Dit soort dingen zet me altijd weer met beide voeten op de grond, dat het een WONDER is dat je zwanger mag zijn EN dat je een gezond kindje op de wereld kan zetten.
Volgens mij heeft Arnoud nesteldrang...staat de speelgoedkast van Ryan uit te soppen, helemaal leeggehaald...
whahahha geweldig deb dadelijk heb je 3 mannen in huis dus hoef je helemaal geen taakjes meer te doen
ja precies hahaha ik wil dat wel eens zien.. pj aan het schilderen ryan de keuken uitbreken en arnoud is in de tuin bezig en deb zit lekker op har mooie lounge tuinset in het zonnetje
hahah aja leuk lijkt me leuk ja hahahha wat een fantasie soms he`.. pff werd het maar werkelijkheid hahahah
Vanavond weer Holland's Got Talent! Vorige week heb ik zitten huilen, hahaha. En zelfs bij Dombo moest ik huilen, hoezo hormonaal .
nee ik kijk naar popstarsss veel leuker en zondag naar hollands got talent hahaha oh ik ga zo de foto`s bekijken deb ik ben ondertussen aan het koken
Haha ik lig echt dubbel hier met mijn mannen. Als Ryan alleen wil timmeren met de grote hamer (wat niet mag), dan zegt hij daarna "samen". Net de kast neergezet en Arnoud zegt "he he" en Ryan zegt direct daarna "he he" .