PCO Deel 8

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anja89, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @duchess: er komt weer een sprongetje aan hoor dat kan het ook zijn;)

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    KOMT weer? Hmmmm ik dacht dat er nu eentje was (de 19 weken sprong) En dacht dat de volgende weer de 26 weken sprong was..?
    Ik heb gelezen dat de 19 weken sprong al kan beginnen bij 13-14 weken... en vanaf toen is alle trouble begonnen. Maarja zeker weten doe je t nooit he!! Ik heb dat boek ook niet dus geen idee wat daar erover in staat. Maar met googlen las ik dat de 19 weken sprong vanaf week 13 kan beginnen en tot week 21-22 kan duren.
    Vriendinnetje met kindje precies 1 maand ouder had dezelfde problemen, alleen sliep dat kindje wel snachts hetzelfde.
    Nahja we will see.....

Ga ff minnies PB checken.

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @duchess: nee je hebt gelijk! ik denk dat het de 19 weken sprong is. in elk geval hopelijk is het snel over!

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik hoop het heel hard, maar ik begin alles maar op die sprong te gooien. Hahaha.
    Nahja als het de 19 weken sprong is dan moet t toch bijna over zijn. :( Ze is dinsdag 20 weken.

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden:)

@minnie meiss waarom ben je nou zo boos??? ik wil ook een pb:)
    **knuffel meiss**

@anjaa jeeey wat fijn om te lezen meiss en wat een goede uitslag zeg van je nekplooimeting...
    helemaal super:)

@deb duch pamsie tumm haha nachtvoedingen we zullen het wel allemaal meemaken hoop ik.. ben benieuwd leuk om te lezen dat het toch best wel verschillend is qua beeb:)

@tumm hoe is het vandaag met faye?? en wat was jij vroeg wakker zeg..

@duch meiss je hebt giater echt super veel gelopen meiss..
    snap het dat je een beetje last ervan had..
    en meiss echt ikhoop dat je toch lekker kkunt douchen of hebt gedoucht.
    jullie verdienen ook wel eens een relaxtijdje meiss..
    en ik ben het met deb eens je doety het super moppie:)

@hier ik heb zo lekker geslapen haha heb alleen weer een beetje genoeg van de hormonen. maar goed denk ook omdat mijn buik zo trekt van alle kanten en ik dus niet echt op mijn buik kan slapen en dat doe ik altijd:(:(

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    #366 pamsie, 21 aug 2010
    Laatst bewerkt: 21 aug 2010
    @babyhope: balen dat je zo last van de hormonen hebt. en ik zie in je handtekening dat je eerste ivf poging gaat starten. spannend hoor!! mijn duimen draaien voor je;)

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    thxx pamsie haha
    ik zla ook even mezelf voorstellen dan:)

ik ben cindy 25 jaar enwoon samen met mijn vriend dinis..28jaar

sinds febr 2006 zijn wij bezig voor een beebje en in maart 2009 pas erachter gekomen dat ik pcos had.
    toen hebben we 2 rondes clomid gehad. 1x 50 mg en 1x 100 mg en dat deed totaal niks behalve de vervelende bijwerkingen.
    toen zijn we overgegaan op gonal-f en pregnyl dat hebben we 5 rondes gehad met zelf klussen en in october 09 een vmk gehad maar dat wisten we niet dat zag de gyn bij de eerste fm..
    november 09 heb ik overstimulatie gehad wat ons in januarie onze 1ste iui poging gaf.. en die eerste poging was raak. maar de volgende dag helaas een mk.
    daarna nog 1 iui gehad helaas niet raak. toen 2x een doorbraakbloeding dus 2 rondes geen iui.
    en in juni de laatste iui gehad waar ik alweer 4 dagen te vroeg ongi van werd.
    donderdag 15 juni werd er dus ook afgesproken dat we voor de eerste ivf poging zouden gaan..
    vanaf 5 augustus ben ik begonnen met de decapeptyl te spuiten en sinds afgelopen donderdag spuit ik er ook nog gonal-f bij voor het aanmaken van zoveel mogelijk eitjes:)
    hopelijk krijgen wij rond 1 a 2 september onze eerste punctie:)

zo sorry voor het lange verhaal hahaha

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Cin wat rot van de hormonen!

Na een hoop googlen en nadenken heb ik besloten toch weer te gaan voeden op verzoek...Iig...weer terug naar het aanleggen voor het slapen gaan. Voor de rest werkt dit ritme super dus houden we dat er gewoon lekker in.
    Maar na een hoop googlen en lezen kwam ik erachter dat het juist goed is om je kindje aan de borst in slaap te laten vallen... en dit deden we ook altijd tot 2 weken terug, en toen begonnen de inslaap-dramas.
    Ik moet er alleen ff wat op vinden dat er genoeg tijd tussen de laatste 2 voedingen zit om te voorkomen dat de laatste voeding zo onrustig wordt.
    Ik denk dat ik het zo ga doen, maar moet eerlijk zeggen, ik ben nu zo onzeker dat er van alles door mijn hoofd schiet??
    Ik heb ook maar even hulp gevraagt bij Borstvoeding hier...

