@blondjuh: spannend bijna weer een echo! hoe voel je je? @cin: yeah je leeft nog!! hoe gaat het met je?? @senna: had je verhaal gelezen heftig meid!! mis jullie wel een beetje meiden!!
hey blondjuh heeel veel plezier en succes bij de echo meissie zit allemaal goed ik voel het... hopelijk zijn die 3 nu ook verdwenen en mag ook jij lekker gaan genieten hoor!! dikkekus je nichtje!!!!
hey, Ik mag aan de clomid weer, geen eisprong. (denk zelf van wel enkel late deze keer..maja, anders proberen en gen opvolging dus weet niet wat en wanneer eisprong dan is...) Dus nu krijg ik clomid met wat extra's namelijk metmorfine. We hopen door. Lees hier bij, maar er is niet zoveerl te lezen he... Groetjes, Miranda
helaas meiden het hartje klopt niet meer, waarom zullen we nooit weten voel me enorm kut om ff grof te zeggen heb nog wel een echo meegekregen Donderdag morgen moet ik naar eindhoven ziekenhuis en dan een curretage
heb gekozen voor pillen moet er dinsdag mee beginnen 4 pillen en woensdag 4 pillen ik kon ook curretage doen maar wil het zelf eerst proberen die pillen brengen weeen op en 90% kans dat het er zo afkomt donderdag moet ik terug voor echo en als het niet schoon is krijg ik alsnog curretage pff wat een ellende voel me zo klote zeg maar nu na vanmorgen nogmaals een echo had ik zoiets van oke duidelijk maar goed het is en blijft een klote gevoel nog steeds
hey blondjuh mop... ja idd is het klote,en je mag je ook zo voelen hoor!! het heeft toch tijd nodig om dit te verwerken... ennuh wat betreft je blog (hyves) laat mensen lekker lullen mop,jullie willen er nog 1 dan komt er nog 1 ook al wilden jullie er nog 10 dat is geheel jullie eigen keuze meiss.. en meiss ik denk aanje vergeet dat niet...
kei gaaf meis die kinderwagen egt cool! En ja laat ze ook lullen maar heb ze allemaal nog wel een keer terug weet teminste nu wel wie er klaar staat enz kga in januari weer bellen voor een afspraak en doen we ronde 2 nog keertje. de kerst ja daar heb ik nu geen gevoel bij en die boom is morgen ook me huis uit. maandag en dinsdag die pillen zetten en dan hoop ik dat het voorbij is dat geeft voor mezelf meer rust ook! maar komt goed heb heel wat afgejankt maar heb t nu een plekje gegeven ook al heb ik t soms nog moeilijk maar dat blijft tog zo! maar tel nog steeds met je mee cin xxx
ja hij is cool he staat hier nu in de huiskamer en ik bevat het nog niet echt haha laat maar lekker ff staan.. hey meiss ik snap het ook echt wel dat je nu geen kerst sfeer of wilt vieren.. tuurlijk niet. en je moet het allemaal op je eigen manier verwerken meiss ook al huil je 4 maanden aan een stuk dan heb je dat gewoon nodig.. idd in januarie weer een nieuwe ronde nieuwe kansen meissie.. dit vlindertje is hoe dan ook van jullie het blijft ook van jullie meiss.. wat mensen ook zeggen. en ja ik denk ook dat je rust hebt als het maandag en dinsdag ja je weet wel.. nu heb je het nog bij je he`. wat mij trouwens ook supermoeilijk lijkt pfff.. doe lekker rustig en op jou tempo hoor,JIJ bent de baas over je eigen lichaam,daar ben ik ondertussen wel achter gekomen hoor.. dikke kusssss