@ Cin hahahhaah ja gak proberen, heb een hele lijn met blauw/rood puntjes net een dartbord heb al een bijnaam calimero hahahahhhaha
Goedenavond dames. Cin wat balen dat je alweer overgegeven heb. Debby. Hoop dat owen gauw beter gaat. Hier: gaat vandaag niet zo heel lekker. Alles is teveel geworden. Morgen komt de opzichter in het nieuwe huis, we gaan een school bezoeken voor Lotte en moet naar de neuroloog toe eindelijk weer. schoonmama gaat zwemmen met Lotte gelukkig. bleh.
Vandaag hebben we een gesprek gehad met de arts-assistent. Ik heb eerst de arts-assistent behoorlijk aangevallen over hoe het ging en toen we dus thuis waren belde hij nog even, want de logopediste kwam en hij heeft toen nog even gewacht, maar zij bleef vrij lang. Dus vandaar dathij nog even belde toen we thuis waren, dat was wel netjes. Owen zijn probleem is nu nog dat hij niet zijn flessen leegdrinkt en hij is veel moe, slaapt veel en niet erg alert. En Owen valt ook weer af, dus misschien krijgt hij extra calorieen door de fv zodat hij aan kan komen. Ze zijn vandaag gestart met andere voeding, omdat Ryan daar ook goed op reageerde en dat willen ze toch nog proberen. En vanochtend heeft Owen dan ook 55cc zelf gedronken. De logopediste is erbij geweest en die zag verder niets vreemds, hij heeft een goede zuigtechniek. Het lijkt meer te zijn dat hij te moe is om zijn fles leeg te kunnen drinken, het ontbreekt hem aan energie. De ka denkt toch dat het komt door de zw.schapsdiabetes en daardoor zie je vaker dat kindjes bij bijv. 37 weken geboren worden, maar eigenlijk qua rijping nog niet verder zijn dan bijv. 34 weken. Dus dan is het een kwestie van aansterken zeg maar. Dit kan ongeveer 4 weken duren, dus dan hebben we nog even . Evengoed gaan ze nog wel een bloedonderzoek naar eventuele syndromen, maar daar gaan ze niet van uit iets te vinden. Morgen hebben we in ieder geval nog een gesprek met de ka zelf, dat wordt nog ingepland. Dus het einde is nog niet in zicht, althans het lijkt erop dat het een kwestie van tijd is. Als Owen zo moeizaam blijft gaan, dan moet hij wellicht overgebracht worden naar een ander ziekenhuis, bijv. het AMC of het VU. Hopelijk hoeft het zo ver niet te komen....
hey meiden @debby zoo wat een verhaal meiss.. goed van owen dat hij nu wel 55cc zelf heeft gedronken mischien komt er nu toch wel verbetering in meiss.. wel gek he dat ze dat dan zo zien he 37 weken maar eigenlijk zeg maar 34 weken.. ok het klinkt wel logisch toch omdat door de zwangerschapssuiker je kleine sneller groeit toch? mijn moeder zei dat toen ze zwanger was van mij ook suiker had maar niet heel erg maar ze hoefde geen insuline te spuiten sterker nog dat mocht niet tijdens de zwangerschap. toen ik werd geboren kreeg ik meteen suikerwater. ze werd ook geheel suikerloos gezet trouwens.. maar goed dat was in 1984 hahaha mopie ik hoop dat owen nu snel hersteld opknapt en niet naar een ander zkh hoeft maar mooi mee naar zijn eigen mooie kamertje dikke kusss cin meiden volgens mij zit het hier echt wel goed ben zo emotioneel als wat ik wilde naar geertgen bellen omdat ik weer zo onzeker ben moeders en dinis zeggen och meid dat hoeft toch helemaal niet je bent gewoon zwanger haha begin als een klein kind te huilen hahahhaha
@cin: haha tuurlijk zit het goed!! jij bent super zwanger!! geen zorgen gaan maken hoor meid! @deb: jeetje wat een verhaal weer. had het idd allemaal al op hyves gelezen. op zich wel goed dat hij al wat drinkt maar natuurlijk vervelend dat hij te weinig energie lijkt te hebben om alles te drinken. ik hoop echt voor jullie dat hij niet naar het amc of vu moet. mijn duimen draaien dat hij snel naar huis mag. knuff
Goedenavond @ Debby : Goed dat Owen 55cc gedronken heeft hoop dat hij nu snel aansterkt @ Cin die jankbuien horen er idd bij @ Hier: Verga van de buikpijn nu ff nog 2x spuiten en dan mag ik fm
haha pamsie ja ik moet het echt nog gaan geloven hoor @blondjuh ja dat zijn je eierstokkies meis kan echt vervelend aanvoelen he.. een kruikje wil wel helpen en ijssss heel veel ijs eten hahaha
ok dus het is normaal meestal krijg ik het sávonds gewoon irri gevoel buikpijn en onder pijn net of je ongi moet worden dat gevoel
ja dat is heel normaal hoor.. je bent nu meer eitjes aan het kweken he.. normaal groeit er maar 1 of 2 door tot 18mm en nu mischien wel 20 dus dat gaat helemaal strak staan he.. ik kon op ons ray zijn bruiloft ook helemaal niks meer zo`n pijn had ik.. xxx
