pamsie ja maar je kan er bijvoorbeeld 1 schepje door doen dan wordt hij niet zo dik maar wel wat steviger.. @deb haha ryan is ook echt een lieverdje meiss denk idd ook dat pj een ander karaktertje gaat krijgen dan ryan.. weeen weet ik nog niet veel vanaf hahaha vind het wel leuk als ik jou en duch erover lees praten ahhahaha
debby: gewoon goed in de gaten houden voorweeen kunnen ook voor ontsluiting zorgen he! als je het niet vertrouwt je vk bellen.
bij mij hielp dat johannes brood pitmeel ook niet wel die rijstebloem en zoveel voedings stoffen extra zit er ook niet in. cb heeft altijd wel iets aparts kwam er nooit mee verder tot ik bij de dietiste kwam met senna. en als ze al aan de kleine kant zijn en licht gewicht mag je ze best beetje rijstebloem geven. senna van mij is 22 maanden en weegt net geen 10 kilo. en draagt nog maatje 80
Nou dan zit het vast goed Pamsie! Maar begrijp het wel hoor, zou me ook niet helemaal lekker zitten denk ik. Rijstebloem schijnt trouwens niet veel extra voedingsstoffen te hebben he. Niet heel veel anders dan JBPM dacht ik zelfs. Yasemin spuugt ook altijd best veel maar je hebt ook gewoon kindjes die meer spugen dan andere. Hier begint het nu wel minder te worden, vanzelf. En heel slecht is het volgens mij niet hoor! Een vriendin van me heeft een kindje precies een maand ouder dan Yasemin en die was vorige maand (dus toen ze iets ouder was dan 4 maanden) hetzelfde als Yasemin (die toen iets ouder was dan 3 maanden) *Oh zie nu dat dat weegmoment niet meer onder mijn post staat, dat was 5350 gr* En dat was helemaal prima.
@babyhope: nee daar heb je ook wel gelijk in. we zijn ff aan het kijken wat het best werkt. op dit moment werken die 6 flessen wel goed!! ( al hoort het natuurlijk niet zo! eigenlijk zou ze maar 4 grote flessen moeten drinken)
Ow en wat hoort, daar zou ik lekker snel vanaf vallen. Kindjes kijken niet hoe het in de boekjes staat, is mijn mening. Als ze het prima doet op 6 flessen dan is het prima toch?
ja ik wordt soms ook gek van dat cb hoor! en dan hoor je hier dus weer hele andere verhalen. of zelfs mensen die bij hun cb ander advies krijgen!! dat is toch ook raar! misschien dat we de rijstebloem nog wel proberen. ik maak me er maar niet te veel druk over @senna: senna is dus ook wel aan de kleine kant dan? maar goed groot komen ze toch wel bovendien ik zat ook altijd op het onderste lijntje dus ze heeft het van niemand geks
ja dat is ook zo!! bovendien, als ik vergelijk met leeftijdgenootjes was zij bij haar geboorte ook gewoon de kleinste en lichtste dus dan is het ook logisch dat ze nog steeds de kleinste en lichtste is!! we hadden een meeting met alle baby's uit april die in dat topic mee kletste en er is een foto dan ligt ze dus naast een jongen daar past ze wel een paar keer in
Idd zo is 't maar net, groot komen ze wel en de ene is gewoon langer en dikker dan de ander, ook bij volwassenen. En als het goed gaat met 6 flessen zou ik persoonlijk geen rijstebloem bij geven. Wat goed gaat moet je niet veranderen is mijn mening.
Owwww ik heb echt een keeeei lieve reactie gekregen van een mede-forummer bij mijn topic op borstvoeding.. zit helemaal met tranen in mijn oogjes haha. *enne ik voel me nu een beetje vervelend erover dat we zoveel babypraat hebben nu, sorry meiden*
maakt niet uit hoor duchh ik weet alleen niet hoe ik moet reageren omdat ik er me nog geen beeld van bij krijg hahahaha trouwens maak me een beetje druk om ella??? ze is gister ook al niet geweest toch
@duchess: nee ik denk dat zolang dit werkt ik niet aan de rijstebloem ga! als het weer minder wordt zien we dan wel weer!! nee ik heb ella gisteren ook niet gezien mmm
Snap het hoor. Hoop dat de rest van de meiden het niet al te vervelend vinden. Ik heb me net maar aangemeld bij de april mama's. Hopelijk ben ik daar ook welkom. Ella heeft misschien een druk dagje gehad? Van mij hoeft niet iedereen iedere dag te komen hihi. Maar hoop uiteraard dat alles goed gaat met Ella en haar kindje.
@babyhope: vervelend dat je het zo heet hebt zeg!! is dat nou puur van de meds?? @duchess: tuurlijk ben je bij april mama's welkom anders moet je ff in me handtekening kijken naar de meetingfoto's we zijn een heel gezellig clubje
pamsie ik denk het haast wel hahahaha dit is echt niet meer normaal heb nu alweer een ander truitje aan gedaan en snel onder de douche gesprongen maar ik kom er net zo nat weer uit heb helemaal een rode kop hahaha
Vervelend zeg Cin!! Pffff. Misschien ff een stukje gaan wandelen buiten? Pamsie ik zal de foto's eens gaan bekijken. Wat een heerlijke dag vandaag, papa doet alles! Heeft ontbijt gemaakt, afgeruimt, is nu aan t afwassen, en hij heeft net al alle bedden verschoont, box verschoont, gestofzuigt en hij gaat zo nog dweilen hihi. De schat. Hij geeft me altijd op zondag een rustdag (doet dan ook zoveel mogelijk met Yasemin) maar dit is wel héél veel.