ik mag geen caffeine meer hahaha met de hond ben ik al door het park geweest,koude douche helpt maar een half uurtje hahahha ik denk dat het gewoon erbij hoort.. ik heb ook wel een beetje de zenuwen voor morgen hahaha!!!
ooja dat is ook zo... dat mag je niet meer..... sorry! Ja idd , het zal er wel bij horen! al die hormonen ook...... echt spannend voor je morgen!! en natuurlijk ook voor je man! logisch toch dat je de zenuwen hebt!
hahha maakt niet uit meiss.. en ja dinis kan helaas weer niet mee maar ik ga fototje`s vragen van de eitjes dus kan hij het ook zien toch!! en natuurlijk meteen bellen als ik klaar ben hahaha ja ik ben weer echt benieuwd hoe het gaat van binnen hahaha
cindy...bewegen, maar ja dat had je al gedaan... Anja, wat vervelend dat je zo duizelig bent, misschien ook aan de floradix net als ella...hier heltp het ook goed! Misschien ook iets voor jouw cindy? Krijg je ook meer energie van!! Wel op de lange duur hahaha, dus een instant oplossing heb ik niet.... Je mag wel ff hier komen stoeien met de kleine of zoiets........ Senna, spannend hoor! (duchess, had je nog niet gefeliciteerd, maar jij reageerd helemaal niet meer op mij dus wist ik niet of ik het wel wilde. Maar ik bedacht me ben een volwassen vrouw en of ik je nu wel of niet feliciteer maakt niets uit.... Dus bij deze gefeliciteerd en een fijne dag gewenst vandaag!) zo net ff pap gekocht om beter te poepen...lactulose om beter te poepen en laxo roosvisee...dan maar kijken welke ze het lekkerst vind en welke goed werkt..lactulose mag ze namelijk niet te lang nemen! En anders toch maar weeeer naar de HA daarvoor....zul je zien dat we weer naar een andere dokter moeten voor dat...gossie ben ik blij dat we ziekenfonds hebben (en dat het voor die kleintjes nog gratis is)....... we lopen wat af zeg.
miran ik zou zeggen breng zemaar hierheen hoor ik speel wel haha alhoewel mijn buik heel erg in de weg zit nu hahaha sjonge jonge ik kan echt niet meer bukken of fatsoenlijk drinken pakken van de tafel voor ons enzo.. hahaha en dan zul je zien zitten er morgen maar 3 eitjes of zo hahahaha
Zo, net terug van een 1,5 uur durende wandeling met de hond.. Lekker alles van me af gewandeld.. Heerlijk in de zon, de wind door mijn haar en lekker bewogen!! Ik was eig niet van plan om vanmiddag nog te komen kletsen, maar zie ineens dat Cin geen koffie meer mag... Waarom is dat meid?? Toch niet ivm het spuiten of zo?? Ik ga ff uitpuffen op de bank... Ben er moe van!! Knuffel Daan
dani voor de optimalisering van de opbouw van baarmoederslijm en innesteling dadelijk na de teruplaatsing hahahha sow dat is eruit
heb foto's gemaakt maar hij is naar mijn mening niet te zien, maar zo wel. Durf hem niet zo goed te plaatsen en weet ook niet hoe dat moet. ik probeer het vrijdag denk ik nog.
goed zo cin! miranda , idd zeg , wat goed dat het ziekenfonds er is! dat heb ik ook zo vaak gedacht! hoop dat Alyssa snel van die verstopping af is hoor! en dat de laxo roosvicee helpt in combinatie met de lactulose! Meiden ik moet naar mn werk! tot vannacht! Enne Daan , lekker uitrusten!!!!! jij wordt wel moe he van al die hormonen..... oohaha zie ook net dat je een heel stuk hebt gewandeld! lekker hoor! niks aan hoor! hopelijk heb je ze niet al te lang meer nodig!
