@ deb; geen dank.. Kleine moeite!! Wat schattig.. Dombo!! Moet ik niet gaan kijken, want dat krijg ik incontinente ogen van de hormonen!! Fijne avond allemaal!! Knuf Daan
Zo.. had weer een blond moment hoor.. dacht dat ik super veel moest bijlezen.. dus ik lezen.. komt alles me zo bekend voor.. zie ik mn eigen reactie van vanmorgen.. *zucht* Had alles dus al gelezen haha @Minnie; Je maakt me bang, zo boos kom je over *duikt weg* Mag ik ook pb, als je wilt @Duchess; Ohh getsie.. wat een strubbelingen. Hoop dat het voeden op verzoek voor jullie werkt. En meis. je doet het super hoor.. niet aan jezelf twijfelen, is moeilijk.. maar je bent een goede mama he! @Pamsie; Ik ga maandag met Faye naar de huisarts. Dan leggen we alles even op tafel. Ze heeft nog nooit meerdere dagen achter elkaar gepoept. Ja, alleen in de kraamweek dan. Daarna zat er steeds een aantal dagen tussen. Dat kon door de kinderarts 2 oorzaken hebben; 1). haar darmpjes doen er lang over om voeding te verteren of 2). het is haar ritme in ontlasting. Want ik ga ook niet iedere dag, zit ook een paar dagen tussen. Maar in beide gevallen was ze er niet over te spreken. Voeding aangepast en nog geen verandering. Het spugen doet ze nu alleen uit woede hoor, doordat ze pijn heeft. Normaal hebben we daar geen last van gelukkig. Fijn dat jullie het gisteren zo leuk hebben gehad.. toch ff saampjes eruit he @Cindy; Vandaag gaat het stukken beter, af en toe nog een huilbui, maar niet meer zo erg als gisteren. En balen dat je niet meer op je buik kunt slapen @Debby; Ze zijn leuk geworden!!! @Pamsie; Hoop voor je dat je cyclus weer normaal is. Hier al 3 echo's gehad na de bevalling, en ondanks mn gewichtsverlies van 25 kilo (lichter dan voor de zwangerschap), is de pcos er nog steeds Volgende week de laatste echo, maar vrees dat het er dan nog steeds Maar nu jullie geen anticonceptie gebruiken, hoop je dan dat je zwanger raakt of zien jullie het wel? @Cindy; jaaa.. óf je hebt het over werken, of over seks. Vind je het gek dat wij denken dat jullie sexverslaafd zijn, hahaha @Anja; Je bloedvaten worden wat ruimer, maar je lichaam is wat langzamer in het aanpassen van de hoeveelheid bloed. En dat zorgt dus voor duizeligheid. Gaat vanzelf weer over @Pamsie; heb weer gestemd hoor! @daanie; ZUIPLAP! Hahaha neee...ons bin niet zuunig.. mn vent wel.. das een krent Infacol heb ik al geprobeerd, net als cinababy en orthiflor start.. ik ga het maandag ff over sabsimpeldingens hebben met de HA.. Kwam er achter dat er in Nederland moeilijk aan te komen is? Alleen via Duitsland ofzo???? @Debby; Herken je gevoel hoor.. dat getrappel in je buik.. Heb zoveel mogelijk van faye genoten, want ik weet niet of ik het ooit nog eens mee ga maken. En dat is wel een jammere gedachten.. (al weet ik best dat ik het zelf in de hand heb hoor..) Nou ben eerder weg gegaan van mn werk, ging niet zo lekker met Faye, wilde de oppas er niet mee opzadelen. Verder niks te melden eigenlijk Oh ja.. IK WIL TROUWENNNNN *zucht* heb zo zin om alles al te regelen
@Daan, hahaha ik zat laatst voor het eerst Dombo te kijken met mijn mannen en op het moment dat mama-Dombo opgesloten zit en Dombo "afscheid" neemt, kreeg ik tranen in mijn ogen. Dat was het moment waarop manlief zei dat hij vroeger daar altijd moest huilen en ik zei snikkend "ja, ik dus ook", hahahaha!! @Tum, eerder weg van je werk, ik dacht dat je man "oppaste" of vergis ik me nu?! En hebben jullie al een trouwdatum?
