Zo heb de box na 2 en half jaar in de kamer te hebben gestaan. In geklapt. De boxkleden zitten in vacuum zakken en in een doos. Morgen word dat al naar de opslag gebracht. Weer een box periode afgesloten hopenlijk niet voor lang
@ella: pff vervelend van je nichtje, hopelijk hoor je snel wat. @senna: hopelijk kan de gyn wat voor je betekenen dinsdag. grappig je een judo famillie, ik heb ook jaren op judo gezeten. @tempen: kan wel maar me cyclus is onregelmatig. dus dan heb je er niks meer aan.
tempen met onregelmatige cyclus is juist wel handig...anders blijf je testen met ovu testen die met PCO toch uitslaan en dus niet duidelijk zijn. Je temp daarintegen is wel heel goed duidelijk of je wel of niet een eisprong hebt.... (ik ben bang met onregelmatige cyclussen van niet altijd in ieders geval...)
uh maar het is toch zo dat als je temp omhoog gaat je ei al geweest is?? en dat als je dus een regelmatige cyclus heb je na een bepaalde tijd weet wanneer je moet gaan klussen. en met een onregelmatige cyclus je dus altijd te laat er achter komt dat je ei geweest is?? @cin: balen van me misselijkheid zeg!! haha leuk ook ff klussen in huis voor de kleine er is. en nu al kado's leuk!! @senna & ella: jullie zijn maar druk met het verhuizen. pff ik wordt er al moe van als ik het lees
klopt...maar dan weet je in ieders geval dat je een ei hebt....en kun je om de 2 dagen klussen ofzo....
pamsie word zelf ook al moe van het idee ahahah. en heb al energie van nul. Miran bij mij hielp tempen niet helaas.
Idd pamsie, dan gewoon klussen en tempen, en dan weet je wanneer je eisprong geweest is en wanneer je dus kunt testen. Yasemin tijgert sinds vandaag.
thanks voor de antwoorden meiden, ik weet nog niet wat ik er mee moet. haha, vorige keer stuiterde me temp op en neer en kon ik dus met een ovulatietest wel me ei vinden. ( maar een andere keer af ie een paar keer vals positief aan) dus ik moet het allemaal nog maar zien. @duch: leuk zeg dat Yasemin tijgert! @senna: nou suc6 met de verhuizing dan
Kan hoor, sommige mensen hebben nou eenmaal rare temperaturen. Haha. Maar temp je dan wel echt meteen als je net wakker bent, voor je uit bed gestapt bent?
goedemorgen meiden ff een vraagje is het normaal dat je eerst zo misselijk bent en daarna ff niet meer?? zit me weer zo druk te maken.. xxxcin
Ben niet bijgelezen, maar wilde even laten weten hoe het gaat...k** Vanochtend weer bij Owen geweest en hij spuugt nog erg veel, voeding gaat erg moeizaam en meer via de sonde dan via de fles en hij was weer afgevallen . Ze willen in ieder geval tot maandag afwachten, want de medicijnen tegen de reflux moeten ook de kans krijgen om te gaan werken. Ik zie het zelf niet gaan werken, want heb zelf het idee dat het geen reflux is. Dat is ook genoteerd en ook aangegeven bij de ka, maar die doet er vooralsnog niets mee. Logisch, want de medicijnen hebben ook tijd nodig. Vanochtend daar in tranen gezeten, want het is zooo moeilijk om Owen achteruit te zien gaan zonder dat we weten waar het nu door komt. Ook manlief zat te huilen en hij meldt zich maandag direct ziek, want trekt het zelf ook even niet meer. En dat zegt al heel wat, want hij is altijd heel sterk....
ohh deb meiss.. dit is nu wel heel erg oeilijk aan het worden he meiss ik weet eigenlijk niet meer wat te zeggen dan alleen dat ik heel erg hoop dat er een wondertje gebeurt en owen eindelijk aansterkt en de artsen weten waar het nu aan ligt... een dikke knuffel voor jou en arnoud meiss... ik ga flink hopen en duimen voor jullie en kleintje... xxxcindy
@ Deb jeetje meis weet er ff niks op te zeggen hoop alleen dat julie kleintje aansterkt @ Cin ja kan ja je bent niet altijd misselijk @ hier het spuiten vergaat me goed heb alleen t gevoel of ik een zware onderbuik heb, verders is alles prima ben alleen veel moe maar kan ook komen omdat ik weer verkouden ben :S
hey blondjuh dat je zo moe bent is die gonal-f meiss.. neemt heel erg veel energie van je... en zware onderbuik wiehoo ze zijn vol aan het groeien meiss.. ja heb vanacht alweer overgegeven maar of het kwam door de zwangerschap of door dat ik zuur had van de mexican wrap hahaha ik werd om half 5 er wakker van dus huppa rennen naar beneden.. xxxcin
ow oke nou woensdag hoor ik het hoop dat ze goed zijn want ben een slechte junk hahahaahha heb overal waar ik gespoten heb een afdruk en blauwe plek ervan dus bak er niet veel van maarja het zit erin hahahahaha
@cin: ja het kan dat je soms wel en soms niet misselijk bent. maar ja ik lees al dat je vannacht ook weer hebt lopen spugen. @blondjuh: fijn dat het spuiten goed gaat. balen van de verkoudheid! @deb: jeetje, meiss, ik leef met jullie mee hopelijk weten de artsen gauw wat er is en sterkt owen snel aan. dan kan hij eindelijk mee naar huis. @hier: lekker weekend gehad. aankomende week herfstvakantie dat betekent extra veel werken. 32 uur ipv 20 uur.
hey meiden blondjuh het beste kan je dan als je die rol pakt heel hard erin knijpen en dan die naald erdoor duwen. of meteen die naald eruit trekken eerst 10 seconden ff laten zitten he zodat alle druppeltjes eruitzijn en in eenkeer eruit jassen ahhaa en mischien ff coolen met iets? @pamsie pfff meer uurtjes maken haha ben al moe als ik aan werk denk hahaha kan echt de hele dag slapen nu xxx