij ook???

12. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @ella: wat leuk meid tante geworden. je had niet eens vertelt dat je tante zou gaan worden:p ik zou gewoon ff bellen of jullie langs kunnen komen.
    hoe heet de kleine meid?

@deb: het is ook niet niks allemaal he!! fijn dat het lichamelijk mee valt. hopelijk knap je geestelijk ook snel op.

ik zag idd op hyves dat owen missn toch niet vrijdag naar huis kan. pff het zit ook niet mee he! mijn duimen blijven draaien hoor.
    het hartfilmpje zal wel goed komen meid.
    en dan nog even goed drinken, dan kan hij snel naar huis.
    en dan kan het echte genieten eindelijk eens beginnen.

@cin: hey meis, wauw wat een mooie echo! liep je helemaal op schema?? spannend missn dus wel twee:D

@hier: pfff druk met werken joh! loop me zelf weer voorbij.

13. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0

tuurlijk ik ook ja :D

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    pamsie jaa we zullen zien he 1 november:) ga er in ieder geal niet vanuit hoor!!

blondjuh jaaa ik ga morgen wel wat shoppen he dat begrijp je wel he` nu mag het eindelijk eens officieel hahaha

oh ja ik heb zaterdag een positie broek besteld bij bonprix maar hij is er nog niet:( ben benieuwd hoelang het duurt..

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    cindy hopelijk komt die broek snel hoor!! vast wel toch!?
    duurt altijd wel even voordat je wat besteld!
    Voel je je nu wat geruster? nu je de echo hebt gehad?

Duchess , ja idd , heb al even gesmst! en we kunnen morgen avond even langskomen!
    ben erg benieuwd!

Pamsie, toch nog lekker gewerkt??? kijk maar uit dat je jezelf niet voorbij loopt!!!;)

Debby , wat klinkt dat zwaar meis! denk echt veel aan jullie....
    Hopelijk valt het hartfilmpje mee en drinkt hij ook spoedig wat beter!
    zoals pamsie al zegt , dat jullie dan eindelijk naar huis kunnen en het echte genieten kan gaan beginnen!
    Heel veel sterkte!!!! enne ik wou je graag een kaartje sturen , maar je adres is toen gecrasht , met die crash die er was op ZP!
    dus sorry , ik heb je adres niet meer....
    miss dat iemand anders hem mij even kan pb-en???

hier alles goed , heb weer lekker gewerkt!
    morgen en overmorgen lekker vrij...!!

Xx

16. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0

groot gelijk ja :D ja ik blijf niet zo heel lang moet nog douche kids halen en 2 uur kliniek zijn dus word jagen hahaha en meestal duurt dag of 5 bonprix :D

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Een nieuwe dag voor ons mannetje, dus nieuwe kansen! Het infuus is eruit, dat was de een na laatste stap. Nu goed gaan drinken en dan mag hij hopelijk snel mee naar huis. Ik heb vandaag mijn laatste dag en nacht, morgenochtend ga ik weer naar huis. Heel vreemd, maar ook wel fijn. Het lijkt ondertussen of het zkh mijn huis is geworden, dus het wordt ook wel tijd ;).

@Ella, ik heb je mijn adres even ge-pb't.

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat goed dat zijn infuusje eruit is meis! Misschien dan toch vrijdag naar huis?
    En idd fijn dat jij naar huis kunt. Woon je ver van het ziekenhuis af?
    Ik duim voor je ventje!

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij gaan ervan uit dat Owen begin volgende week naar huis mag, omdat het drinken nog zo moeizaam gaat. Dat zal toch eerst moeten verbeteren. En we wonen ongeveer 20 min. rijden van het zkh, dus dat is op zich wel te doen. Morgen eens rustig bespreken hoe vaak handig is om heen en weer te rijden, wil sowieso 's middags mijn rust thuis nog pakken nu het nog kan.

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @deb: wat fijn dat het infuus eruit is. op naar de volgende stap!! hopelijk hoef je maar voor een paar dagen heen en weer te rijden. en kan je kleine man snel mee naar huis.

Deel Deze Pagina