hey meiden.. hoe is het hier?? vandaag weer bij de verloskundige geweest en we hebben voor het eerst het hartje gehoord haha was zo leuk. 26 januarie de 20 weken echo en 28 januarie gewoon bij de verloskundige weer komen.. moet volgende week wel een keertje een prikdag houden in het ziekenhuis suiker was iets te hoog.. mag 4.8 zijn en ik had 4.9 maar dat willen ze dus wel gewoon checken.. hartje was trouwens binnen 2 minuutjes gevonden. en baarmoeder zit nu 2 centimeter onder mijn navel. 13 centimeter vanaf mijn bekken.. oeff het word nu wel echt werkelijkheid hierzo he.. hahaha xxxcin
cindy wat super dat je het hartje hebt gehoord! is echt gaaf he om te horen! alweer bijna 16 weken.... gaat hard hoor! Enne mooi kerstcadeau!
zow pillen zitten erin en nou afwachten wanneer het gedaan is, pff wat een ellende wachten tot je * verdwijnt :S maar ja mee rond blijven lopen is ook niks, 11 januari heb ik een afspraak staan bij kliniek en proberen we het opnieuw
Hallo dames, Ik was opzoek naar een Topic.. ben vandaag naar de Gynaecoloog geweest en vertelde me dat ik PCOS heb.. Zit ik hier dan goed om met jullie te kletsen ? heb wel wat folders mee gekregen, maar vind zn forum altijd wel fijn. Liefs !
@blondjuh: ik leef met je mee meis!! sterkte! @cin: ja wordt wel heel werkelijk zo he! en wat super dat jullie het hartje hebben gehoord. @frysk: welkom hier, over pcos zit je hier goed. hoewel we het ook over de dagelijkste dingen hebben. maar als je vragen hebt over pcos dan kunnen wij je wel verder helpen hopelijk komt jullie wondertje alsnog snel @ella: hoe is het met jou meis? schiet al op he!!
@pamsie haha dat snap ik. maar het is ineens zo herkenbaar allemaal.. maar schrok wel ff toen de Gyn het me vertelde vanmorgen... @ Blondjuh ! Jeetje meis sterkte !! !
zow meiden dag 1 overleefd vanmiddag nog 4 pillen maar dit doe ik nooit meer pff wat een ellende zeg die weeen zijn t ergste en je krijgt er niks voor terug dat maakt t ergste maar goed ben al best veel kwijt hopelijk alles zodat ik morgen ook nog eens niet de curretage moet
blondje wat heftig meis heel veel sterkte en kracht toegewenst. Hoop dat je idd niet ook nog voor curretage moet hoor! Frysk welkom! Wat balen zeg dat je pcos hebt Hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten op een wondertje! sterkte met alles! Pamsie, ja het schiet echt al op! deze week alweer 31 weken....... vind het nu wel spannend worden hoor! ben nog steeds veel misselijk , harde buiken etc. maar ben nu ook gestopt met werken.. dus dat scheelt! En verder gaat het goed hoor! En hoe gaat het met jouw?
nou ben iig schoon alleen me baarmoederslijmvlies was nog te dik maarja je kunt niet in 2 dagen verwachten dat alles weg is :S dus nou moet ik Donderdag WEER terug pffff maarja iig geen curretage Alvast voor iedereen nogmaals een gezond en gelukkig 2011! xxx
hey blondjuh meiss gelukkig geen curretage hoor.. ben blij voor je en dan ook nog eens in het nieuwe jaar meteen weer bij de kliniek komen.. gelukkig en goed van je dat jullie er gewoon weer voor gaan meiss.. ben trots opje!! je baarmoederslijm ja idd kan je niet verwachten nee dat het in een keer weg is allemaal.. bloed je nu nog wel dan? dikke kus en knuffels voor iedereen en iedereen idd een gezond en gelukkig en vruchtbaar nieuwjaar
wil ook van mijn kant jullie ook allemaal gezond en vruchtbaar jaar en ook een gelukkig jaar toe wensen. dikke knuff
yoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee echooooo echoooooo hahha wat een stilte zeg... echt gek dater niemand meer komt terwijl wij ooit best bekeken topic waren!!
