Deb waarom ben je boos op je moeder dan, zeh eeft het toch verder tegen niemand verteld meis? *knuf* Ella ja in mijn hoofd en soms word ik er gek van hahha. Ik ben zo bang dat ik wat vergeet voor Yasemin he! Volgende week nog ff de laatste dingetjes bijhalen.. denk dat ik dit weekend eens een lijstje ga maken wat ik voor Yasemin mee moet nemen. WIE IS ANNEDORE DAN? Wie dacht Ella dat ze was? Ow jeetje Tummetje dat klinkt niet goed!!! Waar heeft ze last van, krampjes? Zo erg? Gebruik je er al wat tegen? Pamsie wij gaan over 2 weken (4 september) naar Turkije! Mijn man komt uit Turkije en al zijn familie woont daar, wij hebben ook eerst 2,5 jaar daar gewoont voor we hier gingen wonen. (heb hem daar leren kennen) We gaan dus eerst een weekje naar schoonfamilie en de 2e week naar de badplaats waar we woonden, om ons meisje aan onze vrienden te laten zien!! Heb er zooooveel zin in. Wat zullen we trots zijn die 2 weken! HAA Ella ik dacht na jou post vandaag ook ineens; is het dan Heidi?! Ben gaan zoeken en zag toen dat Heidin in april nog postte en Annedore in februari al dus toen dacht ik nee dat kan niet! Maar wie is het dan wel... idd zomaar namen roepen? (trees, mieke, marijke, ingrid.. weet ik veel ) Hmm Annedore als je niet iemand bent die we kennen, kun je dan niet gewoon je naam zeggen...... Heeee en wat een goed nieuws van je salaris, lekker hoor! Tum als zde pijn heeft mag je uiteraard een zetpil geven. Ik weet niet welke je hebt? Nahja ik zie dat ze bijna 3 maanden is dus dan mag ze die grote van 120 mg ook best wel hebben. Waarom bel je de huisarts niet even? *OOOW zie nu dat ik nog 6 paginas te gaan heb dus ga weer even korter reageren* Ella ik was ook niet te genieten met Clomid en werd er lichamelijk ziek van. Maar ze wilden echt doorgaan en toen we over zouden gaan op spuiten (en ik dus blij was) was ik zwanger. Hahaha wat grappig dat Pamsie en Annedore bij dezelfde werkgever werken! Tummetje meis wat moeilijk! Fijn dat je langs mag komen maare, zou je hier nog wel t hele weekend mee zitten? Anders gewoon de huisartsenpost bellen he meis! Als t zwakke darmen zijn lijkt me dit wel heel erg hoor meis!! Hier ook beide zwakke darmen (ik PDS zelfs) maar ik heb Yasemin nog nooit zo kokhalzend van t huilen gehad.. Jeetje wat vind ik dit sneu! Heb je al eens sabsimplex geprobeert, dat schijnt heel erg goed te werken? Tum hahaha verloofd met d'r jeugdliefde. 8) Altijd leuk om die voorstel-rondjes weer ff te lezen, ff geheugen opfrissertje. 8) *gaat ook stemmen op Lotte*
Wat kun je daar trouwens mee winnen. Moet je zeker een foto met Olvarit hapjes maken en niet met iets anders? Nahja wij gaan pas over ongeveer 6 weken beginnen met happiees dus wie weet kan ik Yasemin dan ook inschrijven.
hoi dames. ben er heel even. heb wel het 1 en het ander bij gelezen maar heb z'n klappende koppijn dat ik al de hele middag al kan janken. zag ff gauw dat er een voorstel ronde werd gedaan dus doe ff ggauw mee. mijn naam is Senna ( nickname) 24 jaar, 4 jaar getrouwd, heb 2 bengels Lotte en Senna en 1 engeltje Youri. Pco werd ontdekt in Juli 2005. wil je meer weten vraag of pb het gerust
@duchess: dank je voor je stem je moet idd met een olvarit hapje een foto maken. en dan daar plaatsen. elke maand is zo'n weet strijd ik weet dat nummer 1 t/m 5 een prijs krijgen maar weet niet wat. alleen van nummer 1 die krijgt namelijk een fotoshoot!!! dus dat lijkt me zo super!! zodra je ook hapjes geeft lekker op geven dan gaan we ook allemaal op jou dame stemmen!! oh en lekker hoor 2 weken naar turkije! klinkt goed! en ik weet wel zeker dat je 2 weken lang supertrots zal zijn. wat zal jullie famillie daar ook genieten van de ontmoeting met jullie kleine.
meiden ik moet me klaar gaan maken. we gaan vanavond uit eten vanwege ons jubileum dus Lotte eerst nog weg brengen enzo!! mssn ben ik er later op de avond nog en anders tot morgen
Vervelend Senna. Pamsie ja dat ga ik dan zeker doen. Altijd leuk he. Al win ik nooit zulke dingen, want ik ben altijd te lui om aan iedereen te vragen of ze dan stemmen. En ja we zullen zeker trots zijn. En de familie kan inderdaad niet wachten... zo leuk. Fijne avond vanavond!!!
