PCO Deel 8

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anja89, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    oja... gister pasfoto's laten maken voor Maartje haar ID bewijs... zie hier het resultaat....

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: lees net dat je een slechte nacht achter de rug hebt :( balen meis. Maartje wilde ook niet zo goed slapen dus die heeft tussen ons in gelegen en toen sliep ze wel. Schrok dan ook om kwart voor 8 wakker.... ze had tussen 5 en 7 voeding moeten hebben. Vandaag dus maar iedere voeding een uurtje later op de laatste van 23.00 uur na. Zal denk ik niet zo'n probleem zijn lijkt mij :) Wat ben je trouwens lekker verwend gister :)

@tum: wat een leuk verjaardagscadeau heb je voor duchess :D echt super!

3. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    hé ella! Hoe is het met jou?

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oooooooooooooooh minnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    van harte gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    en wat super romantisch! en wat mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

geniet ervan meis! ooooh dit doet me terug denken aan mn eigen aanzoek! toen voelde ik me zooooo gelukkig! en nu weer!!! :) :) :)

Nicky , wat een mooie en lieve foto van Maartje! en wat mooie haartjes!

Cindy! ik denk niet dat je dit leest... maar heeeeeeeeeeeeel veel succes!!! en hoop op vele mooie eitjes hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annedore , wat spannend zeg! nee 10 eitjes zou wat teveel zijn van het goede toch!? Ik hoop dat er 3 mooie zitten! en dat jullie niet door hoeven voor de escape-ivf....!!!

Daan , hoe gaat het met jouw vandaag!? Nog steeds zo moe!? Succes met de kennis making op je nieuwe werk!!!!!!

Senna wat spannend!!! nou dat wordt nog even wachten zo te lezen! want wat Miranda aan je schreef , daar had ik idd ook wel eens van gehoord!
    maar haha heeft Lotte dat door dan?? ze is nog heel er jong toch!?

Miranda , wat jammer meid dat je je zo snel aangevallen voelt meid! Ik denk dat , dat nergens voor nodig is hoor!
    tuurlijk heb je ook de nodige spanningen... met name voor morgen denk ik! Weet niet of je dit nog leest , maar heel veel sterkte voor morgen met Alyssa bij de kinderarts!

Duchess , ooooh wat leuk zeg! nu kun je mooie foto''s maken op je telefoon EN op je nieuwe camera! wat een mooi cadeau! en wat fijn dat je oma ook langskwam!
    jullie gaan al bijna lekker op vakantie he! is het gelukt met parasoletje en slaapzak?
    wat rot dat je zo slechte nacht hebt gehad zeg!.......... denk dat Yasemin ook toe is aan vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Debby fijn te lezen dat je, je weer wat beter voelt hoor!

Hier alles redelijk, heb wel weer veel pijn , ga zo dan ook nog maar even liggen denk ik!
    het zakt straks wel weer af.. ook ga ik zo nog even luisteren met de Angelsound! ik verheug me altijd zo op die momenten!!
    Ben vandaag wel lekker vrij gelukkig!

Liefs!

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

hihiihihiii dat is ook geen straf toch!?!!?? :) :p
    lekker eten!!! wat voor taart is het geworden!?

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wat een rust hier....

@anja: hoe is het met jou?

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja het is idd rustig hier.....

vanavond komen onze ouders een gebakje eten.....mjam mjam

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @daan: spannend vandaag kennismaken op je nieuwe baan

@debby: sterkte meid, ik hoop dat alles goed gaat!

@linnie: haha ja dat is weer een voordeel van vso draaien:p je bent gelijk druk aan de slag:p

@babyhope: denk dat je al wel weg zal zijn, maar ik denk aan je!!

@duchess: klinkt als een leuke avond gisteren. whaha en vanavond weer een massage van 3 kwartier:D ik wou dat ik zo'n man had:p die houdt er al na 5 minuten me op!!

@nicky: ik wil even zeggen dat ik vind dat je heel volwassen en eerlijk op het geruzie reageerd! super meid! en je hebt helemaal gelijk iedereen voed zijn kind op zoals je denkt dat het moet. iedereen heeft zijn eigen normen en waarden. en daarnaast is het alleen maar fijn als andere advies kunnen geven.

@minnie: YEEEEEEEHH geweldig meid! kreeg spontaan kippevel haha ;) trouwen is zo leuk;)

@nicky: ja ik denk het ook ik kon zelf ook niet stemmen:( straks nog maar ff proberen. maar lief dat je een poging gewaard hebt.

@minnie: mooi bloemstuk hoor!! ;)

@nicky: wow wat een haren heeft maartje al zeg!! leuke foto!!

@ella: vervelend dat je zo'n pijn hebt meid!!

9. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    ff vlug bijgelezen... Alweer gedoe met Miranda zo te lezen, houdt dat nou nooit eens op? Nja hoe dan ook, ik bemoei me er niet meer mee. (Vind alleen dat als ze nu weer terugkomt, ze het er zelf naar maakt als er weer gezeik komt)

@Nicky; Lekker dat de BV zo goed loopt! Wat heeft maartje een enórme bos haar zeg! :D

@Duchess; Balen van de rotnacht. :( Lekker zeg van die buren die elkaar de hersens inslaan. :S Hee das wel leuk dat je gratis een nieuwe slaapzak mag halen!

