PCO Deel 8

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by anja89, Aug 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Goedemorgen dames.

heb vanmorgen vroeg nog keer gedaan maar streepje is nog steeds heel licht.
    maarg oed hcg verdubbelt om de dag dus wacht het nog maar rustig af :(

Ik heb toen ik voor youri aan de knutsel was zo'n lutreflef pomp gehad ding heeft 1250 euro gekost op eigen kosten.
    Toen ging ik daarna menopur spuiten en 2 ronde was ik zwanger.

ella doe je wel rustig aan als het niet gaat gaat het niet op je werk.

2. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    goedemorgen lieve meiden:)

@anjameiss ga je vandaag de vk bellen??
    ik denk ook dat het ijzer tekort is meiss.. gelukkig is dat dan zo verholpen he..

@ella meiss je moet niet zo vliegen op je werk mop,gewoon rustig aan danmaar wat minder ze moeten het maar begrijpen..
    zo ben jij helemaal kapot als je thuis bent..
    **knuffel**

@senna en zieje het nu wel op de foto??
    trouwens welke test test je???

@hier waaaa vandaag eitjes kijken hahahahha
    pff heb amper geslapen van de zenuwen..
    ja toen was ik in slaap gevallen en werd ik wakker op mijn buik auuwwww ik kon niet omdraaien of opstaan,dus schatje wakker gemaakt hij weer grmblll hahaha ik zeg ja sorry die eitjes hahaha

3. Hoi Cin.

Ik heb de kruitvat die 2 voor 5 euro.
    Heb nog geen foto gemaakt want Lotte loopt rond en dan heeft die al door wat ik in me handen heb.

4. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hahah kan je het niet in de keuken of zo maken...

ohhh je maakt ons zo nieuwsgierig en dan zet je het niet even op het topic:):):)

xxx

5. erg he bah bah. zal straks ff kijken of het lukt als ze op school is

6. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    meiden ik ga me klaarmaken voor geertgen..

duimen jullie voor me:0

xxxcin

7. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

Jun 14, 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    Cin; ik weet niet of je het nog leest, maar nogmaals heel veel succes!!

Ella: Draai jij alleen maar avonddiensten? Want dan hakt het er op een gegeven moment wel in hoor meid!! Goed voor jezelf zorgen hoor!!

Anja: Heb je al gebeld meid? Hoe is het vandaag???

Duch: Wat heb je gehad geister? en hoe was de massage??? en misschien nog wel belangrijker; hoe is het vannacht gegaan?

Hier: eigenlijk geen nieuws, vanmiddag kennis gaan maken op mijn nieuwe baan... Spannend hoor!!

*alle anderen: dikke knuffel*

Deb: Volgens mij wil het wat zeggen als je een dagje niet online bent geweest!! Heel heel heel veel sterkte en kracht meid, ik hoop dat het snel beter met je gaat!!

Dikke knuffel Daan

8. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Cin is vast al weg, maar toch; ik denk aan je (vooral aan je eitjes;))

Daan: succes vanmiddag op je nieuwe werk. Wat ga je doen?

Anja: ga je op een gegeven moment niet stoppen met late diensten? Wel toch? Hoop ik ;):D

Duch: nog leuk geweest gisteravond?

Ik: Gek zeg. Het is nu 9.45 uur en ik heb al: gedouched, aagekleed, 45 minuten gefietst, 1,5 uur gewerkt, boodschappen gedaan en bij burgerzaken geweest :D Ga zo lekker met de honden naar het bos, het blijft droog :) Daarna wat huishouden en lekker relaxen :)

Trouwens...gister stapte ik van mijn fiets en toen voelde ik pijn. Misschien aan eierstok? Geeeeen idee, hoe dat voelt of waar :(
    Moest aan Cin denken ;) Als IK maar geen 10 eieren heb :$ Ik wil er maar 3 :p Beetje zeuwachtig wel voor vrijdag :)

9. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    linnie meis hahaha ik krijg zoveel eieren door de decapeptyl in combi met gonal-f haha dus ben maarniet bang meis hahhaha

en de andere meiden thxx voor het succes:)
    ik ga nu afsluiten.
    tot strakkies hahaha

10. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden!!!

Anja inderdaad verstandig om even te bellen naar je verloskundige hoor!
    Als t ijzertekort is dan is het simpel opgelost en voel je je een stuk beter!!

Cindy heel erg veel succes!!!

