hahhahah linnieee dus dan kan ik je lekker gaan roepen bij geertgen meiss voordat ik annedore zeg maareh wist jij trouwens dta ik het was bij geertgen
Lang zal ze leven, Lang zal ze leven, Lang zal ze leven in de gloria. In de gloria, in de gloria. Hieperdepiep HOERA!! Duchess, Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. De eerste verjaardag als mama! Wat lijkt me dat speciaal. Maak er een mooie dag van. Het weer zit tot nu toe mee J @ella: haha zie het al helemaal voor me dat je bij het aanrecht staat met een rietje J Wel fijn dat je nu ander spul hebt dat ook werkt en fijner schenkt. @cindy: hier gaat het verder goed. Maartje doet het ook goed. Slaapt als een roosje tussen de voedingen door. Vandaag gaan we een spaarrekening voor haar openen en meteen al het geld dat we tot nu toe hebben gekregen erop zetten. Lekker zeg dat je Dinis niet weg hoefde te brengen, kon je even wat langer blijven liggen J Nogmaals heel veel succes morgen bij Geertgen. @senna: spannend zeg dat je nog niet ongi bent geworden. Ben benieuwd of je snel een positieve test in handen hebt. Werkze! @Lin : We zijn al een aantal keren naar buiten geweest om naar de winkel te gaan. Elke keer maar kleine stukjes lopen. Al moet ik zeggen dat het met de dag beter gaat. Ik moet zelfs opletten hoe ik de trap naar boven oploop anders doe ik dat alweer op de normale manier terwijl ik nog bij moet sluiten (treetje voor treetje). Verder gaat hier alles goed J
@nicky haha was het maar waar dat ik kon blijven liggen hahaha ik kan dat niet hoor dus dta met hem mee op,maak zijn brood voor op het werk,zet een lekkere senseotje voor mijn manneke draai een shagie voor hem haha en dan lekker samen even buurten en knuffelen en dan word hij opgehaald en leuk een spaarrekening.. maartje word een golddigga hahaha en meiss hoe is het met de wond van de ks??? is ie nog pijnlijk? zal nu wel jeuken nie.. @miran goedesmorgensss
Goedemorgen meiden Debby fijn dat alles wel goed was. Nog ff volhouden meis! *dikke knuf* Nicky, krijgt maartje 's nachts een flesje dan, dat je weet dat ze maar 30 cc drinkt? Ik zou haar nog steeds niet laten huilen maargoed dat ben ik. Een pasgeborenen huilt niet alleen om honger. Ze heeft 9 maanden bij je in de buik gezeten en is nu ineens alleen, heel logisch dat ze gaat huilen en jou nodig heeft. Dit blijft wel 6 tot 12 maanden zo en daarmee kun je ze ook niet verwennen. Ik snap trouwens ook niet dat ze de eerste week doorsliep? Moest je haar dan niet wakker maken? Gaat verder alles goed met jullie meisje en jou herstel? Lekker hoor Minnie die telefoon!! De mijne komt vandaag als t goed is, leuk verjaardags kadotje. Pamsie ja dat heb ik wel eens gelezen, maar wat het dan kan zijn??? Dus ik noem het *voor mijn eigen gevoel* altijd maar een enge droom. ELLA DANKJEWEL MEIS!!! Roosvicee Ferro werkt niet zo goed als floradix dacht ik he.. Je kunt het natuurlijk proberen en nog eens laten prikken over een tijdje! Minnie ook bedankt. En haha de rest ook! (om nu iedereen apart te noemen ) Niet zo slim van je mama Cindy hihi.. Je kunt toch beter maar gewoon weten wanneer je internet begint (hier staat dat op mijn contract én orderbevestiging.. ) Annedore = Linda. Jeej. Nicky wat super om te lezen dat het met jou herstel zo goed gaat!! Ben er blij oM!
Lekker werken Senna! Nicky: dus als een oud wijf de trap op. Ach, als dat het is Het gaat dus goed bij jullie, fijn! En al lekker met dochterlief gepronkt in het dorp Cin: Ik had er helemaal geen rekening mee gehouden dat er een ' bekende' zou zijn, maar ik twijfelde wel een beetje, omdat je me bekend voorkwam. Maar ik dacht ' hoe kan dat nou?' en nu weet ik het dus! Je hebt je foto hier staan, die ik telkens natuurlijk onbewust zie Maar nu moeten wij deze week dus niet tegelijk
duch meiss hoe is het vanacht gegaan met yasje??? en linnie ahha ja ik dacht ook al van ze komt me zo bekent voor.. maar ik heb je helemaal niet gezien op een foto of zo aar iets inme zei gewoon dat ik je ergens van kon haha.. ik zei nog tegen me moeder ik vind het jammer dat annedore niet heeft gezegd hoe laat ze er moest zijn.. en toen kwam jij net uit dr w kamertje gelopen hahaha!!