@Cindy; Heel veel succes vandaag! (Weet niet hoe laat je moest?)

@Daan; Taart-eet-ze!

@Minnie; Ahhw meis wat superlief van je mannetje! Heel erg mooi!! :D

@Senna; Ik duim voor een donkerder wordend streepje.

@Ella; Vervelend zeg dat je weer pijn hebt, rustig aan hoor!

@Hier; Nou ik wacht nog 1 dagje af met bellen naar de VK, voel me vandaag wel goed tot nu toe. Heb er nu wel knallende koppijn bij maar dat komt door mijn verstandskiezen, daar moet ik dus ook een afspraak voor gaan maken want die moeten eruit. *huil* Ben niet echt bang voor de tandarts maar heb nog nooit iets hoeven laten trekken... :)

10. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Pamsie ik kan niet stemmen. :( Er komen geen foto's in beeld en ik kan nergens op klikken ook...

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Minnieeeee wat liehief!!!!!!!
    Super meis!!!!!!!

Nicky wat super dat de BV zo goed gaat meis!
    top!

Kan de foto niet zien. :( Maar geloof Nicky op d'r woord dat t een mooie is. :D

Owwww die foto van Maartje! Superlief. En die haren!!!
    Herinnert me d'r aan dat ik die van Yasemin morgen moet ophalen.

Nicky voed je op schema?
    Als ze lekker doorslaapt is het prima toch hihi. Als ze zo'n goede drinker is haalt ze dr cc's vast overdag gewoon lekker. :)

Ella geniet van je vrije dag meis! :)

Daan, taart van de baas!? Hmmmm lekkuuur.

Anja owjee verstandskiezen!! Kunnen ze gewoon getrokken worden ipv gesneden?

MEIDEN, ik heb lekker gewinkelt maar wat ben ik vergeten?! EEN SLAAPZAK EN PARASOL! Whahah hoe erg.....
    Morgen maar weer dan, haha!

12. @ ella Lotte is wat dat betreft iets te slim denk ik van ze ziet het niet heeft ze het toch gezien. niet altijd handig

13. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Wahaha Duchess lekker handig meis. :p Maar wel een goed excuus om nog een keer te gaan winkelen. ;)
    Verstandskiezen boven moeten eruit en die zijn gelukkig helemaal doorgekomen en ook recht dus ik hoop dat ze er gewoon uitgetrokken kunnen worden.
    Onderkant zitten ze wel overdwars maar daar heb ik tot nu toe nog nooit last van gehad.

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik kan ook niet stemmen pamsie....

15. Sorry dames ik reageer later verder.
    heb gelezen maar sla het niet op.
    Beetje te druk geweest al weer vandaag.
    ga even gestrekt op de bank.

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Anja , bah wat vervelend zeg dat je kiezen moet laten trekken!!! hopelijk ben je snel aan de beurt! dan is het ook maar weer gebeurt toch??

Duchess WHAHAHAAAAAA nou idd , zoals Anja zegt! heb je mooi weer een excuus om te gaan winkelen!!
    heb je nog leuke andere dingen geshopt??

17. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ok het is hier superdruk maar bijna niemand zegt iets. :$

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: ow das niet slim om net de dingen te vergeten waarvoor je eigenlijk naar de winkel ging maarja daar heb ik hier ook wel eens last van en nu heb je weer een goed excuus om weer te gaan winkelen :D
    Normaal gesproken voed ik om de 3 uur behalve de laatst voeding 's avonds, daar zit 4 uur tussen. Het is ook wel dat als ze slaapt waarom zou je ze dan wakker maken. Ach ik zie wel hoe het vandaag loopt, ze ligt nog lekker tevreden te slapen. Oja, de foto staat ook op hyves :D

@kapper: vanaf welke leeftijd laat je normaal gesproken je kleintje voor de eerste keer naar de kapper gaan? Niet dat ik dat nu al ga doen maar denk niet dat ik nog een half jaar moet wachten :)
    hihi moet je de haren van Yasje ophalen of de foto's ;) hihi weet wat je bedoelt maar staat wel grappig :)

@anja: waarom zou je de vk bellen? ben je ergens ongerust over?

@minnie: stuur je een stukje gebak op? ;)

@senna: hoe gaat het verder met je?

*bericht van debby*
    ze zit er weer doorheen :( en ze heeft pj nauwelijks gevoeld vandaag.
    *einde bericht*

Ik hoop dat het snel beter gaat met ons debje.

*heeft zin in een groupshug*

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik doe mee met de grouphug!

20. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Ella; Ja das waar maar ik doe 't liever niet... ;) Iehh dat gefrunnik in je mond. :) Nou ja je hebt wel gelijk, dan is het maar gebeurd he.

Deel Deze Pagina