@duch ja das een mooi tijdje om je dag mee te beginnen zeg hahaha en ella ja maar normaal zou ze altijd wel iets melden toch!! @dani heel erg veel succes bij de fm meiss.. @deb ik wacht op je sms(of ja eigenlijk niet) alles moet gewoon goed zijn meiss!!! @hier ik ben ondertussen zo aan het poetsen dat ik gewoon vergat om op f5 te drukken hahaha
Helleuw, Ben gister helemaal niet online geweest. Net even paar pagina's teruggelezen. Geen idee of Cin mij nou gezien heeft Cin: PB me anders even... Ik lees dat Ella ' vermist' wordt? Dat is niet zo fijn. Hopen dat er niks ergs is! Deb: naar het zkh? Gaat niet zo goed dus Sterkte meis! Heb om de pagina teruggelezen, heb geen tijd voor alles. Zal dus wel dingen missen. Sorry daarvoor hoor Vandaag eerste dag op nieuwe werk. Wekker ging om 05:45 Was om 9 uur weer lekker thuis. Vanmiddag nog 3,5 uurtjes en dat was het dan alweer Gisteren impulsief de slaapkamer gepimpt We hebben nu 3 witte MALM ladekasten van Ikea op een rij, met een mooi nieuw klein lcd tv' tje erop. Erg mooi! Nieuwe lampen, gordijnen, bedden en POANG stoel en het is een andere kamer
hey anne ja ik heb wel een vrouwtje gezien met korte blonde haren,ze was met haar vriend/man en had een zwarte bril op geloof ik een beetje flink (net als mij) hahaha en ze was bij dr w geweest en ging geloof ik op die bank zitten als je binnenkomt links zeg maar met je rug tegen de telefonistehoek hahaha nou wat een uitleg zeg!! maar heb jij mij wel gezien dan met een knalgeel t-shirt???
Jaaaaa....Cin! Dat vrouw(tje) was ik! Ja, ik zag op de bank idd een heel geel shirt toen ik langsliep Hahaha, gek idee zeg!
Cin ja ik vind t ook raar dat ze niet gereageert heeft maar proberen positief te blijven he!! Heeft niemand Ella's telefoonnummer? Enne vergeten op f5 te drukken, sjongejonge!! Annedore hoe beviel de eerste dag op je nieuwe werk? En wat leuk dat jullie de slaapkamer verandert hebben! Haha wat grappig dat jullie elkaar gezien hebben zonder het te weten meiden!
ja hoor......en ik was weer niet bij geertgen....anders had ik je ook gezien anne..... cindy heb ik ook al een keer gezien.... heeft iemand je naam al geraden anne?
Duch, werk was leuk Zal trouwens weer eens een leuke 'mijn album' aanmaken. Dan kunnen jullie een kijkje nemen in mijn leventje Maar....ik moet nu weer verder. Moet nodig de administratie bijwerken. Anders word ik heel onnrustig Fijne dag verder meiden!
whahhaha en weet je anne toen ik je zag had ik een heel erg vertrouwd gevoel want ik zag je wel naar me kijken hahaha stiekemerd en dan niet zeggen hallo cin of zo whahahahha nee grapjuh maar is mooi weet ik dat voor de volgende keer mop hahahaha @duch ja nou vergat ik het weer haha ben aan het dweilen en dan moet dat eerst af he`. maar gaat eigenlijk best moeizaam nu hahaha heel mijn rug trekt en kan niet zo goed krom dus best ff puzzelen hoe ik het het beste kan doen... @minnie ja wij zagen elkaar ook ja toen ik die 4 eitjes had hahaha en ik vond het zo erg dat ik zo afwezig was met mijn gedachten.. en toen was ook de vriendin van me moeder erbij mam was op vakantie geloof ik als ze erbij was hadden we veel langer kunnen buurten hahaha
@ FM: Dank voor al jullie succeswensen, misschien helpt het wel!! Moet een van jullie vanmiddag ook bij Geertgen zijn?? @ minnie: hoe voel je je meid? Nog klachten of raar gevoel? @ Anne: Jeetje wat VROEG!! maar heb je het wel naar je zin gehad?? @ Duch: Die Yas, zo slaapt ze niet, en nu is het een grote slaapkop geworden!! @ Cin/Deb: ik hoop dat je vanmiddag weer thuis bent, en dat Cin dus geen sms hoeft door te geven!! @ vandaag: pfffff druk op het werk, en dan met dit klereweer, helemaal geen zin vandaag!! Maar vooruit het zal de Maandag-blues wel zijn!!