@ziekenfonds; op t werk hebben we een programma waarmee we kunnen zien wat geneesmiddelen kosten... Als je de prijzen weet van bijv. Gonal, dan vind je die premie ookwel meevallen! gonal 900 eenheden kost 450,73 euro!! daar schrok ik behoorlijk van........ Zal morgen clomid en menopur en pregnyl ook eens opzoeken
senna hoezo durf je hem niet te plaatsen meiss???? wij kunnen je alleen maar helpen meis... ella werk ze en rustig aan doen he!!!
ja hahahha maar goed ik heb al gezegd als ik niet mag mag jij wel daar was hij wel heel blij mee hahahhaa... och ja ik heb het er wel voor over hoor!! ik wil gewoon een posi test/ plakbeeb/goede zwangerschap/mooie halfbloedbeeb
Precies!! Kont goed meid!! Wij houden gewoon hoop!! Zot me te bedenken dat Anja en Ella maar 2 dagen schelen qua zws... Misschien bevallen ze tegen die tijd wel op dezelfde dag!! Dat zou HI-LA-RISCH zijn!!
hahha dat zou zeker apart zijn ja meiss ik ga even offline en eten maken mijn manneke komt ook zo weer thuis dus lekker even bij hem hangen en mischien kom ik later nog wel weer online.... en jij niet te druk maken mop.. jou eitje/s zal groeien dat weet ik zeker hoor.. xxxcin
@ cin; kook ze!! @Senna: moeilijk meis.. Moeilijk de reactie van je moeder; enerzijds snap ik de bezorgdheid, anderzijds is het wat cin zegt: als ze straks weer oma is, is ze ook supertrots... Lastig hoor!! Ik had t gister met mijn moeder, ze wilde een keer mee naar Geertgen, maar kan maandag as niet, zegt ze ;" maar je moet daar toch nog heel vaak heen?" dus ik:"nou da hoop ik nie eigenlijk!!" Grmvbl}%^$#~>^
leuk he die opmerkingen. heb net nog op de test gekeken kan hem nog zien dus verdwenen is ie niet heb geprobeert weer foto van te maken maar lukt niet. zal morgen 1 doen met ochtend urine heb vandaag ook veel thee op bij me client
*AAH er zijn allemaal paginas gekletst die ik niet gezien heb, grr* Ella wat rot dat je man toch binnen gerookt heeft. Lief dat hij het nu echt niet meer doet! Anja, dankuwel. Hihi. Wat rot dat je zo duizelig bent zeg! Is je bloeddruk niet te laag, of je ijzer? Cindy, wat dacht je van, méér slapen? Haha. Of juist minder... als je te veel slaapt wordt je ook moe! Miranda bedankt voor je felicitatie. Ik reageer niet omdat je zei dat je hier niet meer kwam. Vandaar. Maar zie dat je nu toch komt, en om weer ruzies te voorkomen, reageer ik niet. Lijkt me 't slimst. Cin gewoon lekker rrustig aan doen hoor! Laat je mannetje je drinken pakken enzo als tie thuis is. Daan ja dat is echt duur he! Ik ben zo dankbaar voor de zorgverzekering. Veel mensen klagen dat het zo duur is maar ik haal dat er altijd dubbel en dwars uit hoor hahaha. Zou idd leuk zijn als Ella en Anja samen bevallen. Daan handige opmerking van je moeder zeg haha (sorry eigenlijk niet om te lachen maarja) Hopelijk kan ze gewoon niet meer mee. Mijn ouders hebben nooit interesse erin gehad en waren het ook niet helemaal eens dat we probeerden zwanger te worden; jammer dan, ons leven. Zo ik ga aan 't eten beginnen. Strakjes even naar mijn ouders, stukkie taart eten en kadootje in ontvangst nemen én geven.
duch hoe is je dag tot nu toe geweest meiss?? hopelijk wel leuk!!! ja me manneke ligt nu lekker te slapen haha op de bank en ik kan dat niet he die bank is voor mij net iets te klein anders had ik ook alweer geslapen @senna ik ben benieuwd naar je testjemeiss