Veel plezier Pamsie! Cindy, wij denken ook allebei een jongetje. Dat denk ik al vanaf het begin dus mijn moedergevoel faalt gigantisch als het toch een meisje is haha.
nee aan het zien van die echo meiss denk ik dat je moedergevoel het toch goed gaat hebben hhaha grappig zeg dat dat zo snel al gewoon een mensje is haha
Ja echt he, ik vond het al een hele baby met 9 weken en 6 dagen bij de vorige echo... En iets meer dan 2 weken later is het gewoon nóg meer een baby... Maar hij is nu ook bijna 'af' zei de echovrouw gisteren, met week 13 is -ie klaar en dan gaat ie alleen nog maar groeien. Weet je dat ik me soms nog steeds amper kan voorstellen dat dit in mijn buik gebeurt...
haha ja meiss dat begrijp ik.. ik vind het echt een godswonder hoor van een klompje cellen gewoon een minimensje met armpjes en beentjes en sterker nog een kloppend hartje haha en hoe klein ook dat ze zijn dat hartje hoor je ook nog eens uit die doppler komen.. hahahaha ohhh ik will oookkk!!!!
Ja het is ook echt een wonder. Ohh meis *knuffel* Ik duim zo hard dat 1 IVF genoeg is voor jullie... Maar weten jullie nou al wat je gaat doen, mocht er toch nog een volgende IVF nodig zijn?? Of gaan jullie sowieso voor een pauze na IVF 1? (Alhoewel we natuurlijk heel hard duimen dat dat niet hoeft omdat je dan zwanger bent!)
pamsie veel plezier meiss ja echt verslavend he hahahha @anja ja ik denk dat we toch voor een 2de poging gaan haha inis is het er mee eens dat we dit eerst moeten afmaken hier is ook logisch toch je begint ergens aan maar je maakt het niet af... en hij heeft nu echt ingezien denk ik dat dit echt een deel van me is geworden.. hij is nog nooit zo meelevend geweest als nu.. en ja 1 ronde is volgens ons wel genoeg hahahahaha
Dat is wel fijn dat Dinis het nu ook inziet. Het zou zo super zijn als 1 poging genoeg is! Ik ga er vandoor, even douchen en dan richting schoonouders. *knuffel*
Deb wat een leuke uitnodiging!!! Debby daarom wil ik het niet bij 2 houden. Ik heb na 2 zwangerschappen nog niet genoeg hoor haha. Hier ook geen eisprong van mezelf maar toch voor de zekerheid wel aan de pil. Ik zal niet de eerste zijn.. Anja duizeligheid kan wel voorkomen vooral in het begin. Ga zo ff spieken op je site! Ik denk ook dat Anja een jongetje krijgt! Nou heb net ff met manlief gepraat... hij denkt dat ik zo onzeker ben door de vermoeidheid whaha.. Elke keer komt t volgens hem als ik er door vermoeidheid helemaal doorheen zit. Dus hij wil vannacht de voeding op zich nemen zodat ik goed kan slapen *hopelijk* Eigenlijk moet ik dan kolven maarja dat zien we dan wel weer.... We gaan gewoon zo verder... en wacht op t antwoord van de lactatiekundige. Volgens mij vergoed mijn verzekering dat helemaal dus waarom niet. Ze ligt nu weer op bed en is wel stil godzijdank. Maar ze trekt elke keer haar speen uit haar mondje... en haar duimpje/vingertjes kan ze nog niet goed genoeg vinden helaas. Dus dat is nogal vervelend.
***Bijleesmodus: starting @ pagina 16..... *** (zal wel ff duren want ik heb een kater(tje), het was super op de BBQ, maar een ietsjepietsje te veel gedronken!!)