Administratie bijwerken...pffff. Moet hier ook nodig gebeuren. Ik ben gek op t huishouden doen maar de administratie? Pfff. Cin lekker op je gemakje dweilen, tijd genoeg!
@daan: nee niet echt klachtjes....nog steeds een beetje een rotgevoel maar dat zal nog wel een paar daagjes duren.... ik weet nu (ondanks dat ik geen test heb gedaan) dat ik niet zwanger ben. ben nu 3 keer zwanger geweest en toen had ik steeds al snel een versnelde hartslag.....dat heb ik nu niet en dat was vaak het eerste waaraan ik merkte dat ik zwanger was.....dus tja..... hoe is het met jou daan?
zoooo ben klaar met dweilen haha en dan doe ik het laatste alles wat om de computer staat haha en dan ga ik zitten en nu mag ik niet meer opstaan tot de vloer droog is hahahahha duch ben ik blij dat we de administratie niet zelf hoeven te doen.. lang leve het bewind pffffffff ahahaha
@ tum: balen meid, hoop toch nog steeds dat je niet ongi wordt, ik merk dat ik helemaal niet aankan op de signalen van mijn lijf... Wel goed eigenlijk, beetje nerveus voor vanmiddag, verder eigenlijk wel oke.. Beetje rustig aan, stiefzoon is bij moeder ivm vakantie, dus wat dat betreft even rust.. Waren we ook wel aan toe!! Vind het wel erg jammer dat mijn huidige baan volgende week stopt... Collega komt terug van zwangerschapsverlof, dus ik begin volgende week in het ziekenhuis!! Ook wel zin in , maar ook niet! Erg dubbel dus! Gelukkig alles een beetje zijn gangetje!! (behalve dan de schommelingen van de hormonsters ) Daan
heej meiden!!! niet ongerust zijn hoor! IK BEN HIER!!! maar wel lief hoor! ik heb idd een nogal druk weekend gehad! en meestal zit ik in mn vrije weekend niet achter de computer! vandaar! Minnie , hele dikke knuffel voor jouw....! ik hoop zo dat je niet ongi wordt! moed houden hoor! ik duim voor je....! heb het weekend nog aan je gedacht , maar lees nu dat je je erg schuldig voelde. ik kan wel zeggen dat je je niet zo moet voelen.... maar daar zul je wel weinig aan hebben. Ik hoop dat je er over kunt praten met je man! en dat je je snel weer wat beter voelt! Debby jij heel veel sterkte in het ziekenhuis! wat ontzettend vervelend zeg dat je suikers weer zo zijn gestegen! eeehmmmmmmmmmm nu moet ik weer even terug lezen
pfieuwwww gelukkig maar.. **cin geeft ella een tik op der billen, wil je dat nooit meer doen meiss wijzend vingertje**
maar Cindy wat leuk dat jullie mekaar hebben gezien! Annedore en jij! haha dat is echt heeeeeeeeeeel toevallig! Anne , veeeeel succes met je eerste werkdag! best spannend! hoop dat je het naar je zin hebt! Daan , en jij heel veel succes met je FM!! ik duim dat er wat moois is gegroeid! Duchess , BIJNA VAKANTIE!!!!! oooh wat een heerlijk vooruitzicht! Wat lief he dat berichtje van een mede forummerer op je BV-topic! En wat fijn dat Yasemin lekker slaapt!!