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik hoop dat je snel de best e manier hebt gevonden wat werkt voor jullie meiss..
    hopelijk hebben ze op dat ander topic DE oplossing voor je meiss..

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

jeetje meid, je hebt al een lange weg moeten gaan om je wens in vervulling te kunnen laten gaan.
    ik voel me dan soms zelf wel vervelend dat het bij ons ondanks de pcos zo snel gelukt is. :(
    hopelijk komen er veel eitjes. en is het nu eindelijk raak voor jullie!
    hou ons op de hoogte!

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

je kunt het allicht proberen. verder kan ik je weinig advies geven. ik ben na 8 weken noodgedwongen gestopt met bv

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    tuurlijk houd ik jullie op de hoogte:)
    standaart hier in mijn oude trouwe clubje:):)

en meiss voel je niet schuldig hoor.. ondanks het zo snel is gegaan bij je heb je ook pco snap je.. we maken allemaal hetzelfde mee..
    en ik kan je zeggen als er iemand positief probeert te blijven hier ben ik het wel;) toch meiden:)

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

ik hoor (nog) niet bij het oude trouwe clubje he:p maar super dat je ons op de hoogte houd. dan kunnen we voor je mee duimen;)

ik weet wel dat ik me niet schuldig moet voelen maar als ik dan mensen tegen kom zoals jij. die al 4 jaar bezig zijn.
    dat voel ik me best wel verdrietig, tuurlijk ik ben blij dat het ons gelukt is.
    ik had gewoon mazzel. ik werd na het stoppen van de pil helemaal niet meer ongi dus ga je al snel de molen is.
    maar ik ben heel preuts opgevoed. op bloot,seksualiteit ect. rusten thuis een taboe. ik vond het verschrikkelijk om letterlijk en figuurlijk met de billen bloot te moeten.
    en nu denk ik ik moet me gelukkig prijzen dat het zo snel gelukt is.

gelukkig ben ik wel iemand die altijd klaar staat voor andere en heel erg mee leef.
    missn dat ik daarom mezelf vaak het geluk niet gun.

en idd probeer zo positief mogelijk te blijven. daar heb je niet alleen in je kinderwens maar ook in het gehele leven baat bij!!

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duch, dan kan het inderdaad niet komen omdat ze niet meer in de Puckababy ligt. Misschien kan je haar anders even een nachtje naar je ouders toebrengen, dat je zelf ook even bij kunt tanken? HOe moeilijk het ook is, maar soms is het voo rjezelf ook goed om even weer energie op te doen!! En wel goed meis dat je even hebt gevraagd op het forum voor tips, kan nooit kwaad en maakt je alleen maar een goede moeder!!!

@Cindy, jij bent inderdaad altijd positief en dat is ook goed :).

@Pams, alleen maar fijn meis dat jij snel zwanger werd. Mijn verhaal zal ik ook even vertellen :).

Ik ben Debby, 34 jaar, zwanger van ons tweede wondertje (weer een jongen en 1 november uitgerekend) en moeder van Ryan (31 oktober wordt Ryan 3 jaar). Ik ben gelukkig getrouwd met Arnoud en woon in Ursem. Toen ik graag zwanger wilde worden (van Ryan) had ik al het vermoeden van PCOS. Ik ben in januari gestopt met de pil en februari zat ik al bij de ha. We zouden een echo laten maken om te kijken en een paar dagen voor de echo-afspraak had ik een test gedaan en bleek ik zwanger! Wat een schok en wat waren we blij!!! Daar is Ryan uit geboren. Daarna ben ik direct weer aan de pil gegaan en toen Ryan ruim 1 jaar was, begonnen de kriebels weer. Ik ben in juni 2009 voor het eerst bij de gyn geweest en toen kreeg ik Clomid, dat werkte niet. Nog een keer verhoogd, maar ook zonder resultaat. Toen heb ik verzocht om te mogen prikken, want ik kreeg depressieve aanvallen (herkende ik, want toen Ryan 8 maanden was, heb ik en depressie gehad :(). Ik werd doorgestuurd naar de fa en kon voor de Kerst niet meer starten ivm Kerstsluiting. Heb toen Primolut gekregen en in januari begonnen met Puregon. Mijn ei kwam pas op CD34 en dat eitje is bevrucht en dat is "PJ".

Sorry, ook een lang verhaal

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ooooh ja de uitnodigingen waren er!! Zal even een foto maken :D.

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey deb volgens mij wist ik dat nog niet dat je al zwanger was van ryan voor die echo hahahaha:) leuk hoor om dat zo nog eens terug te lezen zeg..

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha wist eigenlijk ook niet of ik het hier verteld had :). Maar we hebben die echo toen afgezegd hoor, dus we wisten het via een zw.schapstest :).

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    De voorkant

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En de binnenkant (met dank aan Tum, nogmaals bedankt!!!)

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    wauwww die is super leuk meisss:):)
    echt hahahaha zo leuk!!!

Deel Deze Pagina