Dames, Ik ben ook weer terug in het land van de levenden!! Heb een hele week op bed gelegen ivm duizelighied, de HA dacht dat het mijn bloeddruk was (dat kan hij zien door de telefoon, knap he?) dus ik moest meer zout, drop etc eten... Vrijdag toch maar naar hem toe gegaan, mijn bloeddruk bleek veel te hoog... Ik voelde me nog steeds een tol, dus maar onderzoek gedaan; suiker, bledprikken etc. Bleek ik een middeoorontsteking te hebben.... Heeft dus helemaal niets met de zwangerschap te maken! En mijn bloeddruk was ondertussen dus wel mooi gestegen naar 160/70!! Ik was echt zo boos! Maar goed, uiteindelijk AB-kuur gekregen en nu gaat het wel weer! Voel me alleen nog steeds waardeloos vanwege de zwangerschap, ik blijf erg moe, en ben de hele dag een beetje misselijk, voel me alsof ik 5x ongesteld ben, en wil alleen maar de hele dag liggen! Maar goed, ik moet morgen weer een halve dag gaan werken, ik hoop maar dat ik het volhoudt.... Wil morgen ook eens een mailtje doen naar mijn leidinggevende, ik heb een min-maxcontract(24 tot 28 uur), en ze plannen me meer uren in dan ik maximaal op contract heb staan, ik wil eigenlijk voorlopig gewoon 24 (=minimaal) werken, omdat ik me zo ontzettend beroerd voel! Ben benieuwd of ze daarin mee willen gaan, want ik sta de komende weken "gewoon" 32 tot 40 uur per week ingepland!! (Oh ja en ik heb nog 30 overuren staan!!) Gisterenavond naar de VK geweest, voor een intake gesprek. Was hardstikke leuk, goed gesprek gehad, en veel vragen zijn beantwoord! Helaas/Gelukkig krijgen we vanaf week 20 meer echo's, omdat ik vanwegen mijn (over)gewicht een verhoogde kans heb op zwangerschapssuiker... Dus vaker kijken naar onze Ukkie, maar ook voorzichtig zijn dus... Vond het wel een moeilijk om een plaatsje te geven.. Daarbij kregen we meteen te horen dat ik zowiezo in het ZH moet bevallen, omdat er (weer vanwege het gewicht) een groot risico is op veel bloedverlies, ik krijg dan ook direct een waaknaald in het zieknhuis, zodat ze, mocht het nodig zijn, direct vocht kunnen toedienen.... Nu wilde we toch al in het ZH bevallen, maar ik had gehoopt dat ik dan 'gewoon' kon doen... Was dus een behoorlijke schok gisteren, gelukkig wel direct een eerlijk verhaal, en zo verschrikkelijk is het nou ook weer niet, alleen ik had me er niet op voorbereid! hier is het dus een achtbaan van emoties.... En ik voel me dus niet echt prettig.... Ik hoop echt dat het allemaal door de HCG komt, en dat het snel beter gaat na volgende week (dan schijnt de piek te zijn..) tot zover mijn update!! Daan
@daan: he bah, wat vervelend van de duizeligheid enzo. ik hoop dat je na de ab kuur je beter voelt. in elk geval fijn dat het goed voelde bij de vk. maar balen dat het allemaal niet gaat zoals jij zou willen. dat bloedverlies hoe niks met je gewicht te maken te hebben hoor! ja mssn dat je er boven een bepaald gewicht meer kans op hebt. maar het zegt niks. ik ben was bij de bevalling maar 63 kilo normaal maar 54 kilo en ben 1,5 liter bloed verloren. maar hopelijk komt het bij jou niet zo ver ik hoop voor je dat je je na de hcg piek wat beter in je vel voelt. al was ik me hele zwangerschap een emo-bom
Goedemiddag dames. Blondjuh hoop dat de pijn gauw afzakt bij je. Cin: hoe is het met je? Daan hoop dat je je gauw beter voelt. Hier: Vanmiddag gebeld door de arts. Krijg een kuurtje provera en dan 11 november komen om te kijken hoeveel menopur we gaan spuiten enzo. Senna is weer ziek spuugde vanacht hele zooi onder bij me moeder.
dani meiss dikke knuffel hoor!! het is ook allemaal niet niets he.. pamsie ja precies overgewicht wil echt niet meteen zeggen meer problemen toch.. blondjuh zo gauw als je de punctie hebt gehad voel je je heel erg opgelucht meiss hhaha dan is die druk en die vervelende geduw weg... senna jeeey eindelijk ook gaan beginnen jij... hier gaat wel goed denk ik haha heb nog steeds niet het mooi genoemde buikluikje
senna nee ik heb sinds vorige week vrijdag nergens meer last van gehad haha gelukkig maar.. wel vandaag erwtensoep gegeten maar na de eerste hap werd ik zo misselijk dat ik dacht ooohohh hahaha maar eigenlijk gaat het wel goed denk ik..
hoi dames. Wat is het stil hier. Hoe gaat het met jullie? Hier: vanmorgen schoonmoeder verteld over de spuiten. Gelukkig een positieve reactie en een mee denkende schoonma
Middag ff snel nog ff zometeen douche dan naar kliniek en hopend op goed nieuws heb vannacht half geslapen omdat ik altijd op me buik slaap hahaha en nu word ik dan wakker van de druk lol maarja moet me niet zo aanstellen eigenlijk maar weet wel neem me petje af voor de dames die al zolang bezig zijn en vind het heel knap dat jullie dit volhouden! En zeg dit ook altijd tegen iedereen heb zelf een bijnaam gekregen Calimero nah goed zie de fun er wel van in