Ik doe ook mee met de Grouphug! Wat k*t voor Debby allemaal... Moet ze nu weer naar de gyn omdat ze PJ nauwelijks voelt? @Nicky; Ik wilde de VK bellen omdat ik constant dizzy ben en een flauwval-gevoel heb. Zwart voor mijn ogen en dan echt heel snel moeten gaan zitten, anders val ik echt flauw. Maar 't gaat vandaag wel ok dus ik kijk het nog even een dagje aan.
anja wat vervelend zeg! maar ben je ook getest?? ik moest zo algeheel bloedtest laten doen! omdat ik voor het eerst naar de verloskundige ging! En daar kwam toen die bloedarmoede uit!
ooh bah debby! sterkte meid! het zit je ook niet mee.... wat vervelend weer... moet je nu ook weer naar de gyn??? heel veel sterkte hoor! en een hele dikke knuffel van mij!!!
Ja heb alles laten prikken. Toen ik moest bloedprikken voor de combitest hebben ze meteen alles geprikt (7 buisjes bloed ) en het zag er goed uit, niets om je zorgen over te maken in ieder geval.
Haha Ella ja zo ben ik ook precies... Altijd maar zeggen tegen anderen dat ze dan maar beter wel even kunnen bellen, en als ik zelf moet dan doe ik het niet.
ja precies... maar nu zit mn man er toch wel flink achteraan hoor! anders moet je hem even laten bellen? he ik ga ff koken!! dan is het straks maar klaar... want om 1800 gaan we bij een huis kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heb altijd gezegd dat ik een kleiner huis wilde.... maar dit is een huis met 5 slaapkamers hahahaha! maar het ziet er erg mooi uit... dus we zijn erg benieuwd!
@anja: dat is minder meis. Als het aan blijft houden zou ik ook even de vk bellen als ik jou was. al is het maar uit zekerheid. Beter 1x teveel bellen. Ik heb debby gesmst dat ze de gyn maar moet bellen als ze ongerust is en dat ze PJ even goed in de gaten moet houden. Ik zal ze zo eens smsen hoe het er nu mee is. Om 12.10uur laatste sms gehad.
@ella: kookze en veel plezier met het bezichtigen van het huis straks. @anja: poetsze meis. Wel rustig aan doen het en naar je lichaam luisteren
zo dames, ik ga Maartje verschonen en voeden. Om 15.00uur komt mijn oma met haar broer op bezoek. Zodra ik iets van Debby hoor laat ik het hier weten en als ik zelf niet in staat ben om online te komen dan sms ik minnie wel even. Misschien tot straks en anders tot morgen! Liefs en een knuffel Nicky
Ella nee niet veel geshopt hoor. Wat dingen voor de vakantie (paracetamol, spul voor als ze net op vakantie tandjes krijgt, spul tegen diarree en ga zo maar door ) Ik was wel langs de Hema gegaan voor de slaapzak, maar ze waren de babyspullen net van plek aan t veranderen dus dacht ik ga straks wel nog even langs en dat ben ik dus vergeten. grrr. Nicky hahah staat er niet zo handig ja., Ik moet Yasemin's identiteitskaart ophalen! Haartjes knippen is verschillend. Als je t nodig vind gewoon doen. (nu nog niet maar later) Yasemins haren zijn nu flink aan het groeien en begint nu heel ongelijk te worden maar ik laat t lekker groeien. Vind het zonde om het kort te knippen. He wat rot van Debby Ik was net zo blij dat ze zich vanochtend beter voelde.... Ella wat leuk!! Ik vind t zo grappig dat jij een kleiner huis wil, de meeste mensen willen juist groter. GRR herinnert me weer aan de post van net, de waarde van onze woning is met 12% gestegen in een jaar tijd!! Nogal wat, maar nu moet ik dus ineens een klap meer belasting betalen. GRRR. Ik ga er een uit de schommelstoel plukken en op bed doen... ze is n slaap gevallen!
He he, ik zit. Het zit Debby ook niet mee he Getsie! Anja: heb even op je site gesnuffeld. Wat schrijf je lief in je dagboek Leuk om te lezen hoor. Enuh...maak je borst(en) maar nat als jullie voor het 5 slaapkamer huis gaan Hier ook 5 slaapkamers en wil zoooo graag ' downgraden' naar 3 We bewaren nu veel te veel meuk Willen jullie voor de bevalling nog verhuizen? Nog niks van Cin....hhmmm ben nieuwsgierig Las gemekker hier Daar heb ik geen zin in hoor. Houd me lekker afzijdig. Ga hier geen maatschappelijk werkertje spelen Minnie: wat een mooie bloemen! Heel lief van je bijna man
@anja: brr ik ben echt zo bang voor de tandarts!! suc6 met kiezen trekken @alle: ja ik weet het de stemsite ligt er helaas uit! mssn vanavond weer maar bedankt voor het poberen meiden. @duchess: lekker handig weer maar ja lekker nog een keer shoppen @debby: bah vervelend dat je er weer doorheen zit. hoop dat alles gewoon goed is met pj. als je dit leest. ik denk aan je meiss, digi knuffel *grouphug* @ella: spannend bij een huis kijken leuk hoor grappig dat sommige kleiner willen wonen. ik zou dus juist wel graag een woning met 5 slaapkamers willen! @babyhope: HOE WAS HET???  
@Anne; Volgens mij verwar je me met Ella Die gaat verhuizen. Wij willen ook verhuizen hoor maar zijn er nu nog niet echt hard mee bezig of zo. Kijken wel hoe de opties lopen. Wij willen vooral betaalbaarder wonen. Betalen no onwijs veel huur voor een huis met 2 slaapkamers. De flat waar we hiervoor woonden was groter. Daar hadden we 2 grote slaapkamers, 1 kleine en betaalden we 200 euro minder. Hier betalen we voornamelijk voor de 'fantastische' buurt. @Minnie; Oeh lekker taartjes! Krijg meteen trek in een taartje (of twee, ben nogal van het (vr)eten de laatste tijd ) @Duchess; Oh dat zijn altijd weer 'fijne' berichten zeg als je ineens meer moet gaan betalen. Balen zeg! @Nicky; Veel plezier met je oma en haar broer! @Cin; Ja hoe is het gegaan meis, ben benieuwd!