hallo meiden, ik hoop dat ik niet stoor en dat ik me bij jullie van toevoegen. manlief en ik zitten in ronde 8 en hebben graag een kinderwens. nu wil dat helaas niet zo lukken kon geen eisprong vinden in mijn onregelmatige cyclus. gister voor het eerst bij de gyn geweest heb een inwendige onderzoek gehad en daarbij zag hij dat er veel eitjes zaten en denkt nu dus dat ik pco heb. bloed laten prikken manlief moet zaad inleveren en nu afwachten denk ik? de gyn zij dat ik moest stoppen met tempe omdat k mezelf alleen maar gek maak. maar dan heb ik helemaal geen overzicht in mijn cyclus. tempe jullie? hebben jullie ook pco? hoelang al? klopt het dat ik dan clomid krijg? jeetje heb zoveel vragen en baaaaal zo erg dat mij dit moet overkomen. maar het gebeurt heeeeel veel vrouwen begreep ik van de gyn. kunnen jullie mij aub een beetje helpen? over 6 weken krijg ik de uitslagen overal van ben zo bang!!
@mwm: Balen zeg, dat is geen leuk nieuws zo aan het begin van een nieuw jaar. Ik heb dus ook pco, ik heb helemaal geen cyclus, dat wil zeggen dat ik sinds ik gestopt ben met de pil nog nooit ongesteld ben geweest (alweer een jaar) en dus ook geen ei heb gehad, ik heb dus nooit mijn temperatuur opgenomen. Met het uitvoeren van testen ben ik na 2 maanden ook opgehouden. Bij mij is dus ook PCO vastgesteld. Ik heb ook nog eens de pech dat ik een hele zware vorm heb, maar dat hoeft niet bij iedereen het geval te zijn. Ik was niet te dik (haha maatje 36/38) dus kon na de uitslag gelijk aan de Clomid, helaas reageerde ik op geen enkele dosis. Nu heb ik 3,5 week geleden een LEO gehad, dus ik ben nu aan het wachten hoe dat verder gaat. De gyn bekijkt altijd per persoon wat het beste is om te doen. Waarschijnlijk begin je idd eerst met Clomid en dan met 50mg, als die niet aanslaat ga je een stapje hoger naar 100 en daarna kan je nog 150 proberen. Tijdens het gebruik wordt je door middel van echo's goed in de gaten gehouden om overstimulatie te voorkomen enzo. Als je niet reageert ben je resistent en gaan ze andere opties bekijken maar heel veel vrouwen reageren gewoon op clomid en worden dankzij de clomid zwanger. Als de gyn vindt dat je te dik bent kan het zijn dat hij/zij wil dat je eerst afvalt. Ik hoop dat de uitslag ontzettend mee gaat vallen en dat jullie snel zwanger mogen worden.
Hee happymarie, (leuke naam trouwens) he bha jij hebt indd een zware pco. dit is echt verschrikkelijk om een jaar lang niet ongie te worden geen eisprong ooh meid leef met je mee!! en wat raar en stom dat je niet op die medicijn reageert hebben ze daar een verklaring voor ofzo? en wat is LEO? hoop in iedergeval dat et werkt en dat je snel zwanger mag worden xxx ik ben gelukkig niet te dik 1.57 klein en 53 kilo... moet nu 6weken wachten tot de volgende afspraak dan krijg ik alle uitslagen ben wel bang voor iets ergs hoor! hopelijk loopt het allemaal een beetje snel want dat wachten heb ik nu wel een beetje gehad pff maargoed vandaag echt een rot dag gehad en paar x flink lopen janken het moest er uit!! fijne avond alvast xx mwm
ohh meiden schaam me dood dat ik zo lang niet geweest ben. veel gebeurt hier. druk, Lotte heeft een longontsteking gehad. veel hectiek in elk geval. wel heel jammer dat het vaste clubje uit elkaar valt. ik mis jullie meiden. @blondjuh: hoe is het nu met je meis? @ella: vervelend van de misselijkheid. maar nog even en dan mag je bevallen @cin: hoe voel jij je? @nieuwe meiden: welkom.
ohhh my god wat een rust hier zeg.. pffff zit soms gewoon heel pco terug te lezen en dan denk ik.. hoe wat en waaarrooommmm????? we waren allemaal zo close
Hallo dames ! ik was al een paar keer op deze topic geweest, maar idd erg rustig is onmogelijk dat er ineens niemand meer pcos heeft @babyhope Gefeliciteerd met je zwangerschap ! En alle andere zwangere dames natuurlijk ook !