Daar gaan we: @ Deb: Volgens mij kun je geen hoge bloedsuiker krijgen van boosheid... Zou wat zijn met al die hormonsters, ik zou compleet on-instelbaar zijn (nu al, nog niet eens zwanger!!) @ Cin: Tranen, hormonster-tranen, soms moet ik ook wel heel hard lachen als ik weer ergens om zit te janken... Hubbie kijkt me dan aan met zijn bekende spoor-jij-wel-helemaal-daar-huil-je-toch-niet-om-blik, en dan begin ik weer superhard te lachen... Ik geloof dat ze dat bedoelen met de emotionele achtbaan!! @Tum: AH getsie, overstrekken vind ik vervelend om te zien, gaat het inmiddels beter met Faye?? Oh btw, zetpil paracetamol mag altijd (behalve bij overgevoeligheid natuurlijk) zeker als ze koorts hebben, je dempt de koorts ook door de PCM... Oh ik zie dat je dat advies al had van HA... Zo Zo, pittige tante die Faye (zit er al vroeg in, dat krabben, dalijk begint ze aan je haar te trekken!!) Ach je kan het haar ook weer niet kwalijk nemen, als ze zich zo vervelend voelt... @ Duch: Hoe was je nacht meid? En ik wist helemaal niet dat je voor Turkye een visum nodig had.... @ Pamsie: Welkom, ook ik heb gestemd op Lotte (mooie naam, ons petekind heet ook zo!) DIE OOOOGEN!! WOW @ NIET Anne, of Door, of Heidi: Gefeli met je hogere inschaling, gaaf man, altijd lekker een beetje meer geld!! Ooh van daar de PB's, nou ik heb geen idee... Kan alles zijn tussen Aaltje en Zara... Ik ben benieuwd... (Pamsie weet t al!! ) Nu pagina 22..... Back in a moment!! Knuf Daan
deel 2: @ Miran: ik heb natuurlijk een tijdje al tussen de regels door gelezen dat niet alles prima is gegaan bij jouw zw.schap of bevalling, maar nu lees ik het hele verhaal, jeetje wat heftig meid.. (sterkte!!) Wat fijn dat je je beter voelt meis, hou vol, en lekker ook tijd voor jezelf nemen, bijvoorbeeld op je werk, heerlijk toch? Dat doet je zelfbeeld alleen maar goed!! @ tum: Jeugdliefde; wat romantisch!! Ach een import-zeeuw, dus jij bent niet ECHT zuinig, je doet alsof?? (grapje ) @ Voorstel: Nou daar ga ik: Daan, 26 (das korter) sinds eind vorig jaar getrouwd met Daan-man, woont in de hoofdstad van de prachtige Brabantse Provincie, werkt als doktersassistente. Daan-man heeft een (niet-bio) kind, en een ex, en das nogal een toestand, maar niet gezellig om over uit te wijden Sinds nov 2008 PCO, Daan-man blijkt steriel vanwege chromosoomafwijking.. Sinds juni aan de Gonal om een ei te laten groeien, en binnenkort hopen we (natuurlijk) van de 1e IUI met donorsperma zwanger te worden.... We hoefde van de gyn niet (i quote te kloten met Clomid, want die geeft zo'n bijwerkingen.. (Nou de Gonal ook kan ik je vertellen!! 8)) @Deb: zie net je insuline schema, valt redelijk mee hoor, ik ben ook praktijkondersteuner in de praktijk, en doe mijn eigen Diab spreekuur, jouw schema is redelijk 'normaal' hoor!! Kaartje voor Ryans feest is leuk!! Blegh zaterdag-boodschappen, mij te druk bij de supermakrt! @ tum: wij adviseren in de praktijk altijd Infacol druppels tegen krampjes.. Daar hebben we de meeste positieve verhalen over, anders idd Sab-Simplex of Cinababy van VSM! @ Minnie: hoe is het meid, ik lees boze berichten op Hyves... Alles oke?? Oh ik zie dat er al een aantal pb hebben.... Als je het wilt delen hoor ik het graag!! iig veel sterkte!! @ Mars: Jeetje wat een verhaal... Als ik dat zo lees ben ik blij dat ik die prachtige foto's van jou en Faith op je Hyves zie!! Pff wordt er helemaal koud van!! Ik hoop dat je binnenkort toch positief nieuws krijgt (in zover je het positief kunt noemen in deze situatie... Jeetje zeg!!) @ Filmpje Ryan: Wat een lekkere kletskous in zijn Elmo-shirt!! *Elmo rules!!* En Deb, wat fijn, 2 huishoud-hulpen!! Lekker gebruik van maken!! @ Duch: Ooh lekker gewandeld, ik kan echt niet wachten totdat ik met hub en een klein wondertje kan gaan pronken in het dorp!! *Ooh ben beetje jaloers!! Als ik nu hub achter de buggy van de kleine van een vriendin zie dan smelt ik al helemaal!!