hey meiden ff berichtje van hier beeb en ik zijn helemaal goed gekeurd vandaag bij de intake hij/zij was nu 3 cm en bewoog als een gek haha ze kon het bijna niet meten whahaha wiebelkontje nu al... nu hoef ik pas de 24 december weer terug te komen krijg alleen over 10 weken pas weer een echo pfff kan echt niet zo lang wachten hoor.. vandaag wel een echo gehad zeker maar is zo onduidelij op de foto dat ik het niet eens kan knippen haha.. de hersentjes waren al volop in de aanmaak en ook hebben we de ruggenwervel al gezien was echt zo leuk weer..en mijn baarmoeder ziit nu al 4 vingers boven mijn schaambeen ze zei echt hoog al hoor voor dit termijn alleen mijn gewicht pfff kan wel janken man ben 36 kilo aangekomen door al die hormonen de afgelopen 2 jaar krijg wel aan het einde meer echo`s door het over geicht dus das wel leuk he suiker was goed ijzer was 7.6 dus super en bloeddruk was 145/80 dus ook super ook geen eiwitten in urine.. @miran jeej meiss 29 dagen super moppie nu jij idd ook nog zo`n mooie banner en huppa bij de club meiss.. @ella hoe gaat ie mop is ie weer wat rustiger hahaha.. @blondjuhhh jaaaa echt geweldig man de eerste keer ook raak geluk in de familie een keertje he ennuh dat beseffen duurt wel ff denk ik ik doe het nu ook nog niet hoor hahaha @pamsie wat is lotte toch een lekker ding zeg zag het op je hyves... xxxcin
@blondjuh: super hoor al die positieve testen. en spannend zeg al 7 december de eerste echo. @antares: mooi hoor 29 dagen dat is netjes toch. @ella: we wilde graag paarse bekleding, maar dat kon niet idd. nu hebben we zwarte bekleding. @senna: pff kan me voorstellen die onzekerheid. als je moet wachten duurt het allemaal lang he! @cin: thanks meis, Lotte is echt een schatje! wat goed meid dat je intake zo super was. kindje helemaal goed gekeurd zo horen we het graag. je mag trots zijn op je zelf!! je draagt maar wel mooi een kindje @hier:ik heb vandaag getest maar hij was negatief. maar ik ben ook nog niet ongi. ben alleen bang dat de pcos weer bezig is want ik heb het soms in eens bloedheet.
Sorry dames. KOm jullie even lastig vallen met mijn gezeik. Heb net geloof ik een paniek aanval gehad. Heb zelfs de huisartsenpost gebeld van ik word gek. En dit alleen maar omdat ik me misselijk voel van de migraine. Blijkbaar zit de angst van misselijkheid me nog zo in de weg dat ik zelfs nu twijfel aan een zwangerschap. Moment dat ik dit schrijf zit ik totaal overstuur beneden en niet wetende wat ik moet doen. Straks me eigen huisarts bellen want de post vond deze reactie toch wel erg in een paniek aanval zitten. Manlief vind het vreselijk om mij zo te zien en twijfelt ook of we nou door moeten zetten. Zeker ook omdat we nog 2 meisjes hebben Lotte en een lief engeltje heb wat over ons waakt. De laatste zwangerschap hebben we afmoeten breken omdat ik vreselijk doordraaide op medicijnen die ik eigenlijk niet mocht hebben. En nou gebeurt het me zelfs zonder medicijnen. Het spijt me zo dat ik jullie hiermee lastig val. Ik hoop in ieder geval dat jullie wel beter geslapen hebben dan manlief en ik. Zat me maar te excuseren naar hem toe en voel me gewoon helemaal gek worden. Dit is niet wie ik ben. Nogmaals sorry voor mijn gezever. Jullie zijn super
Cindy wat fijn meid dat de intake zo goed was!!!! dat duurt dan lang he voordat je de volgende echo krijgt.... das altijd jammer! fijn dat alles zo goed is!!!! \he wat erg zeg van je gewicht... dat is nooit leuk om te zien... ook al was het voor het goede doel... het zal toch moeilijk zijn! Pamsie , zwarte bekleding vind ik zelf heel erg mooi hoor! wat lastig zeg die onzekerheid... en dat negatief testen..... hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat de pcos niet weer opspeelt! Senna , wat rot zeg, is dat de bijwerking van de menopur? sterkte voor jouw/jullie! Heb je alweer contact gehad met de HAP?