@duchess; ohh sabsimplex.. zal zo ff googelen wat dat is zul je net zien he,.. zit in de halve dag met een huilend kind.. komt papa thuis, gaat ze slapen.. Jaa.... en dan nog geloofwaardig overkomen.. *zucht*
hoi dames. mischien een handige tip voor de onrustige baby's onder ons hebben jullie wel eens gedacht om ze in te bakeren? Dan hebben zehet gevoel dat ze terug in de baarmoeder zijn dat geeft ze ee gevoel van rust en veiligheid. Heb er persoonlijk veel plezier bij gehad
Meis, baby's hebben de eerste periode geen besef van een dag en nachtritme zoals wij dat hebben, en hebben gewoon honger. Je kindje laten huilen omdat jullie geen zin hebben in een nachtvoeding is ronduit zielig. Je kind heeft honger en daarom huilt ze. Gebroken nachten horen er nu eenmaal bij, net zoals nachtvoedingen. Uiteindelijk kunnen ze 's nachts zonder voeding en gaan ze doorslapen, maar dat is de eerste maand echt nog niet van toepassing! Hoop dat jullie er nog eens over na gaan denken.
nachtvoeding hoort er inderdaad wel bij. maar of ze nou ieder uur komen of 2 keer per nacht vind ik nog wel een heel verschil.
Dat is inderdaad een verschil, maar nog kun je daar weinig aan doen. Zeker met hele kleine beebjes. Het hoort er gewoon bij, dat weet je als je aan kinderen begint
@Tum, waar heeft ze pijn? Komt haar eten omhoog of maagzuur? Dat kan je vaak voelen als je haar met haar borst tegen jouw lichaam aanlegt zeg maar, dan hoor je het ze vaak wegslikken. Dat is reflux en daartegen, althans tegen de pijn, kan je medicijnen krijgen! En tegen die suiker kan je niets doen, ja, meer insuline spuiten. Rust helpt daar niet tegen . He meis wat vervelend arme Faye! Wel fijn dat de ha zei dat je maandag direct maar even langs moest komen! En als je behoefte hebt aan een luisterend oor, je mag altijd bellen he?!! En ja, mijn broer is bij de bevalling . Lang verhaal, hoor je nog wel eens . @Miranda, ik spuit nu 's ochtends voor het ontbijt 18, voor lunch 4, voor avond 4 en voor de nacht 14. Geen idee of het "veel" is eigenlijk...ik had helemaal niet meegekregen dat je werkte, wat leuk! Waar werk je? En Alyssa ook lekker aan het puberen dus . En ik ben het zeker met Ella eens, de Clomid kan wel werken, maar als het voor jou geestelijk niet werkt...waarom dan niet spuiten?! Lees nu wat voor werk je doet, leuk hoor! @Anne, wat goed dat je hoger ingeschaald bent!! Altijd leuk. Ik ga nog even nadenken over welke naam bij jou past . @Pamsie, en heb je Annedore ook al een keer gezien?
ik vond heerlijk die nachtvoedingen maar ja hier kwamen ze beide ook maar 1 keer per nacht en dan had ik geen gezeur van iemand mag ik ze de fles geven ahahaha
hey meiden wat hebben jullie weerr veel gekwebbelt zeg gezwellie!!! @anedore ja ik zat op de bank met mijn moeder en had een knal geel shirt aan rokje en legging en slippers hahaha was jij dan degene die zo lachend bij wissman naar buiten kwam??? met die mooie lange rechte haren???hahahha nu ben je zeker weer weg en kan ik weer gaan wachten op antwoord @pamsie wat een mooi poppetje heb je zeg hahaha @miran idd is spuiten geen oplossing dat wilde je laatst toch al voorstellen aan de gyn?? @anja meiss hoe is het gegaan????? @tumm ohh meiss ik krijg de kippenvel op mijn lichaam bij je uitleg over fayetje hopelijk werkt het zetpilletje meiss.. @duch hoe gaat het nou meiss?? heb je nog lekker gewandelt met yasje?? @deb heb je lekker kunnen rusten meiss.. @ella enn heb je de angelsound nog gebruikt?? @anne en pamsie leukkkk collegas hahahhaha @hier oh ik ben zo erg moe vandaag pfff...
Ik ga even eten en ben bezig met een filmpje van Ryan van vandaag, die was lekker aan het meedoen met Diego, heb me slap gelachen! Filmpje volgt later .
@deb; Ze heeft last van haar darmpjes. Ze poept maar 1x in de 4 á 5 dagen. Echt van alles hebben we al geprobeerd. Als ze spuugt dan komt een deel van de laatste voeding eruit, het is niet veel, zo maar een mondje.. Ze begint daarna ook heel erg te hoesten, want ze verslikt zich natuurlijk. Thnx meis,, erg lief van je Ah.. volgens mij haal ik dingen door de war dan.. nou ja.. hoop iig dat het beter met je gaat, want je hebt nog een poosje te gaan! Ben benieuwd naar het verhaal hoor.. ik wilde er niemand bij hebben, en heb ook absoluut niemand gemist haha
Haha, vond het de eerste weken ook heerlijk hoor. Kon niet vaak genoeg bij mn kleintje zijn. Ook al gaf ik na een week geen BV meer, je hebt toch een momentje voor jullie samen Nu slaap ik liever door en krijgt mn mannetje een duw Gelukkig niet echt een nachtvoeding meer, 23 uur de laatste en dan om 6 uur 's ochtends weer, en dan moet mn mannetje toch zn bed uit voor zn werk, dus mag mama lekker blijven liggen