PCO Deel 8

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anja89, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Vervelend meis! :( Maar ik denk dat het in deze een goed teken is.... heel veel eitjes kan nooit prettig voelen, toch.
    Maar vervelend is het wel. :(

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    juppp:)

och ja het is alweer bijna woensdag he hahaha
    enn slaapt ze nog????

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik denk dat ik gewoon misselijk was of misselijk door de weeen, maar hoefde niet bij iedere wee over te geven ;). Dat heb ik Ryan ook niet gehad, alleen op het eind of zo 1x overgegeven en dat was het. Ooooh wat lief van je man dat hij gisteren zoveel heeft gedaan, echt een TOPPER! Wat heerlijk dat je vannacht zo goed hebt geslaen :).

@Pamsie, wel goed dat je je er niet te druk over maakt! En het potje eten gaat wel goed naar binnen? Ik loop bij de gyn al vanaf het begin van deze zw.schap, gezien mijn vorige zw.schap. Dus als ik moet bellen, moet ik daarheen bellen. En inderdaad, je moet je eigen gevoel volgen, ik heb bij Ryan zoveeeel problemen gehad met het cb dat zelfs mijn ha zei "alleen meten en wegen bij het cb, ,rest bij mij".

@Minnie, dikke knuffel meis! Probeer hoop te houden hoor en jij kan er echt niets aan doen dat je nog geen kindje hebt meis!!! En ik weet zeker dat Minnie-man jou dat al helemaal NIET kwalijk neemt, maar ik begrijp je gevoel wel, heo vaak ik wel niet tegen Arnoud heb gezegd dat hij maar naar een andere vrouw moet gaan die hem wel kinderen kan geven :-S.

@Cin, ik heb ook een goed gevoel voor jullie en blijf duimen! Vervelend dat je zo'n pijn hebt, maar ook wel een goed teken lijkt mij!!!

@Tum, gelijk hebben jullie hoor dat je geen groot feest geeft, hebben wij ook niet gedaan. Wij hebben ook een etentje gedaan voro de ouders en broers en getuigen. En ik ben nog steeds blij dat we het zo hebben gedaan!

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @deb hoe is het vanacht gegaan meiss???

en wat je zegt ja van dat ga maar een andere vrouw zoeken..
    pfff komt er hier ookheel erg vaak uit hoor:(

en idd het zal allemaal wel een goed teken zijn dta getrek enzo.. maar maakt het niet minder vervelend hahaha:)
    maar goed alles voor een super goed doel he`..
    xxxcin

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het gaat niet zo lekker, gisteravond was mijn suiker ineens torenhoog zonder aanwijsbare reden en ik had de hele dag al last van hoofdpijn en buikkrampjes, niet echt ernstig. Vanochtend weer misselijk en nu weer hoofdpijn, vocht vasthouden in mijn vingers (gisteren ook vreselijk!) en tintelende vingers. Kortom: algehele malaise....

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik moest het zkh bellen van Arnoud en dat heb ik gedaan en moet weer langskomen. Wacht nu op Arnoud en dan gaan we naar het zkh....

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik spring nu even onder de douche.

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    och meiss:(:(

ja je loopt nu echt tegen het einde aan he` pfff..
    ik vind het wel zo erg voor je meiss!!
    ik hoop dta je ondanks alles toch heerlijk kunt genieten van dat mooie wonder in je buik!!!
    en ook jij doet het super hoor!!
    ben trots op je mop!:)

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    deb heel erg veel succes in het zkh..
    als er iets is wat ik door moet geven dan sms je me wel toch!!

ik hoop wel dat het zover niet komt meiss..
    mijn duimen draaien en het kaarsje heb ik al aangestookt voor je;)

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, was ik nog even, wachten op Arnoud nu. Ik sms Cindy wel zodra we iets weten in het zkh....

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je wel meis, lief van je!

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    deb heel veel succes in het ziekenhuis! dikke knuffel

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank jullie wel, ik ga ervan uit dat er niets aan de hand is hoor en ik vanmiddag/vanavond weer gezellig online ben :).

14. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    @ zaterdagavondshow is een beetje in de trant van de Paul de Leeuw-shows.... Wensen in vervulling enzo.. Viel opzich niet tegen, maar ik hoorde ook dat Benidorm Basterds erg grappig is, misschien daar zaterdag maar eens naar kijken! 8)

@ Deb: vandaag 30 weken en 0 dagen, het schiet al op (gelukkig maar!!) Hoe was het zwembad?? *Oooh die Ryan, wat schattig!!*
    En nu vannacht en vanochtend.. Balen weer hoor! Veel succes en ik duim!!

@ keuken: sjonge die blinkt weer! Moet mijn zonnebril op als ik daarmoet zijn!! :D:D:D

@ cin: Heej, toch in NL blijven!!

@ toevoegingen voor BV, geen idee :(:( (ook geen ervaring, en al die bloem en meelsoorten ken ik ook al niet.... Alleen tarwebloem en maizena in huis..:D)

@ minnie: Moeilijk meid, weet niet goed wat ik moet zeggen om je op te beuren, t is helaas zo'n bekend gevoel!! *knuffel!!*

@ duch: dat klinkt als een fijne zondag, ontbijtje, in de watten gelegd!! Super! Hoe was de afgelopen nacht??

@ tum: Jeetje meid, dat vloeien, het zit ook allemaal ff niet mee.. *knuffel* Ik heb bij de Mirena in eerste instantie ook gevloeid, en toen een aantal weken later nog eens, maar vervolgens helemaal niet meer tijdens de Mirena.... Dus misschien komt het nog goed!!

@ hier: vandaag dus weer FM, hubbie kan niet mee ivm werk! Vorige keer toen ik alleen ben gegaan vonden ze iets raars, de keer erna dachten ze dat het gewoon mijn darmen waren, maar toch vind ik het wel eng!! :( Had mijn moeder al gevraagd maar die kan ook niet... Dus lijkt er toch op dat ik alleen moet.. Maar goed, gister ook last van de eierstokken, hetzelfde "krampende" gevoel eerst rechts en toen links... Ik durf alleen niet meer te hopen dat het ook iets positiefs betekend!!:) Anders valt het vanmiddag alleen maar tegen!!

Fijne dag vandaag allemaal, jullie horen het straks wel weer!!

Knuf Daan

PS Ja waar is Ella toch? Alles goed met haar hopelijk!!

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Cin, had haar zelf om 08.30 wakker gemaakt. Beetje regelmaat erin houden.
    8.30 is een mooie tijd om de dag te beginnen toch. :D

Deb ik moest bij de bevallings-weeën zeg maar ook niet overgeven. Zo stom.
    Maarja ik heb ook nog steeds het gevoel dat ik amper weeën had toen haha. Ze waren er wel, want ik zei elke keer tegen manlief 'daar issie weer...en daar gaat ie weer...' :p haha.

Deb nog maar 8 weekjes hopelijk meis!!
    Waarom ga je naar het ziekenhuis? Voor je suiker?
    Heel veel succes iig.

Daan heel veel succes meis! Ik dium voor je!

Wbt Ella, ja nu is het wel erg lang??? Hoop dat alles goed is....

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik moet naar het zkh omdat ik sinds het weekend last van ernstige hoofdpijn heb, die niet wegtrekt met een paracetamol en ik veel vocht vasthoud in mijn handen/vingers en tintelende vingers heb en me ook niet lekker voel, veel duizelingen. In combinatie met de hoge bloeddruk die ik al heb, willen ze geen risico's nemen, dus moet bloed laten prikken, CTG laten maken en bloeddruk op laten meten....

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ella is gisteravond nog online geweest *even gespiekt*
    Hopelijk heeft ze het gewoon druk!! :)

Ok Deb nou ik hoop dat alles goed is meis!!
    Klinkt mij als laatste-loodjes kwaaltjes in de oren dus hopelijk is het dat ook gewoon. :)
    Maar het lijkt me idd belangrijk om even alles te checken!
    Ik duim voor je!

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Daan, succes vanmiddag met de Fm! Ik hoop op een mooi eitje voor je!!!

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Arnoud is thuis, dus ik ben weg! Als ik iets weet, sms ik Cindy.

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik duim voor je Deb!!!

Deel Deze Pagina