PCO Deel 8

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anja89, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @cindy: hoe is het gegaan meis?

@bericht van debby: ze heeft lekker liggen slapen en PJ was op dat moment even lekker actief, is nu weer rustiger.

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Huizen; Ik moet er niet aan denken om 5 slaapkamers te hebben... Want je moet het ook allemaal onderhouden, netjes houden en schoonmaken. En dat is nou niet echt mijn hobby. ;) Plus dat ik véél te veel troep in mijn huis zou stallen met zoveel kamers. Leuk als we dan weer een keer gaan verhuizen. :p

3. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ok mooi, beter nieuws van Debby. :)

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden :):)

daar ben ik dan!!

eerst even ego!!

nou er zaten links een stuk of 7 a 8 eitjes kreeg het niet zo goed in beeld haha rechts ook maar kreeg ie helemaal niet in beeld
    nu gewoon doorgaan met 150 eh gonal en de decapeptyl en maandag om 10.10uur weer terug komen en als het goed is word dan de punctie afgesproken:)
    zo dat was het hahaha

@discussie eigenlijk he is het te gek voor woorden dat er elke keer vanuit miran zijn kant een discussie komt ik snap dat niet..
    duch je hebt helemaal niks verkeerds gezegd miran zei dat je niet op haar reageerde en jij zei dat je dat liever niet doet nou dan is er toch niks aan de hand.
    ik snap niet dat ze daar steeds over moet beginnen..
    en om eerlijk te zijn word ik er ook een beetje moe van..pfff
    en dan zeggen dat ze zich rot voelt of zo niemand heeft haar gezegd dat ze vervelend is of wat dan ook.. och ja meer zeg ik er niet over ik wil alleen tegen miran zeggen meis mischien moet je eens even met iemand gaan praten want je komt op mij over alsof je heel erg veel frustratie`s hebt en om eerlijk te zijn kunnen wij je daarniet bij helpen maar ook dit zeg ik niet om je te beledigen en sorry als dat zo overkomt. maar het stoort wel andere meiden meiss...

@nicky woww wat een bos haar mooi haha zal ik vlechtjes komen maken:) nee (grapjuh meiss)
    en amen voor jou berichtje hoor..

@duch hahhaha slim van je om dat te vergeten maar goed morgen weer lekker shoppen..

@anja oehhh pijnlijk meiss verstandskiezen maar doen ze dat wel in een zwangerschap???
    en heb je al gebeld met je vk???

@ella jij heel erg veel plezier naar nieuw huis kijken meiss ik hoop dat het wat is voor jullie:)

@sennaaa foootttttoooooooooooo!!!

@anne ja meis klopt dat je toen die escape ivf mischien zou krijgen hahaha
    maar dat komt niet echt vaak voor hoor!!

@tumm meiss hoe gaat ie vandaag meiss?? heb je je solli al gehad?

@minnie wauww wat een mooi cadeautje heb je gehad van je as hubbie echt geweldig en zo liefff zeg!!!

@de rest die ik ben vergeten sorry maar was zo aan het lezen dat ik veel niet heb onthouden ............denk ik hahaha
    xxxxcin

5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Sorry Anja. Ik haal jou en Ella vaak door elkaar (voor mezelf dan he). Komt door die namen en dan ook nog tegelijk zwanger ;)

6. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Nou Cin, dr W heeft nu weer de mogelijkheid tot escape IVF in mijn dossier genoteerd. Dus ik zal wel een echt risico geval zijn wat dat betreft :(

Maar, gaat goed met die eitjes he!! Lekker zo doorgaan, dan heb je straks een hele eierdoos vol (zo'n grote he :p)

Oh, vraagje Cin: als je eierstokken nu niet in beeld kwamen, hoe doet dr R dat dan met de punctie? Dat vraag ik me ineens af!

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahahha ja het kan dat er maandag een stuk of 15 zitten zei dr r dus ik ben echt benieuwd hoor!! hahaha

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    meiden ik ga even snel mijn hond uitlaten...
    kom zo snel mogelijk weer terug!!!!

xxxcin

9. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Misschien niet duidelijk als wijziging in mijn bericht, dus eve herhalen:

Oh, vraagje Cin: als je eierstokken nu niet in beeld kwamen, hoe doet dr R dat dan met de punctie? Dat vraag ik me ineens af!

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @cindy: spannend allemaal meis. Wel fijn dat er al zoveel eitjes zitten. Hoe groot waren ze?
    Wandelze :)

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    zo ben ik weer:)

@anne ze kwamen nu niet in beeld omdat ze dus nog zo klein waren en ik van te voren had geplast
    en omdat ik ook niet helemaal lekker lag op dat bed haha ik lag te plat normaal staat ie toch wel wat hoger vandaar:)

@nicky hij heeft ze nog niet opgemeten want het beeld was gewoon echt te slecht hahaha
    ik heb wel een echo fototje meegekregen daar zie je er 4 op maar je weet dat ze het een beetje moeten bewegen om de rest in beeld te krijgen toch.
    ik zal het hier is op zetten momentje:)

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @cindy: ben benieuwd naar het fotootje.

@popstars: jeetje die gerard kan ook een opmerking maken zeg... Doet een vrouwtje mee met een piercing bij haar onderlip en die heeft er een engeltje in hangen. Zegt Gerard: Het lijkt mij altijd een hele onderneming om die kerstversiering er allemaal in te hangen :(

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahahhanicky ja had jij dat vrijdag nog niet gehoord???
    hahahhahhaa was lachen man

bij deze mijn wazige eitjes hahaha

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    zoals jullie zien zijn er wel iets meer maar het beeld was echt 10 x niks hahahha

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh ja en de tijd klopt nog steeds niet zie ik nu die staat nog op wintertijd hahahha

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @babyhope: nou dat klinkt goed toch!! super hoor;) ik ga duimen maandag voor je:p

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    en nu moet ik echt ff wat in het huishouden gaan doen:p

18. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Die tijd valt mij ook telkens op Cin!
    Maar nog ff en dan klopt ie weer gewoon! (oktober dacht ik?)

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahha ja precies:):)

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    yeeeeeeeeeeeeeeeeeh cindy!!
    wat goed!!!
    en weet zekers als je een volle blaas hebt.... dat het dan veel beter te zien is!!!
    goed hoor!!!!! :)
    geeft dit je weer wat meer moed meid?

Annedore , ja haha erg he! wij wonen nu ook in een iets te groot huis. (althans dat vind ik zelf dan) maar telkens als we naar huizen kijken dan valt het ons op dat we al snel wat te klein vinden... dus tja dan gaan we nu ook maar eens in een groter huis kijken!
    Het ziet er echt heel mooi uit , op foto dan! erg netjes en helemaal afgewerkt.
    Na ja we zien wel...
    ja zekers willen we verhuizen! we betalen nu genoeg aan huur en daar zijn we zo zat van!
    En ik zie dat ook wel zitten hoor! heb er juist zin in!

Debby wat fijn dat je je weer iets geruster voelt!!!

Duchess , wat ontzettend balen is dat he... meer belasting betalen! :(
    niks aan!
    Wanneer gaan jullie op vakantie!? as vrijdag toch!?

Deel Deze Pagina