PCO Deel 8

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anja89, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Idd nieuwschierig is niet zo erg. :) Ik kijk ook vaak achterom om ff snel te spieken in een kinderwagen of maxicosi. ;)
    Maar echt zo boven een wagen duiken vind ik niet zo netjes!

Als je gaat slapen, slaap lekker!! :)

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    *had je post gemist*
    Klopt, je kan heel goed zonder maar als je er eenmaal eentje hebt niet meer. Haha.
    Slaap lekker! Ik kruip nog ff bij mannetje op de bank.. :)

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hey meiden,

ik ben pas net terug van ons etentje. dus ik ga morgenochtend ff bijlezen!!
    eerst maar eens ff lekker slapen!!
    trusten allemaal

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Goedemorgen *bakkie koffie erbij*

Was om 7 uur klaarwakker.. gebeurd me nooit haha :p Zelfs Faye lag nog te slapen.. en die is meestal om 6 uur al aan het kletsen :p

@Duchess; Zo.. jij had er zin in gisteren :D Heb ook nog wel eens last van mn bekken als ik een stuk met de hond gewandeld heb (loop meestal 2 x 4km per dag). Denk dat al het bekkenweefsel nog haar stevigheid terug moet krijgen ofzo?

@Anja; Ohhh mooie uitslag meis!! En leuk om te zien he, de groei van je kindje!
    Die placenta gaat echt nog wel opzij hoor, niet te druk maken he meis!

@Voeding; Hier zei de kraamverzorgster; geen slapende honden wakker maken 's nachts, tenzij je het idee hebt dat ze niet zelf komt voor een voeding. (en je dus stille ondervoeding krijgt) Maar daar hebben we ons nooit zorgen over hoeven maken.. faye laat echt wel horen wanneer ze honger heeft :D

Ik heb de eerste doorslaapnacht helemaal niet geslapen :| Zat alleen maar naast de wieg te kijken wanneer ze wilde eten, haha..

@anja; leuke website, heb ff gespiekt! leuke achternaam ook :D Hou ik wel van.. is wat anders dan 'de wit' of 'jansen' (nu heet er toch niemand hier de wit of jansen he? :p)

Zo...*gaaaaaaap* ff miepen en dan krijg ik visite, postbode moet komen met een pakketje kleding, en dan weer werken.. zucht..

Fijne dag allemaal!!!

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Pamsie en, gezellige avond gehad saampjes? :D

Tum ja bekken moet inderdaad sterker worden.
    Ik ga nog steeds elke maandag fitnessen en hoewel de fysio zegt dat ik niet teveel moet doen vind ik t moeilijk om daar naar te luisteren haha.
    Je merkt het altijd pas achteraf he?
    Werkze vandaag!!

Ik ga vanmiddag maar ff naar de markt.
    Mijn ouders zijn in Disney, heb ze net aan de telefoon gehad en ze hadden t heel erg leuk. Vanochtend ontbeten met de Disney figuren. Werd er bijna jaloers van. :D
    Normaal ben ik op zaterdag bij mijn ouders, ff wennen dus. :D

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    wie heeft er een gigantische boxbal in de aanbieding????

oooo meiden ik sta te koken zo boos ben ik!

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ooooo echt he ik ben volgens mij nog nooit zo in en in kwaad geweest! sta helemaal te shaken gewoon niet normaal!!!!!!

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***Debby biedt een luisterend oor aan Minnie***

@Tum, werkse vandaag meis! En jeetje om 7 uur al klaarwakker, hier waren Arnoud en ik om 9.30 uur wakker en Ryan lag nog prinsheerlijk te slapen :D.

@Duch, veel plezier op de markt. Ik is ook jaloers op je ouders. Gisteren zaten we naar tv te kijken en daar was een bruiloft dat werd gevierd in Disney Florida, daar wil ik ook heen! Maar dan wel ooit met de mannen. We gaan sowieso nog een keer met mijn ouders en broer en aanhang naar Disney Parijs met de mannetjes, als Ryan "oud genoeg is". ALthans, plannen he ;). Ik ben DOL op Disney!!

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik vind disney op dit moment ook vele malen leuker.....*snik*

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Pamsie, hoe was het etentje? Waren jullie lekker samen of Lotte ook mee?

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jeetje Minnie, watskebeurt?

Deb heerlijk he Disney! Ik wil ook absoluut als Yasemin wat ouder is nog eens daar heen.

Pff het slapen gaan is hier zo'n drama he. Zit er ff doorheen! Het gaat echt niet lekker hier. Ik blijf maar heel hard hopen dat het echt een sprong is....

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Vannacht ook weer drama Duch? Moeilijk he...en overdag gaat het wel goed?

