pamsie wat luk zeg dat de auto er eindelijk is! Daar hebben jullie best lang op moeten wachten of niet?? want weet nog wel dat je vertelde dat je de auto ging bestellen! leuk hoor! veel rijplezier toegewenst! Cindy wat een mooie echo foto!! zo schattig! Senna , lukt het wat met de menopur? best rot he elke dag die injectie zetten.... hopelijk is het maar voor even en ben je heel snel zwanger!
jaaa blondjuh hij is echt duidelijker geworden meis woensdag de officiele heb je er vanavond nog eentje gedaan?? @ella ja mooi he is de echo hahaha ik vind hem ook heel erg duidelijk.. @pamsie oh wat zul jij blij zijn dat de auto er eindelijk is.. hahaha @senna hoe gaat het met het spuiten meiss?? @hier heb vanavond een beetje buikpijn pff zal wel weer aan het groeien zijn ofzo of door het hoesten wat ik de hele tijd moet doen ben echt strondziek hahahahha
hoi dames. Met spuiten gaat het wel. heb mezelf vanavond wel zeer gedaan ahahahha. maar krijg er iedere keer een kusje van manlief als ie thuis is erop
ja senna soms is het gemeen he die spuiten... ik ben blij dat ik het nu niet meer hoef te doen ahhaha
oeh wat is dat lang he de 22ste?? hier was altijd na 7 dagen spuiten hey blondjuh wa zei w. van het testje van vandaag?? haha
Senna , dat zijn idd rot prikken... maar ja alles voor het goede doel idd! hier ook altijd rond dag 22 FM hoor! wel rot he dat je dan weet dat je dan nog zo lang door moet spuiten...
moet er inderdaad weer beetje aan wennen het is al weer tijdje terug. maar de 22ste is volgende week al ben erg benieuwd
goedemorgen, Ik heb gebeld ze zei omdat je tijdens de provera tussendoor ook dagje bloed verlies had gaf het niet want de baarmoederslijmvlies was er niet dus kan niet meer vloeien. Klopt ook heb niks meer gevonden. Dus mag door spuiten en dan maandag moet ik toch komen.