@duch heerlijk toch meiss zo`n relax dagje haha en ik weet dat het voor jou moeilijk is om het niet zelf te doen meiss maar geef je eraan over hoor.. ja ik heb net al even hier achter in de tuin gestaan wantee pfff pamsie domboze!!!!
Wat een superleuke foto's Pamsie! Al die beebs bij elkaar, geweldig! Enne die foto van Lotte langs dat ander jochie, valt me heel erg mee hoor!! Zoveel verschil vind ik het niet.
@duch: haha wat heb je toch een lieve man! @cindy: pas maar op voor de wilde dieren in de jungle dan haha. @deb: veel plezier in het zwembad! @pamsie: leg je de zakdoekjes al wel klaar? haha. zelfs bij dombo kan ik janken.... ppppfff zit mezelf even in de weg......ik probeer positief te blijven maar dat gaat echt niet vandaag. nu ik mn boobs zo voel en ik heel erg het ik ga ongi worden gevoel heb.....gggrrrr
minnie ssstttt dadelijk krijg ik weer een nachtmerrie hahahha ennuh meiss ik weet dat het heel erg moeilijk voor je is.. maar meiss kom op probeer het voor jezelf mop het is ook wel een beetje zelfbescherming denk ik.. toch knuffel
Pamsie leuk, kijkze! Opzich lukt het wel om het aan manlief over te laten Cin. Ik heb hem goed geleerd hoe het allemaal moet, hahaha! En ik weet dat ik het morgen weer kan doen, zeg maar. Dus vind het zo wel lekker! Minnie dikke knuffel meis! Nog heel even wachten en ik blijf duimen!
het is idd zelfbescherming...... weet je wat het is: ik heb vaak het idee dat ik faal omdat ik hubbie niet eens een kindje kan geven omdat het steeds misgaat of niet raak is......
He toch, zo moet je niet denken Minnie!!! Jij kunt er al helemaal niets aan doen dat jullie nog geen kindje hebben! En dat kindje komt nog wel, dat voel ik. En dan krijgen jullie het allermooiste kindje dat er is. (ehh op Yasemin na ) Kopop meis, ik snap dat t echt heeeel moeilijk is en als ik kon dan zou ik je echt helpen... maar jammer genoeg kan ik dat niet. Ik duim voor je en denk aan jullie, ik gun het jullie van harte echt waar. Zou zo graag willen dat ik wat kon zeggen waardoor je je beter voelde maar ook dat kan niet. Dus ik geef je een hele dikke virtuele knuffel en zeg, lieve Minnie, komop meis, nog even doorzetten en snel heb je een posi test in je handen, ik weet het zeker!
thanx duch.....en het komt ook echt wel allemaal goed denk ik maar soms is het idd even wat moeilijker.............. ik ga me maar eens even aankleden en hubbie eens even opzoeken. die is bij vrienden wat aan het knutselen.... allemaal een hele dikke knuffel terug!
hey minnie meiss.. kop op moppie ik ben het totaal met duch eens hoor alhoewel ik ook heel erg het gevoel van falen heb hoor!! ik geef het ook mezelf de schuld hoor maar ik ben er nu echt achter gekomen dat we ook zonder beebs voor elkaar moeten blijven gaan(al is dat niet het beeld wat ik heb over mijn toekomst) maar meiss echt leg de schuld niet bij jou mop maar aan de natuur!!!! echt jullie prachtbeeb/s komt en ik weet het heel erg zeker hoor!!
Meiden jullie zijn beide toppers en jullie krijgen vast snel een posi test lieverds!!! Jullie verdienen het zoo!! Maar mijn gevoel zegt echt dat het niet lang meer gaat duren meiden.
duch thxx meiss mijn gevoel zegt ook dat het niet lang meer gaat duren maar wanneer weet ik niet dit jaar in ieder geval zeker
Heey meiden!! @Trouwen; Als we een feest zouden geven waren jullie uitgenodigd hoor Maar we doen alleen een diner met de familie, en dan een luxe huwelijksreis Vind het allemaal zo prijzig, en ben zelf best handig.. dus ik kan al op heeeeeel veel besparen.. maar buiten dat wíl ik er gewoon niet zoveel geld aan uitgeven. @Minnie; neeeee niet ongi worden @Senna; Ohh spannend, een 2de lijntje.. foto? @Duchess; Jeeeej, uitgeslapen! @Debby; Was het zwemmen leuk? @Cindy; Gaat een stuk beter hoor! Doe maar rustig aan hoor En toch in Nederland blijven gezelliee @Pamsie; Weer gestemd hoor! En vervelend dat Lotte zo moeilijk eet Zeker als ze dan ook vrij licht is.. Hier eet Faye ook niet zo veel maar die groeit wel als kool.. dus dan is het niet zo erg. (nu 5 flessen van 150cc, terwijl ze 165 tot 170 per fles mag hebben) Ze komt ook niet vaker om eten.. dus het zal wel goed zijn denk ik dan? @Debby; He.. meis.. heb flink wat voorweeën gehad.. (zelfd 2 keer voor naar het ziekenhuis geweest) die kwamen bij mij steeds overdag, en dan vooral als ik vermoeid was. Moest net zoals duchess overgeven van de voorweeën, maar de bevallinsgweeën vond ik wel meevallen PJ moet nog ff blijven zitten he!! nog 8 weekjes!! @ryan; ohhh wat lieffffff @minnie; niet zo raar denken meis.. slaat nergens op moppie, soms zit het mee, en soms zit het tegen, maar dat maakt jou geen minder persoon he!!! @cindy; jij ook niet zo raar doen he Pfffffff... ben chagrijnig vandaag.. volgens mij moet ik ongesteld worden. Veel BMkrampen, al donkere afscheiding. En dan mn humeur.. *zucht* Ben het eigenlijk wel beu.. dat vloeien bevalling - kraamvloed (na 5 weken helemaal over) In de 6de week voor het eerst ongi (na 5 dagen over) Plaatsing mirena - wéér vloeien (na 4 weken over) en nu 2 weken later begint het gezeik weer... Mja.. als ik nu eens ongi wordt voor jullie, dan hebben jullie een posi test ok?