* Ooh shit jammer dat je klachten aan over hebt gehouden! ik hoop dat je wel van je wandeling hebt genoten!! (als ik ooit zover kom dan ga ik Duch raadplegen als BV-deskundige, jeetje wat weet jij er veel van!! *respect*) Oh en lees net over je nacht... dus skip my question!! OOh Duch: wil jij een elftal?? Pfffff moet er niet aan denken, ben al heel dankbaar als het EEN keertje mag lukken (en dan zou ik waarschijnlijk ook nog meer willen... Nou ja, daan-man zegt allemaal dat we, als het lukt, een tweeling krijgen! Hij heeft al meerdere malen gedroomd dat ik zwanger was van een tweeling....) @ Anja: JEEEEEJ de nekplooimeting was goed!! WHOEHEOEH, wel balen van je placenta, ik duim dattie nog omhoog gaat (da klinkt trouwens erg vreemd..) En ik denk een MEISJE!! ga je sit nog lezen, ben al een uur hier bezig!! Wat betreft je duizeligheid, klinkt een beetje alsof je lijf aan de rem trekt... Doe je wel rustig aan, met alle spanningen en je weekend Duitsland nog zo kort geleden? @ Pamsie: Die dochter van jou wordt net zo beroemd als Angelina Jolie denk ik... Ik geloof dat ik weer bij ben.... Ga nog even wat drinken want ik heb DORST!! en het is benauwd hier, bah bah!! Knuffel Daan
@Duchess; Het zou wel lekker zijn als jij vannacht weer ff goed kunt bijslapen. Eén nacht goed slapen doet vaak al wonderen en dan kun je er misschien weer even wat beter tegenaan. Lief van je mannetje dat hij het even van je overneemt. @Daan; Dat waren een hoop pagina's bijlezen. Ja vreemd verhaal van die placenta dat vond ik ook. Maar het schijnt dat ie, als ie voor de bmm ligt, in 9 van de 10 gevallen mee omhoog trekt met de groei van de baarmoeder dus daar hopen we op. Hoe is het met jou meis? @Hier; Ja die duizeligheid zal waarschijnlijk komen omdat me hart wat harder rikketikt. Ik ben er even op gaan letten en steeds als mijn hart wat sneller gaat dan gemiddeld voel ik me zo dizzy. Maar dat schijnt normaal te zijn. Maak me er ook niet druk om, vind het alleen een beetje vervelend. Want ik doe al zo rustig aan, sinds thuiskomst uit Duitsland heb ik bijna geen ruk meer uitgevoerd...
@Anja, haha ik had al op je Hyves het bericht achtergelaten dat ik je ww wel wilde, maar zie het nu inderdaad staan . Hoe is het eigenlijk met je scchoonmoeder? Komt ze nog veel (te veel) langs? De duizeligheid kan inderdaad komen doordat je lichaam nu meer bloed moet rondpompen. HOud het even in de gaten en anders even de ha bellen of de vk. En meestal heeft je moedergevoel wel gelijk, bij Ryan wist ik het 100% zeker en zagen we het pas bij de bevalling. Ik had toen ook heeeel raar opgekeken als het een meisje was geweest. @Cindy, ik blijf ook duimen dat jullie 1 ronde nodig hebben en dan zwanger zijn!! @Duch, wij willen niet meer kinderen, wij kunnen 2 alles geven wat ze willen en als ik een 3e wil, wil ik vast ook een 4e en een 5e, volgens mij kan ik nooit "afscheid" nemen van dat gevoel . Bovendien ben ik ook niet de jongste meer . @Daan, whahahaha de bbq was in ieder geval wel gezellig . En thanks dat je even hebt gekeken naar mijn schema! Als ik ngo advies nodig heb, weet ik bij wie ik kan zijn .
Haha zo lief, ons nichtje van 5 jaar is bij ons. We waren bij mijn schoonouders om even kratten bier te halen om het bed op te hogen en toen kwam mijn zwager met zijn dochtertje. Die wilde ook graag bij oma spelen. Maar opa en oma moesten een uurtje later naar de bbq, dus wij hadden gezegd dat we haar wel mee zouden nemen en dan naar huis zouden brengen (mijn zwager woont zowat achter ons). Dus we kwamen thuis en mijn nichtje wilde Dombo graag zien bij opa en oma, maar die hadden zij niet. Wij wel . Dus thuis heb ik Dombo opgezet voor ze en nu zitten Ryan en zij heerlijk samen film te kijken. Heb mijn zwager gebeld of ze hier mag blijven eten en dat mocht, dan kan ze lekker de film afzien.
Hey girls, Sorry, heb echt even geen tijd om alles terug te lezen en te reageren. Heb even snel teruggezocht naar de reactie van Cin Ik kom wel altijd (bijna altijd) lachend naar buiten bij dr. W, maar ik heb geen lange rechte haren. Ik heb juist heel kort, blond haar Rings a bell? Moet nu weer snel gaan, want ik ben bij mijn ouders. We gaan nu eten. Pamsie, ik zie dat ik pb van je heb, lees ik morgen!! x Anne
@ Anja: gaat goed met me hoor!! Leef gewoon mijn leventje, en probeer (in tegenstelling tot ronde 1) niet teveel rekening te houden met mijn eitjes... "Normale" meiden denken ook niet na over een groeiend ei, had de eerste ronde al geen wijntje meer gepakt, ik durfde niet zo goed!! Nu wel, gewoon lekker ontspannen en proberen zo gezond mogelijk te leven, maar niet zo krampachtig als vorige maand!! Anders maak ik mezelf helemaal gek!!