hey ella. de ambu is zelfs nog langs geweest. moet stoppen van de huisarts/gyn met de menopur alles. Straks naar de psygoloog toe om half 5. manlief ziet het niet meer zitten om zwanger te raken met die paniek aanvallen om die grr misselijkheid.
wat heftig zeg.... heb je vannacht de ambu nog gebeld? ging het zo raar? maar krijg je die paniek aanvallen doordat je dus de menopur spuit en omdat je zo bang bent om weer zo erg misselijk te worden? wat heftig zeg..... sterkte vandaag! En goed van je dat je naar de psy gaat.
ik krijg dus een paniek aanval als ik misselijk ben. En dat heeft temaken met het heftige zwangerschaps verleden. Maar ik had de happ aan de foon toen ik weg viel. Kreeg na inname van oxe zepam hartkloppingen zweten en tintelen in me arm. Maar dat heeft niks met menopur te maken gelukkig.
gelukkig idd dat het niets met de menopur te maken heeft. goed van jullie dat jullie erover gaan praten... hoop dat , dat wat meer duidelijkheid schept voor jullie!
ja idd. Kan vanmiddag nog bij de psycholoog terecht. Manlief heeft al duidelijk gemaakt hij op deze manier verder geen kinderen meer wil. Moet zijn keuze daarin respecteren. We hebben genoeg op ons brood gehad en ben blij met onze 2 bengels en 2 engeltjes. Moet ergens een grens stellen anders blijft er niks over van mij
Wat erg Senna, jeetje. Ik denk dat het zeer verstandig is om het bij jullie 2 meiden te houden. Sterkte!
meis gezever is het niet paniekaanvallen is gewoon zwaar kut ff grof gezegd ik heb dit al 5 jaar nu ben ik ff ervan af afkloppen sinds ik die spuiten heb gehad klinkt raar maar egt waar dus als je erover wil praten of je ei kwijt wil mail me ff ik help je...
wat moeilijk zeg.... juist ook omdat je zo graag nog een kindje zou willen... maar idd het moet wel willen , jouw gezondheid is natuurlijk belangrijk! blondjuh wat fijn dat jij ervan af bent!
we willen zo graag maar kies nou echt voor me eigen gezondheid. Jullie zijn super. Me schoon moeke heeft oppas dienst op mij vandaag. ahahhaha. Ben nu wel iets rustiger heb weer wat gegeten. hele dikke knuff voor jullie
als je een aanval hebt moet je die adrenaline kwijt dus niet gaan zitten enz iets doen ren desnoods de trap op en af enne ja kwijt ben ik het nog niet maar tot nu toe heel minder alleen als ik op bed lig maarja daar leer je mee leven en mee omgaan alleen heeft bij mij ook 4 jr geduurd heb heel wat ziekenhuis ritjes gehad en laten komen tis een ellende en mensen roepen altijd: t zit tussen je oren ja klopt maar daar hebben wij zo weinig aan
ja idd het is knap lastig. maar krijg hulp van de psygoloog. Helaas geen kleine voor ons meer dat kost me de kop.
Ik kom me ook melden. Bij mij is dit jaar ook PCO vastgesteld. Ik heb daarna een paar maanden de pil geslikt en zit nu weer in mijn eerste cyclus na de laatste pilstrip. Vandaag zit ik op dag 28, maar er is nog niks te zien. Alleen wat misselijkheid en gevoelige borsten. Een 3e kindje is zooo welkom !
@senna: jeetje meid wat heftig! maar ik denk wel dat het de goede keuze is als ik je verhaal zo lees. je moet ook aan jezelf denken.