mn mannetje moest laat voetballen (bekerwedstrijd, worden altijd 's avonds gespeeld), dus mn schoonzus heeft opgepast Normaal past mn mannetje op hoor Trouwdatum, nee nog steeds niet.. ivm de verhuizing weten we niet of het 30 september 2011, of 21 september 2012 gaat worden Denk 2012 hoor.. we moeten natuurlijk wel reëel blijven qua financiën
Oh haha kan me voorstellen dat je dan lekker op tijd naar huis bent gegaan . En je moet inderdaad wel reeel blijven qua financien, we willen natuurlijk allemaal een groot feest EN een uitnodiging daarvoor .
Precies!! @ deb; Bambi kan ik ook helemaal niet tegen!! Zelfs vanaaf zitten huilen bij de Zaterdagavondshow op SBS, daar was een moeder van een blind geboren kindje.. Zij besefte plots dat haar kind nooit kinderen- of babyfoto's van zichzelf kon zien, zij wenste een borstbeeld voor de jongen ( ongeveer 3 jaar) zodat hij later kan "voelen" hoe hij er vroeger uitzag... Ook weer waterlanders, maar wat een prachtige wens van een moeder voor haar kind!! @tum; hopelijk weet de HA wat, en anders naar de KA of zo... Er zijn veel meer kindjes met darmproblemen hoor!! Slaap lekker!!
goedemorgen meiden, .. trouwen???? nee daar heb ik even geen zin meer in whaha...........of wel eigenlijk.....haha vaag he. dombo----> ik janken bambi----> ik janken lion king----> ik janken de kleine zeemeermin----> ook janken titanic----> kom maar op met de reddingsboot want we gaan varen... @all: meiden allemaal een superdikke digiknuffel! hier meloenen als borsten dus weet wel weer hoelaat het is----> ongi worden dus. meloenen heb ik alleen als ik ongi wordt en ik heb al meloenen van mezelf maar nu is het supermeloen.....en pijn aauw. net zoals ik heb als ik ongi ga worden en een week na ei krijg ik deze "klachtjes"......Ik ben echt hard voor mezelf want heb niet echt zin in een depri bui van teleurstelling. dus we zien het wel.
goedemorgen allemaal. lekker geslapen? Las iets over trouwen ahaha als ik volgend jaar 5 jaar getrouwd ben dan gaan we als het wil lukken naar Disney met eigen gezin Verder hier nog geen ongi meer wel een heel erg dun 2de streepje op de test. Vestig maar niet al te veel hoop eraan volgende week nog maar keertje doen als ik niet ongi ben. Minnie ik hoop echt niet dat je ongi word. maar sommige dames hebben ook ongi klachten en blijken gewoon zwanger. Vandaag ben ik er wederom niet zoveel we hebben nou ons bed uit elkaar liggen want hij kraakte zo erg dat we elkaar wakker houden met omdraaien. En heb vanmiddag een feestje van mijn oma in een zaaltje en moet Senna daarna 2 dagen missen :'( Fijne dag allemaal en tot vanavond
Trouwen...leuk! Helaas al 3 jaar terug gedaan Disney...laat ik eens zeggen, we hebben 2 weken terug geboekt voor november! Dan gaan we 5 dagen...mijn broertje gaat ook mee. Was redelijk goedkoop eigenlijk, 700 euro voor 3 personenen intree en disney slaapplek... inclusief ontbijt.
