hey meiden moeders voor moeders is net geweest was wel weer even paniek hoor het testje met mijn ochtendurine was heel erg licht. dus ze liet er nog eentje achter en toen ze weg ging moest ik zo erg plassen.. zie hier het resultaat boven is met ochtend urine en onder die toen ze weg ging. haha
ja haha en ik was zo bang ik dacht daar gaan we weer ellaaaaaaaaa hoe issie met jou meiss vandaag 24 weekjes gefeliciteerd mop
jij 9 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja gaat goed hoor! werk wordt wel zwaarder , maar verder gaat alles prima. ik groei ook echt al best wel erg! kan er nu niet meer onderuit... en wordt zelfs gefeliciteerd door wildvreemden , zelfs als ik mn jas aan heb haha
whahha ja dat lijkt me zo leuk hey wanneer begint je verlof eigenlijk dan? sta je nu nog in avonddiensten nee toch? haha ja 9 weekjes al gek he.. nou nog even deze 3 weekjes doorkomen haha dan mag ik ook echt gaan genieten he.. xxx
nou idd cin! zo spannend!!!! ik heb begin februari pas verlof! heb gekozen voor 4 weken van te voren.. mocht het echt niet langer gaan , kan ik altijd nog eerder stoppen! ja ik werk nog steeds in de late diensten.... blijf dit voorlopig ook nog doen , wel zo gemakkelijk qua oppas als de kleine er is!
ja maar houdt je dat nog vol meiss?? och ja jij zal zelf wel weten toch wat je nog aankan of niet als je maar rustig aan gaat doen mop. ja haha ik geloof het eigenlijk ook nog niet hoor voel me ook helemaal niet zwanger zeg maar haha wel fijn zo eigenlijk niet tot nauwelijks ziek en zo. alleen na een echo even haha ook zoiets geks nooit ziek maar zo gauw als je een echo hebt ben je zo ziek als een hond hahaha
hihi ja erg he! dat zijn vast de zenuwen! ik trek het nog wel hoor... alleen het wordt wel zwaarder , maar ja dat is logisch denk ik! zodra het niet meer gaat , geef ik dat aan.. Ben je ook nog erg misselijk en vermoeid? ik ben elke ochtend nog erg beroerd... en in de loop van de ochtend zakt het dan wel gelukkig
nee ik helemaal niet heb er volgens mij alles bij elkaar zo`n 2.5 week last van gehad en dan ook nog niet eens achter elkaar echt verdeeld. ben eigenlijk wel blij hoor lust alleen geen danoontjes meer haha daar word ik wel ziek van. maar voor de rest nee gaat super..
oh ella haha ik was even onze beebsite aanhet lezen en begin zo hard te huilen haha wat een tegenslagen en hopeloosheid was dat zeg besef het nu denk ik pas echt hahaha pfff
hey meiden ik kwam even zeggen dat alles helemaal goed was bij de verloskundige oh wat was dat leuk om te zien hij/zij zwaaide zelfs al even naar ons echt super leuk om te zien hahaha ik ga proberen de foto erop te zetten maar hij zegt hij is te groot dus hoe ik die moet verkleinen weet ik niet hahha ik doen mijn best...