PCO Deel 8

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anja89, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hij si echt helemaal toppie!!!

ben je er ook blij mee meiss??

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja ben er superblij mee!! Ben ze nu aan het schrijven, ben zooo benieuwd naar de reacties :D.

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    helemaal toppie meiss:):)

wat een creativiteit hahahaha

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha de geboortekaartjes zijn wel minder creatief hoor, die hebben we gewoon besteld :).

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @debby: ook al een heel verhaal joh! wat hebben jullie veel mee gemaakt allemaal!
    gelukkig is het bij jou dan ook nog redelijk snel gelukt!
    en leuk dat kaartje, groot gelijk dat je het feest eerder geeft trouwens.

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Pamsie, bij mij is het inderdaad allemaal heel snel gegaan uiteindelijk. Als ik maar een eitje heb, ben ik zo zwanger :). Moet na PJ ook direct weer aan de pil van Arnoud, hahaha. We willen graag "maar" 2 kinderen.

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @debby: herkenbaar dat was dus hier ook zo! gelijk raak eerste ronde clomid 50 mg dus aan manlief z'n zaad ligt het niet:p

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    deb wel gek he dat je dadelijk aan de pil moet of gaat..

ik niet ik heb gezegd ik word toch niet zwanger dus waarom zou ik aan de pil gaan..
    och ja kan ik nu wel zeggen eerst afwachten hoe het allemaal loopt he...

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vindhet juist een gekker idee dat ik nooit meer zwanger zal zijn, nooit meer dat getrappel in mijn buik :(. Dat zal ik wel missen hoor!

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

ja maar je hebt wel gelijk.
    ik ben toen onderzocht en zonder de clomid hoe weinig het ook maar is heb ik eigenlijk geen eisprong. dus wij gebruiken sinds de geboorte van Lotte ook geen ac meer!!
    maar goed de bevalling kan de pcos wel positief beinvloed hebben dus het zou kunnen dat ik weer iets van een cyclus terug krijgt.
    ben begin deze maand voor het eerst ongi geweest dus wie weet;)

maar eerst zijn jullie allemaal aan de beurt hoor;)!!

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja idd dat bedoelde ik er ook mee:(
    lijk tme ook wel moeilijk eerlijk gezegd om dat hoofdstuk dan af te sluiten ...

ik weet het zelf nog niet hoor heb nog nooit getrappel in mijn buik gehad maar lijkt me verder wel super bijzonder om dat mee te mogen maken..

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik weet niet hoe dat zit want voor ik wist dat ik pcos had had ik altijd een cyclus van 36 dagen echt precies op dag 36 werd ik ongi dus of ik dan een eisprong heb gehad i dont know...

aan de sex zal het hier niet liggen want volgens de meidenhier zijn wij altijd aan het sexen hahahahaha:)

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @babyhope: voor jullie komt het geluk ook nog wel;) ook jij krijgt een trappelende baby in je buik!! we duimen allemaal voor je dat ivf het gaat worden voor jullie;)

dat is ook het moeilijke bij pcos het heeft op iedereen een andere uitwerking. sommige meiden lopen er heel lang mee rond zonder te weten dat ze het hebben omdat ze wel een cyclus hebben. maar dus geen eisprong. je denkt zelf dat dat je gewoon verkeerd klust en bent soms heel lang bezig voor je de molen in gaat en ontdenkt dat je dus pcos hebt.
    ik had helemaal geen cyclus en wist na een half jaar stoppen van de pil al dat ik pcos heb!

ik denk trouwen niet dat jij dan een eisprong van je zelf hebt.

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    i dont know:):)

en thxx meiss ik hoop ook dat ik het snel mag meemaken hoor dat trappelen gevoel:)

we gaan er gewoon voor en zullen zien hoe het afloopt:)

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    komt goed meis!

16. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Goeiemiddag meiden. :)

@Tummetje; Werk ze vandaag! Hoe is het nu met Faye, nog steeds zo'n pijn?

@Duchess; Veel plezier op de markt. Leuk dat je ouders het zo naar hun zin hebben in Disney. :) Balen dat het slapen nog steeds zo rot gaat. :( Ik duim mee dat het een sprongetje is en dus tijdelijk... Kan je helaas niet helpen maar, *dikke knuffel*

@Minnie; Wow wat is er aan de hand meis??? Je WWW zei ook niet veel goeds...

@Deb; Lekker uitgeslapen dus! :D Leuk dat de uitnodigingen er nu wel waren en het ziet er leuk uit! Gaaf dat je Tummetjes gedichtje hebt gebruikt. :)

@Pamsie; Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad gisteren! Enne Lotte wordt nog beroemd joh. ;) Trouwens, alleen maar fijn toch dat het bij jullie zo snel is gegaan. Hier met de 2e eisprong, alleen zat er een hele tijd tussen de eerste en de tweede. :p

@Cindy; Balen zeg dat je niet op je buik kon slapen. (Het lijkt mij echt vreselijk om dat straks niet meer te kunnen trouwens. ;)) Jullie hebben toch ook al een hoop voor je kiezen gehad zeg nu ik alles zo op een rijtje zie staan. Ik ga nog harder duimen meis.

@Hier; Gisteren de hele babysite een make-over gegeven. Hij was roze en Hello-Kitty maar dat vond ik toch een beetje lullig, mocht onze kleine jongetje zijn. :p Dus nu is -ie paars en wat meer unisex. En een wachtwoord erop gezet voor de mensen die het niet zoveel aangaat. Maar jullie kunnen er gewoon allemaal op hoor (zie handtekening. ;))
    Pfff meiden ik ben steeds zo duizelig de laatste dagen, geen idee waarvan want mijn bloeddruk is goed...

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    anja meiss ik denk omdat je hart nu sneller het bloed rond aan het pompen is dat je zo duizelig bent..
    ik weet het anders ook niet hoor...

18. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ook niet... Ben het ook vergeten te vragen aan de VK, stom he. Het is echt iedere keer tot bijna flauwvallen aan toe, dan moet ik echt heel snel gaan zitten anders gaat het mis. Nja, anders maar even bellen als het niet over gaat.

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    whahhaha anja dat neusje van je beebje die is mooi spits:) en wat super zeg dat hij/zij zo zwaaide...
    nu ik trouwens je echo zo zie denk ik datje een jongetje gaat krijgen:) wat denken jullie..

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @anja: ja joh wereldberoemd wordt deze dame:p ik elk geval krijgt ze wel veel stemmen echt heel lief!! ik kan niet zien wie er stemt maar allemaal heel erg bedankt voor wie dat wel doet!!

leuk hoor een babysite. daar ga ik binnenkort eens even op neuzen!! vind dat altijd zo leuk om te lezen!

voor nu gaan we weg nog even naar het centrum in almere en daarna bbq-en haha is het ook lekker weer voor:p
    mssn nog tot vanavond;)

Deel Deze Pagina