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nee overdag is t dus ook een drama sinds een paar dagen. Net ook weer 3 kwartier bezig geweest om dr in bed te krijgen, ondanks dat ze wel dood moe was. Heb haar uiteindelijk maar aangelegt, dan gaat het prima.. Dan ontspant ze en valt ze aan de borst in slaap en kan ik haar zo in bed leggen.
    Maar gewoon wakker in bed leggen is 1 en al drama! :(
    Het was overdag nog prima, maar sinds een paar dagen ineens niet meer. Alhoewel het gister wel goed ging...
    Bah ik zit er nu echt ff doorheen alles gaat gewoon slecht. :(

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @debby: nee, ik heb annedore nog nooit gezien! maar dat gaat er binnenkort misschien wel van komen:D

@babyhope: dank je! ik ben ook heel trots op me kleine meisje!

@tum: ik zou met Faye toch even naar de dokter gaan wat betreft het poepen. ik weet niet of je bv of fv geeft maar mij is geleerd dat ze met bv meerdere malen op een dag kunnen poepen maar soms ook 3 dagen niet. maar met fv poepen ze elke dag.
    Lotte spuugt ook heel veel. bijna elke voeding wel. ook ongeveer een mondje met melk. maar vergeet niet dat dat al met speeksel gemengt is dus het is minder dan je denkt.
    ik ben er mee naar de ha geweest maar die dacht niet aan reflux of iets anders. sommige baby's spugen nou eenmaal veel.
    als je fv geeft kan het ook een teken zijn dat ze teveel krijgt he!
    je kan trouwens ook als je denkt dat het echt aan de voeding ligt de voeding iets dikker maken. moet je alleen wel een papspeen gaan gebruiken.
    maar dan zou je er johannesbroodpitmeel in kunnen doen. verkopen ze bij kruidvat ect.
    dat werkt echt super dat heb ik er bij lotte ook in gedaan.

@mama mars: ik klets pas net mee dus ik weet niet wat er allemaal vooraf is gegaan maar ik lees nu je ziekenhuis uitslag. wat heftig zeg!! jeetje, maar ik bacterie zou weg moeten gaan met een kuurtje?? ik hoop voor jullie dat het snel over is met al die toestanden. nee de schimmelinfectie krijg je een kuur voor en de bacterie wordt nog onderzocht??
    ik leef echt met je mee meis, wat een ellende! gelukkig is Faith gezond ter wereld gekomen.

@anja: super dat de nekplooimeting goed was. dat de placenta voor de uitgang ligt is nog niet zo erg dat kan idd nog om hoog groeien. dat komt echt wel goed! leuk he die echo's!!

@duchess: lekker een flinke wandeling gemaakt dus!!

@nachtvoedingen: ik gaf eerst bv op verzoek en toen kwam ze s'nachts meerdere keren, en we zette de wekker er ook gewoon voor. vanaf 8 weken gaf ik fv en toen sliep ze een week later door!

@duchess: ik ben jaloers op je ouders ik vind disney zo leuk!!

zo ik ben weer helemaal bij gelezen.
    gisteravond was heerlijk! Lotte was naar me schoonmoeder, en wij hebben lekker gegeten. fijn hoor af en toe even tijd voor elkaar.

ik zag trouwens dat Lotte vandaag al weer nieuwe stemmen had gehad.
    ik weet niet of ze van jullie komen maar in elk geval bedankt:D  

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En als je haar even laat huilen? Is dat een optie, misschien dat ze dat even nodig heeft? Ik probeer even met je mee te denken. Zou het kunnen omdat ze niet meer in de Puckababy ligt, misschien de dekentjes iets strakker om haar heen trekken?

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @minnie: ik ben nou wel heel benieuwd waar je zo boos om bent

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij gaan even boodschappen doen met het gezin :D. Typisch zaterdagochtend, haha. En hopelijk zijn de uitnodiging nu ECHT klaar :D. Tot straks en Duch, dikke knuffel meis! Soms is het heel zwaar en moeilijk, maar je doet het echt SUPER!!

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    pamsie en duch pb komt eraan......

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Debby laten huilen is geen optie, dan raakt ze echt helemaal in paniek.
    Ik ben zojuist wel een paar keer weggelopen omdat ik er ff niet meer tegen kon, maar vond dan een echt paniekerig meisje terug, heel zielig.
    Ze ligt niet meer onder dekentjes, want die trapt ze weg. Ze ligt in een slaapzak.
    Maar als het komt omdat de puckababy weg is, dan zou het al eerder zo geweest moeten zijn toch. We zijn er toch al een paar weken vanaf.

Pff ik weet t ff niet. Maar zit er sowieso al doorheen omdat ik nog doodmoe ben en dan is zoiets al helemaal vervelend.
    Maar het gaat toch gewoon zo niet.... wij worden dood en dood moe... kunnen vervolgens niks meer hebben... zucht. :(
    Zit er echt ff doorheen nu. :(
    Gister was ze zo lief en ging alles super goed... nahja misschien dit maar weer ff 'vergeten' en als ze dadelijk wakker is weer met een schone lei beginnen voor de rest van vandaag.

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik spring ff onder de douche... hopelijk wordt ze niet wakker want daar heeft ze de laatste dagen ook last van, telkens huilend wakker worden.
    Maar ff ontspannen onder de douche en met goede moed de rest van de dag in...

Minnie ben benieuwd naar je PB. Zal hem wel lezen als ik terug kom van douchen.

Deel Deze Pagina