@minnie: niet zo praten hoor meiss!! probeer positief te blijven. dat jullie nog geen kindje hebben moet je absoluut niet zien als falen. jullie kindje komt er ook! echt waar hoe ver weg het ook lijkt, er is altijd een sprankeltje hoop! en daar blijf je het voor doen. daar blijf je voor vechten. tot op een dag, dat vechten wordt beloond!! @tummetje: als ik jouw voedingspatroon zie valt Lotte idd nog mee! ze krijgt nu 6 flessen van 165 cc en nog eens fruit en groente hap. ze is tevreden dus het zal wel goed zijn. maar toch je gaat je dan toch druk maken. ohh en thanks voor je stem weer
oh en dombo was weer janken haha erg hoor! en een film nou zo vaag heb ik nog nooit mee gemaakt. perfume, the story of a muderer! kennen jullie die?? sloeg echt nergens op.
hey meiden hoe is het hier??? sow ben in slaap gevallen op de bank en word nu pas wakker heeerlijkk die verplichte rust zeg hahahahha!!! @tumm dan hoop ik wel dat je nu een mini ongi krijgt dan wil ik wel met je dealen hoor hahahahha
zo ik ben weer thuis. Was gezellig feestje maar had het zo te doen met me nicht. Die heeft ook pco en haar man traag zaad. Woensdag hebben die intake voor ivf. huilend zat ze op de wc. Maar goed iemand vroeg foto van de test heb geprobeert te maken maar je ziet hem er niet op zal van de week nog wel doen.
Goedemorgen meiden!!! Tummetje oeh lekker zeg, een luxe huwelijksreis! Volgens mij heb je daar ook veel meer aan. Ik wilde altijd groot en luxe trouwen (in een kasteel met koets bladiebla) maar ik moest toch een keuze maken. Ik wilde graag getrouwd zijn als Yasemin geboren was maar we hadden niet genoeg geld om zooon grote bruiloft te doen. Maar uiteindelijk heb ik er geen spijt van; het is en blijft een mooie dag hoeveel geld je er ook aan uit geeft. Ik heb op veel dingen kunnen besparen en was uiteindelijk toch nogal wat kwijt, maar het was echt een geweldige dag. Wel is die dag zooooooo snel om! Een luxe huwelijksreis heb je denk ik ook meer aan, heerlijk! Ik ben wel blij dat wij dat niet gedaan hebben, want 4 dagen later ben ik opgenomen, whoops. Zit je daar met je reet op Hawaiï ofzo. Pffff rot he al dat vloeien! Ik heb 6 weken gevloeit na de bevalling en ben toen begonnen met cerazette. Maar ik heb doorbraakbloedingen bij die pil!! Bijna iedere 2 weken ben ik dus 'ongi' en ik word er helemaal gek van grrrr. Cindy lekker geslapen! Senna wat erg van je nicht. Meiden!Mijn moppie slaapt nog steeds whiehoooo!!! Ik ben om 23.00 gaan slapen, papa heeft om 00.30 nog een fles gekolfde melk gegeven en is toen ook gaan slapen. Om 4 uur of 5 uur (ik weet t niet meer haha) werd ze wel wakker, maar ging ze druk kletsen en viel na 15 minuutjes weer in slaap! Om kwart voor 7 werd ze nog een x huilend wakker maar denk een enge droom ofzoiets. Speentje gegeven en ze sliep meteen weer en nu slaapt ze dus nog steeds! Ik zit dus met 2 overvolle borsten hahaha. Helemaal niet erg.
hey meiden good morning!!!! @senna nu ben ik ook wel benieuwd naar een foto van die test hahahaha @duch wiehoooo yasje slaapt nog!! super meiss... echt toppie... ja trouwen is mooi hoor echt.. en we willen ook wel trouwen maar ja we zullen zien wanneer... eigenlijk zijn we daar niet zo mee bezig hahaha duch ik had heerlijk geslapen gister middag hahaha maar vanacht niet echt het trekt en steekt en duwt en weet ik veel wat allemaal.. als ik vooroverbuig om mijn drinken te pakken is het zo gevoelig.. en ik heb dan ook in mijn bolleke wat als er woensdag helemaal niks te zien is?? maar goed dat kan helemaal niet want nu groeien ze door die combinatie van spuiten super,maar ja ik ben niks anders gewent he van mijn lichaam nhhahahaha