Heb Debby even gesmst. Gister voelde ze zich niet goed inderdaad. :(
    *Al antwoord, het gaat vandaag een stuk beter, Ryan is opgehaald door haar schoonouders en ze komt strakjes nog wel even online denkt ze*

Nou gisteravond dus bij mijn ouders geweest eventjes.
    Heb van hun een nieuwe digitale camera gekregen! 8) Ben er erg blij mee, de mijne begon gewoon oud te worden (5 jaar geleden gekocht) en nu heb ik een leuk klein ding erbij hihi.
    Ook nog wat centjes van ze gekregen en mijn oma kwam ook nog langs.
    Erg leuk. Het gaat nl niet zo goed met haar de laatste tijd (psychisch) en ze wilde even geen bezoek meer. Ik had haar dus al 3,5 maand niet meer gezien! Dus ik vond het heel leuk dat ze langs kwam voor onze verjaardag.
    Daar ook centjes van gekregen. ;)
    En de massage was lekker, alleen stopte manlief er na 3 kwartier al mee want zijn handen deden zeer. TSSS.
    Krijg nu vanavond de andere helft. :p En als het goed is komt ook mijn nieuwe telefoon binnen vandaag! 8)

Mijn nacht was nogla slecht!!!
    Wij werden om 00.30 wakker van geruzie in de gezamelijke tuin bij onze flat.
    Ik keek naar buiten, waren er twee mannen aan t ruziën en flink!!
    om 1 uur vliegen ze elkaar aan dus ben ik de politie gaan bellen. Die waren gelukkig al om 1.15 daar maar voordat alles weer rustig was was het bijna 2 uur!
    Dus voor ik sliep was t toch wel kwart over 2 denk ik (ook nog wat adrenaline in mn lijf..)
    En om 3 uur begon Yasemin met iedere 5 minuten wakker te worden. Om 4 uur had ik t wel gehad, ik liep dus serieus iedere 5 minuten op en neer.
    Dus heb ik haar bij ons in bed gelegd. Daar sliep ze een stuk beter. Ik denk dat we haar te koud aangekleed hadden. De slaapzak waar ze normaal in slaapt had ze overheen gepiest haha dus sliep ze nu in een dunnere, had haar natuurlijk meer kleren aan gedaan dan anders maar nog niet genoeg denk ik.
    In ons bed werd ze wel soms nog wakker.
    Al met al heb ik echt een slechte nacht weer gehad maar niet alleen Yasemin's schuld. ;)

11. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    duchess, jij zegt zo vaak dat je niet meer komt...heb het al 3 keer eerder gelezen van je hoor.....maar ja dat houdt dus in dat we niet meer op elkaar reageren. Goed weet ik dat. Dan lees ik je berichten ook niet meer want ik loop me iedere keer op te vreten over je antwoorden.....En mezelf inhouden vind ik verschrikkelijk...ik heb liever mijn hart op de tong als dat het diep weg gestopt ligt.....eerlijk is eerlijk...

12. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Nou meid, ik heb al eens bewezen dat ik op alleen Gonal 10 eieren kan maken. Gelukkig waren er toen een hoop toch niet doorgegroeid, anders was ik rijp voor de escape IVF. Dat is blijkbaar gewoon mijn risico ;)

Succes zometeen!! Ben benieuwd :)

13. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    welke test heb je eigenlijk gebruikt? Heel soms...neemt een zwangerschapstest ook wel eens LG waar...dus een eisprong! Ik hoop natuurlijk op een knaltest over 2 dagen ;) en een mooie zwangerschap.

14. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    ghehehe instant antwoord.... hopelijk zo een foto te zien ofzo...:D

15. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Ja, en ook andersom las ik ergens. Dat ovu testen posi worden bij zw.schap!

16. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    idd! maar niet altijd...vreemde lichamen hebben wij toch he.... :D

zo heb ik altijd een semi positieve ovutest....dus altijd hoog LH... En zwangerschapstesten knallen ook altijd meteen bij me...die twijfelstreepjes daar doe ik nie aan ;)

17. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Miranda dan reageer je toch. Niemand zegt dat je niet op me mag reageren hoor.
    Wat een volwassenheid weer. :)

18. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    waarom zou ik op jouw reageren als jij dat ook niet doet? ik zeg alleen dat ik je berichten dan ook niet meer lees omdat ik me er soms aan erger....(bv zoals je tegen nicky tekeer ging over kindjes aandacht enz....kwam bij mij nogal kwetsend over naar haar toe, maar ja, ik spreek niet voor nicky natuurlijk.... )

19. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    ben er weg van....krijg koppijn en voel me geirriteerd voordat ik dingen ga zeggen die weer verkeerd vallen bij iedereen....

20. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Hahahaha sjongejonge jij kiest er zelf voor om niet te reageren en dat vind ik helemaal prima.
    Ik snap niet zo goed wat je nu weer loopt te zeuren.
    Misschien inderdaad verstandig dat je weg gaat (en misschien wel niet meer terugkomt, je valt mij altijd wel aan, maar ik weet dat ik niet de enigste ben die je niet aardig vind)

Share This Page