ga zo ff terug lezen, maar als ik ga tempen ben je toch te laat, zodra je temp om hoog gaat is je ei al geweest!!
@blondjuh: binnenkort de fm zie ik! super zeg. @duch: hoe is het met yasemin? nog last gehad van de val?
pamsie , tempen kan idd ook , maar dan moet je dat wel voor langere tijd doen. Zodat je echt in kaart kunt brengen wat je cyclus is , toch!? tenminste dat heb ik een keer gelezen hoor! het lijkt me ook niet de meest handige methode , juist omdat je ook altijd rond dezelfde tijd moet tempen? Hoe gaat het verder met je? Ja echt zo zielig.... ik denk ook de hele tijd aan ze.... zal zo even proberen te bellen..... of er nog nieuws is.
Goedemorgen dames. Ella wat sneu voor het kleintje zeg dat ze zo ziekjes is. Hoop dat het gauw beter is. Pamsie: ik hoop dat je door tempen inzicht krijgt in je cyclessen Hier: gistermiddag iets begonnen mt vloeien maar het is alweer weg. geen pijl op na te trekken. grrrrrrrr
nee helemaal niks. baal wat dat betreft even weer als een stekker. Maar heb dinsdag telefonisch consult met de gyn. zal het eens overleggen.
ja gaat goed hoor, moet straks weer werken. Maak me alleen zo zorgen over mn nichtje... kan dat gewoon maar niet uit mn hoofd zetten. Hoop dat we snel weer wat horen..
ja is nogsteeds koorts vrij. Begin ook weer beter te eten. Lotte gaat vandaag weekendje logeren. manlief is werken tot zondagavond.
heb je het rustig in huis! ben je al druk aan het inpakken voor de verhuizing?? ik nog niet aan het inpakken , maar wel flink aan het opruimen!!! wij hopen eind november in ons nieuwe huis te kunnen.... al moet er nog een hoop gebeuren.....
we zijn al druk bezig met de zolder inpakken. aankomende maandag komt de opzichter daar in huis en gaan we een school bekijken voor Lotte. Rond 1 november kunnen we wel tekenen Heb heerlijk rustig weekendje. ga morgen dagje naar mijn moeder toe. Even bij de judo kijken bij me schoonma met Senna als beetje droog is.
ja hihi manlief ook zwager heeft eigen sportschool op 2 locatie. heb zelf ook altijd getraint nu niet meer. schoonmama en ik zijn ehbo van de judobond midden nederland
hihihih. is wel leuk de kinderen vinden het ook leuk kunnen lekker verantwoord stoeien. maar ga alleen bij schoonmama kijken morgen als droog is want ga op de fiets van mijn moeder ahahhaha. Heb al zin om te verhuizen liever vandaag dan morgen nog