PCO Deel 8

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anja89, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemorgen dames.

Ik heb redelijke nacht gehad.
    Nieuwe medicijnen nog gekregen van de huisartsenpost om wat uurtjes te kunnen slapen.

Heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Dikke knuff

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Senna , fijn dat je een betere nacht hebt gehad!
    Hoe voel je je nu?

3. hoi dames.

Ben weer een aanval rijker.
    kan me heugen dat ik dit in Februari ook gehad heb.
    Toen paar daagjes.
    Laten we hopen dat het weer paar dagen is.
    Ben er helemaal klaar mee

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    :( wat balen senna dat je weer een paniek aanval hebt gehad :(
    kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent!
    sterkte!

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @senna: jeetje vervelend meid!! ik hoop dat dat het laatste was. en je nu weer kan gaan genieten hoor!!

6. Goedemorgen dames.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
    Ben net wakker en sta stijf aan de stuff.
    Gister heb ik nog tijdens een aanval contact gehad met de spygoloog en daar nog keer me verhaal gedaan want werd gister door de huisarts naar huis gestuurd met medicijnen die 14 dagen nodig hadden om in te werken.
    De psygoloog was heel erg voor en heeft de huisarts gebelt met dit kan niet en ze moet wat hebben anders loopt het verkeerd af ( ik riep tegen iedereen spring wel van de rijnbrug af is iedereen van me af lekker rustig).
    De dokter moest van de spygoloog op huis bezoek komen maar blijkbaar durfde ze niet want ze belde me op.
    Heeft ze van me schoonma de wind van voren gekregen want me eigen meisjes zijn gewoon bang voor hun eigen moeder :(
    Maar goed zit nu aan de medicijnen mag nu iets meer hebben dan voor geschreven want red geen 4 uur per capsule.
    Heb geslapen van gister half 10 tot vanacht 3 uur nieuwe capsule en ben nou net wakker.
    Ben zelfs 6 kilo kwijt hierdoor vanaf woensdag.

Maar goed we zien het wel.

Hele dikke knuffels voor jullie.
    Zal proberen jullie te blijven volgen en mee te schrijven als jullie dat goed vinden ondanks onze kinderwens helaas niet voor gezet kan worden.

7. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    tja meis en die pillen zijn alleen maar om je hersens plat te leggen ;) en daar moet je ook weer vanaf dus al met al moet je proberen zonder en ja is moeilijk ;) en mensen moeten hard zijn met je hebben ze bij mij ook gedaan en dat helpt ook al denk jij van niet ;)

8. het is gewoon een rot situatie waar ik geen grip op kan krijgen.

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    senna , wat rot zeg!
    wel fijn dat dan die medicatie er is.... voordat je nog wat raars gaat doen in zo''n bui!

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey senna ik ga nu mischien iets heel raars zeggen meiss..
    maar je verteld hier wel dat je van de rijnbrug af gaat springen of weet ik wat maar denk je dat dat de beste oplossing is????
    je hebt 2 kinderen,een man een goed leventje meiss je hebt je gezinnetje waar je voor moet vechten.

en omdat je weer een keertje misselijk bent geworden heb jij het roer in eenkeertje omgegooid???
    je kindjes kunnen er niks aan doen je man kan er niks aan doen alleenJIJ kan er wat aan doen en dat is zorgen dat je niet in paniek gaat raken omdat je moet gaan overgeven..
    ok je hebt die hg gehad bij je zwangerschappen maar dat wil dan toch niet zeggen dat je hupa meteen in de stress moet schieten als je gaat overgeven??? of zie ik dat dan verkeerd..

en om dan meteen iets te gaan halen bij de huisarts snap ik ook niet,ik bedoel jij moet eerst zelf eens proberen om het op te lossen medicijnen kunnen ook niet goed zijn meis moet je daar dadelijk weer vanaf kicken..

je zegt je meisjes zijn bang van je dus dat wil zeggen dat je zo loopt te schreeuwen waar ze bij zijn? ik vind dat onverantwoord hoor sorry, ga dan een blokje om loop naar het bos of wat dan ook en ga eens flink schreeuwen en schelden want je meisjes vergeten dit niet hoor..
    en wil jij overkomen als een labiele moeder?? of wil jij dat ze je zo herrineren..
    kom op meis sta op je eigen strepen wees sterk en vecht voor je goede gevoel..

nogmaals sorry dat ik het hier zo neer zet maar ik schrok van je laatste berichtje want je gaat dat toch niet Zeggen?? ik spring van de rijnbrug..

blondjuh,ella pamsie hoe gaat het met jullie????

11. hoi Dames.