Hahahaha Freaky! Hey, ff ee vraagje. Ik zit me druk te maken Ik had vorige week meer slijm, bijna vruchtbaar te noemen. 3 eitjes, tussen de 10 en 15 mm. Gonal opgehoogd naar 225. Nu minder slijm Kunnen ze springen zonder Pregnyl? Dan zijn we mooi de klos, want niet geklust (beetje kwakkelend met weerstand, algehele malaise )
nee je eitjes zullen niet springen zonder de pregnyl meiss.. zo gauw als je begint met gonal of andere hormoon spuit zullen ze alleen springen met behulp van de pregnyl.. zo verteld dr r het mij tenminste... xxx
3 eitjes is perfect meiss 2x meer kans op 1 gezonde beeb toch en ik denk dat het vaak toch verschillend is met de gonal vorige week toen ik alleen de deca spoot was ik zowaar droog van beneden(sorry) nu ik de gonal erbij spuit ben ik volgens dinis heel erg nat.. (nog een keer sorry hahaha)
Hallo meiden, Even vanaf het werk.... Heb auw in de buik.....denk dat het toch echt voorbij is en ik deze week ongi wordt...op naar de 4e ronde gonal en pregnyl... Ik ga gauw weer verder en vanmiddag ben ik er weer... Knuffels voor iedereen!
@annedore/lin: vandaar dat jullie het hebben over elkaar zien maar hoezo je weet hoe ze in het ziekenhuis werken?? hier lelystown?? wat dan?? @senna: spannend hopelijk morgen een positieve test!! wanneer was je nog?? @duchess: ook hier nog een keer: gefeliciteerd!! ik denk ( maar goed ik weet het niet natuurlijk) dat ze het gevoel van de baarmoeder missen. ze hebben ineens veel meer ruimte en meer koud en leegte om zich heen. ik denk dat dat het verdriet kan veroorzaken. want meestal als je dan knuffelt is het weer over. het gaat dan vaak puur om het lichamelijke contact. @annedore: dat zou super zijn als je eitjes er gewoon nog zijn @nicky: fijn dat het beter gaat met je herstel!!
@babyhope: doe lekker rustig aan meid. lekker even gaan liggen @minnie: nog ff hoop houden. ik weet dat het moeilijk is maar geen bloed geeft moed he werkze verder!! @alle: nou nu linnie geraden is kunnen we wel met mij verder haha hoewel dat niet zo moeilijk is en linnie niet voor zeggen he
@ duch: *start lied* Happy birthday 2 Duch Happy birthday 2 Duch Happy birthday 2 Duch-ieiieieieiieee Happy birthday 2 Duch *einde* *start applaus* Dank u, dank u!! @ minnie: Heej gets, vervelend meid, ik hoop dat je het verkeerd voelt, kan er eigenlijk ook niks nuttigs over zeggen... *dikke knuffel* @ Lin: Wow 3 eieren *ik = jaloers, of nee, ik mag geen 3 eieren van dr R, ik mag er maar maximaal 2* (ooh ja ik ook bij Geertgen, zou leuk zijn als we een keer alle 3 tegelijk moeten ) Cin, jij en ik!! Leuk hoor (not) badkamer poetsen! Succes iig! @ Senna: werk ze, zag op hyves dat je vanmiddag je gezinnetje weer compleet hebt.. OEW spannend nog steeds niet ongi... Ik weet nog wel dat ik mezelf daar helemaal gek mee ging maken toen we nog niet wisten wat er allemaal aan de hand was... Die hoop iedere keer! @ Nicky: Ooh lekker, Maartje al gaan showen, gaat t een beetje met de wandelingetjes? En wat een kanjer dat ze doorslaapt! Kleine van mijn vriendin (geboren op 7-08 )slaapt ook de nachten al door hoor, van 23:00 tot 6:30, super toch?? @ Cin: Bedankt voor de info Op dat slijm (of het er nu wel of niet is) is bij mij ook al geen peil op te trekken (leve mijn rare lijf!!:x) Slaap ze!! @ hier: Gisterenavond begon hubbie ineens over de ophoging van de Gonal, hij vond dat dr R maar grotere stappen moet gaan zetten, hem uitgelegd dat het dus niet zo simpel werkt... En dat het heel precies komt (zegt Dr R) als ik namelijk plots 7 eieren zou hebben dan zouden we ook geen poging doen, omdat we dan het risico lopen dat we te veel beebjes ineens krijgen, en dat zou dan ook niet goed zijn... De eerste poging wordt gedaan bij 1 of 2 eitjes... Dus we wachten maar weer af! Het is wel lastig hoor, ik spuit behoorlijk wat hormonen natuurlijk, en het is kei- moeilijk om steeds te horen dat er geen reactie is... Gisteren was trouwens StimulatieDag15... Dus we zijn alweer een eindje onderweg... Ik zal eens op het forum bij de spuithormonen gaan kijken of er nog meer van die moeilijke gevallen zijn hier... Sorry, het zit me hoog... Ik wil gewoon een ei!! (en dan niet gebakken of gekookt!! ) Dikke knuf Daan
Goedemorgen!! DUCHESS.. GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAGGGGGGGGG @Debby; Dikke knuff meiss!! @Daanie; Balen zeg! Mijn mannetje was ook zo ongeduldig als er geen groei was qua eitjes.. @Nicky; Sorry nog van laatst, dat ik zo reageerde, maar je kwam op mij over alsof Maartje wél honger had en jullie haar géén voeding wilde geven. Maar misverstandje dus? Ja... Faye zal zeker ons bruidsmeisje zijn Volgend jaar zou het net kiele-kiele zijn dat ze kan lopen, maar over 2 jaar zeker.. (en voor oudere kindjes hebben ze veeeel leukere jurkjes hihi ) Met jullie gaat ook alles goed? @senna; spannend!!! wat denk je zelf? @Lin; haaaaaaai @minnie; neeeeeee Zo.. ben helemaal hyper.. heb ergens anders gesolliciteerd vorige week, en mag op gesprek komen Heb het zo gehad op mn huidige werk.. *zucht*