pamsie , ik heb weer even gestemd hoor!! waarom heeft ze nu ineens weer veel minder stemmen?? of gaat dat per maand ofzo!?
Morgen dames Ff een vraagje heb zo'n gevoel dat ik ongi word komt dat omdat k gister die punctie gehad heb en de eitjes nu weg zijn ??
beetje naweeen mischien blondjuh. ze hebben toch in je buik gerommeld. hier heb ik net de poli gesproken moet de kuur afmaken nog 3 dagen en volgende week gewoon op controle komen. kan teken zijn dat de provera zijn werk doet bloeden is ook al weer weg.
hey blondjuh dat is die napijn meiss ongi word je niet zoiezo niet door die utrogestan pas als je met die stopt word je 2 dagen later ongi tenzij beebje is blijven plakken meiss..... xxxxx
ja het gaat per maand. vorige maand heeft ze niet gewonnen!! maar ik ga gewoon elke maand mee doen. het loopt nog tot eind december. dus nog 2 maanden kans lief zeg dat je elke keer blijft stemmen!
zo dames vandaag tp gehad we hadden wel een toppertje erbij die was al verdeeld in 6en dus die hebben ze meteen terug gezet nu afwachten en testdag 17/11
@ella: ja ik hoop het nu ook eens!! zou het zo leuk vinden, de eerste prijs is een fotoshoot @blondjuh: ohhh spannend!! ik ga voor je duimen meid!!
Goedemorgen dames. Blondjuh hoop dat je positief mag testen de 17de Hier: Vanmiddag ga ik naar Derek toe erg spannend. En krijg een vriendin te logeren die iedere keer in een suiker coma zakt en even niet alleen kan blijven met der zoontje. De hap zegt van zoek het maar uit met je vrienden of je wat kan regelen. GRRRRRRRRRRR
@ Senna jammer dat je geen reading hebt gehad Dames waarom is het zo stil hier?? is saai verveel me whahaha @ hier: heb nog steeds last van onderbuikpijn ander gevoel als ongi iig
@blondjuh: dat klinkt positief ja het is hier echt rustig de laatste tijd!! jammer hoor het was zo'n gezellig clubje