Snap jullie reacties heel goed.
    De kids zijn sinds gister al weg.
    Vanmorgen contact gehad want de medicijnen slaan niet genoeg aan.
    mag n ou dubbele dosis pakken en ff kijken wat die doet anders worden er sterkere maatregelen getroffen.
    Ik moet dit zien te overwinnen voor me gezin.

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    senna , maar heb je die paniek aanvallen dan omdat je zo bang bent om weer zo misselijk te worden?
    want dat had ik niet zo goed begrepen....?

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    cindy , hier alles goed hoor! bijna 6 maanden!! daar heb ik nou zo lang naar uitgekeken....!!:)
    we gaan in december bezig met de baby kamer.... heb daar ook al wel zin in!
    Maar hoe gaat het met jouw? En met je zwangerschap? hoe voel je je?

Pamsie , ben ook benieuwd hoe het met jouw gaat meid!
    En met Lotte ook alles goed?

14. woensdag overdag kreeg ik migraine.
    prima niks ergs aan alleen erg vervelend.

alleen woensdag op donderdag nacht kreeg ik die paniek aan val en waarom zou het niet weten.
    Kan het ook niet goed uit leggen.
    Sorry voor die vage verhalen.
    We denken dat het een ophoping van wat we in all die jaren hebben.

Maar 1 geruststelling is er de kinderen zijn er niet zijn bij me schoonouders.

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ella meis hier gaat het wel goed:)
    sinds gister wel weer wat misselijk,maar dat heb ik er echt wel voor over hoor,ik weet waar ik het voor doe toch;)
    ja idd lijkt mij ook zo leuk om te beginnen met de beebkamer haha dat duurt hier nog wel even denk ik:)
    ja idd 6 maanden eigenlijk vliegt de tijd gewoon voorbij weet je dat hahaha

senna ik snap het echt niet hoor!!
    ik vind het zelfs ronduit egoistisch om te denken aan van de rijnbrug af te springen..
    heb je ook ervoor gedacht wat dat voor je man betekent of voor je kleintjes??
    je laat je man opdraaien voor iets wat jij niet af kon.
    namelijk de zorg van jullie 2 meiden.
    je laat je kindes achter zonder mama..
    ik vind het echt belachelijk maar goed wie ben ik om dat tegen jou te zeggen..
    er moet gewoon iemand in jou buurt zijn die net zo praat als ik,iemand moet hard zijn voor jou,want je lost met medicijnen niks op hoor.
    zo gauw als je stopt krijg je het allemaal weer terug.
    je moet dit vanaf de bodem aanpakken. niet op laten lossen door een dokter maar jijzelf moet dat doen...

pfffffffffffffffffffff

16. die van dat springen heb ik alleen gezegd tijdens z'n aanval. hoorde ik later van manlief

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    cin , ik denk dat het wel iets gecompliceerder ligt , denk je niet? Het is ook wel lastig om als buitenstaander hierover te oordelen denk ik. Maar idd , kan me zo voorstellen dat je daar erg van schrikt als je dat leest dat iemand van een brug af wil springen.
    ik had ook meer begrepen dat senna dat in een aanval had gezegd??

denk dat medicijnen wel degelijk kunnen helpen hoor! tuurlijk is het beter om zonder medicatie door het leven te gaan.. maar medicatie kan ook voor rust zorgen en dat je dan in die rust periode de dingen beter kunt overzien? tenminste zo zie ik het?

He wat balen zeg dat je zo misselijk bent!
    ik heb dat alleen sochtends nog idd... maar verder niet meer gelukkig!
    ja haha hier ook niet echt snel bezig met de kinderkamer hoor! als ik sommige hoor... die gaan gelijk al bezig ;) is ook leuk natuurlijk...

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dan nog zeg je dat niet???

sorry maar je weet echt wel wat je zegt op zo`n moment hoor..

hetzelfde als mensen die strondbezopen zijn ze zeggen altijd ik weet niks meer maar achteraf weten ze alles nog hoor!!

ik vind het gewoon zo raar allemaal.
    je wil heel graag een 3de dan begin je te spuiten krijg je zo`n aanval en huppaaaa zomaar besloten dat het toch niks word??

dat kan er bij mij gewoon niet in.
    denk dat er ook wel meerdere zijn die zo denken maar het er gewoon niet over willen hebben.
    het komt zo vaag over allemaal..
    sorry wil helemaal niet de bitch uithangen ofzo maar snap het gewoon niet.

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ella ja ik vind het ook niet zo vervelend hoor dat ziek zijn.. toch een soort van bevestiging he:)

ja we hebben de kamer wel al leeg maar nu de rest nog he...

20. is ook lastig cin is voor ons ook.
    maar de gyn heeft hier in mee besloten dat het voor nu beter is te stoppen

Deel Deze Pagina