hey tumm de kleine van mijn broer had dat probleem ook tot hij 5 maandjes oud was.. die hebben toen op advies van de huisarts en cb gekregen uhmm zijn druppeltjes die je voor het flesje of borst moet geven venkel druppels iets bij de apotheek.. ik zal morgen eens navragen voor je ja..
hier waren ze met 6 a 8 weken al van de nachtvoedingen al. en nou krijgt inderdaad manlief een schop tenzij hij nachtdienst heeft.
@cindy; graag, alles wat zou kunnen helpen moeten we maar proberen he @senna; hier met 8 weken, had me ingesteld op 12 weken, dus dat viel meer mee
We komen daar binnen en branden onze vragen los: Vraag 1 meteen een stroholm, Hoe was de uitslag van de placenta (ivm groei e.d.) . Ze opent mn digi dossier en je ziet dat ze grotere ogen krijgt en begint een beetje te stotteren.. het begon met : * u Had 10 tallen infarcten in de placenta * 3 bloedproppen in de navelstreng * Meerdere ontstekingen * Bacterien. * FAITH had niet langer in de buik moeten zitten anders was ze niet op de wereld geweest.. Vraag 2 Als we gemeenschap hebben en we zijn klaar, moeten we hardrennend de kamer uit omdat het gewoon ranzig ruikt (pardon!) * Dit kan komen door de bacterien en onstekingen. Vraag 3 Hoelang moeten we wachten op beeb 2 wat is de kans van slagen bij een natuurlijk proces? * We doen altijd een half jaar proberen maar met deze uitslag (Die ze duidelijk nog niet onder ogen had gehad), is de kans van slagen nul tot nihiel. Of te wel we moeten meteen door. Maar omdat er een aantal dingen in de familie zijn, nemen we een kweek af om dit door het hele land te sturen, om te kijken wat van bacterie het is. De eenden bek er in en hoppa, wat blijkt tot over maat van ramp een Schimmelinfectie. Dit komt hoogstwaarschijnlijk door de bacterie. Krijgen beide een recept en dat moeten we gebruiken. Ik heb zelf nooit iets vernomen en ben dus daarom al lang blij dat we gewoon een afspraak hebben gemaakt. Maandag of Dinsdag ochtend, moet ik 15 buisjes bloed laten afnemen deze worden naar Nijmegen Groningen Maastricht Amsterdam Rotterdam bla die bla die bla. Hoe kom ik aan een bacterie in me placenta??? Waarschijnlijk toch gebroken vliezen met 34 weken (wat ik toen zelf dacht maar niks uit de kweek kwam) .. Of een darmbacterie. Maar de vliezen stonden niet meer strak met doorprikken dus ze vermoed het eerste. Die baceterie zit dus nog steeds in me Baarmoeder, en we mogen hopen bidden en smeken, dat ie niet verder vreet .. De uitslag van alles, word verwacht over een week of 8 (daarom aankomende week alles aronden qua kweeks e.d.) .. En dan word er een medische aanpak gemaakt voor beeb twee. Want hoe je het ook went of keert die bacterie die vreet, en die vreet net zolang tot je niks meer hebt. Maar eerst moet alles uitgesloten worden.. Jullie begrijpen, dat wat een optie was voor de toekomst, nu een wens is die we eigenlijk niet meer weg kunnen denken.. We worden gedwongen door het slik te gaan, en dat gaan we tot het bittere eind! . Ben serieus Kapoet! Waarom hebben wij altijd dat geouwehoer ? __________________
ohh mama marss ik schrik zo van je berichtje.. dit is absoluut niet wat je ervan verwacht had toch??? dus maandag moet je nu bloed gaan prikken.. ohh ik weeet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen meiss.. alleen een hele dikke knuffel voor je hoor!!
Jeetje meis...dit had je niet verwacht . En ook schrikken dat Faith er anders niet geweest zou zijn. Zien jullie het als een fout van de vk of het zkh dat er niet eerder ingegrepen is? Kan me voorstellen dat je dit allemaal even op een rijtje moet zetten. Hele dikke knuffel meis!
ja dat begrijp ik meiss.. en dan ook nog faith niet langer moeten blijven zitten ik word er ook een beetje verdrietig van meiss. echt ben blij dat faith eindelijk toch besloot om te komen.. maar om wat voor bacterie gaat het dan meiss?? waar komt die vandaan.. zo raar...
Daarvoor gaan we nu alles in werking zetten, de onderste steen komt boven. De kweek op vruchtwater die periode was negatief. We kunnen niemand de schuld geven. De 'kalk' die ze zagen, waren dus meerder infarcten (met 30 weken al).. Komt waarschijnlijk toch bij die vliezen vandaag. Net wat ze zeg, vliezen die niet mee geven (5 minuten proberen te prikken), en wel een (klein beetje) lekken, verklaard al genoeg..
Je moet er toch niet aan denken aan wat er had kunnen gebeuren....gelukkig wordt alles nu goed onderzocht!! En Faith heeft er niets aan over gehouden of kunnen ze dat nu ook nog niet zeggen?
echt waar ik klap in mijn handje hoor dat faith eindelijk gezond is geboren hoor!! pff wat een trubbel meiss.. hopelijk kunnen ze het nu vinden behandelen en kun je gezond zwanger raken zonder al deze nieuws weer te moeten meemaken bah...