Goedemorgen meiden Tum, Sabsimplex is idd niet verkrijgbaar in Nederland maar er zijn dacht ik wel watm anieren om er aan te komen. Ik heb familie aan de grens wonen en zij gebruiken het ook voor hun kindjes (en automatisch andere familieleden ook) en het schijnt echt heel goed te werken. Er zal alleen wel een reden voor zijn, dat het hier niet te verkrijgen is. Tum wil trouwen. Ik zou nog een keer willen, hahaha! Trouwen is leuk, maar kost wel errrrug veel geld! Minnie geef de moed niet op meis! Ik duim nog voor je! Zo vannacht was eigenlijk helemaal niet zo slecht!! Ik heb hele goede hoop! *en ik voel me meteen beter, whaha!* Ik ben gisteravond om 23.00 gaan slapen, manlief heeft nog de late voeding gedaan voor hij ging slapen en vanochtend werd ze om 06.00 uur wakker. Ze had alleen echt helemaal geen honger!!! Dus ik heb echt de hoop dat het aan het beteren is hoor! Ze wilde alleen echt niet gaan slapen (groot symptoom van de 19 weken sprong dus ik hoop erop haha) en uiteindelijk heb ik haar bij ons in bed gepakt en heeft ze zichzelf even in slaap getut aan de borst en heeft ze nog tot 09.15 geslapen! Hiephiep hoera. Ik werd voor het eerst in lange tijd wakker omdat ik gewoon uitgeslapen was!! Ben nu echt blij, heb papa ook lekker laten liggen, die is net zijn bed uit dus die voelt zich ook prima! Weer 2 happy parents dus. Gelukkig maar.
Minnie, weet niet zo goed wat ik moet zeggen; hele dikke knuffel meid, wanneer is je NOD?? @ all; goedemorgen deze morgen!! Eigenlijk niet veel te melden, hub en ik gaan vandaag de keuken helemaal opruimen... Heb helemaal geen zin!! *moet eerst koffie hebben!!* fijne dag allemaal, Knuf Daan
@ duch; jeeeeee!!! Gelukkig een goede nacht!! Lekker van jullie uitgerust gevoel genieten vandaag!! @ Senna; ik denk dat ik dan hubbie uit elkaar schroef vandaag! Hij heeft me de hele nacht wakker gehouden met zijn gesnurk!!
owjee daan dat is minder. doet maarten ook veel als ie op zijn rug ligt. maar dat is altijd van korte duur want dan geef ik hem al een duw
@daan: jeetje jullie hebben ook al een lange weg bewandelt. hopelijk is het voor jullie ook eindelijk een keer raak!! @debby: leuke dombo kijken. maar idd daar kan ik echt van janken. toen ik nog zwanger was kon is zelf janken van de reclame van het dierenasiel enzo. die grote ogen die je dan aan kijken "neem mij mee" @daan: leuk dat de bbq lekker was @tum: vervelend dat faye zo'n last heeft zeg!! ik hoop dat het dan met meds snel weer over is. ja ik hoop ook dat me cyclus weer terug is maar ja je weet dan ook nooit wanneer die weer verdwijnt. we gebruiken geen ac met de gedachte we zien wel. nu zwanger zou worden dan is het meer dan welkom! en zo niet gaan we straks de mmm weer in. ja trouwen is heel leuk tummetje! spannend hoor ook het regelen vond ik leuk!! en idd het moet wel finacieel haalbaar zijn, om je droombruiloft te krijgen je trouwt als het goed maar 1 keer dus dat moet helemaal super zijn natuurlijk @minnie: ik hoop dat je niet ongi wordt ik dacht trouwens ook dat ik ongi zou worden en was dus zwanger!! kom op meid!! @senna: spannend!! gewoon missn zwanger @Antares: leuk hoor naar disney!! ik vind dat zo leuk @duchess: joepie!! lekker geslapen eindelijk
@Daan, die zaterdagavondshow op sbs leek me helemaal niets, maar als ik jou hoor was het wel erg leuk! Misschien volgende week toch eens kijken . @Minnie, ik hoop dat je lichaam anders reageert dan jij denkt en dat je superzwanger bent!! Ik blijf nog even duimen. @Senna, hopelijk wordt dat streepje over een paar dagen duidelijker! En er is niets zooo irritant als een krakend bed :-S. @Miran, wat leuk dat jullie naar Disney gaan, ik=jaloers . @Duch, wat heerlijk dat jullie zo goed hebben geslapen!!