senna op meer opties kliken dan zie je het schrijfvenster toch naast die A staat het paperclipje enmeiss ik geloof je echt wel hoor als jij hem ziet...
ik heb hem eventjes in negatief voor je gezet maar denk toch echt dat ik ook een streepje zie.. maar waarom word ie nou niet donkerder?????
maar is ook wel lastig te fotograferen! ik had ook foto's van mn test gemaakt.. maar op de foto zag je helemaal geen streep! en in het echt wel..
ja hij is ech theeel erg licht he ik weet het nietmeiss ik denk dat hij wel iets donkerder moest zijn nu na zo`n lange nod..
ja idd dat denk ik ook. Heb testen besteld via het internet want heb geen zin om naar de winkel te gaan. Bij lotte en senna duurde het ook altijd eventje voor dat ze er vanaf spetterde. weet ook niet wanneer mijn nod is. ben 11 juli ongi geweest. en daarna is het altijd grote verrassen want mij willen de MMM niet doen
haha nou dan zal ik wel super ogen hebben ik zie heel licht een steep zitten. maar ik zou over een paar dagen nog een keer testen. want ondanks dat ze zeggen een streep is een streep vind ik dit nou niet echt een overtuigende positieve test! sorry meis, ik wil je geen moed ontnemen hoor ik gun iedereen hier een super knaltest @cin: komt echt goed! op naar de punctie en een prachtbaby @minnie: ohh ik wist niet dat jullie al besloten hadden te trouwen
Meiden, even een kort berichtje van mij, 2de zaadtest gehad vandaag en er zat weer niks in helaas is onze nachtmerrie dus werkelijkheid geworden.... nu wachten op de telefonische afspraak met de gyn en hopen dat we KID kunnen krijgen... xxx
wendy en richard , wat heftig zeg................. sterkte met alles! en hopelijk komen jullie spoedig in aanmerking voor KID!
mmmmmmmmmmmm lekker MInnie! wij eten pittige sperzie bonen met gehakt en paprika en met aardappels! maar heb nog erg weinig zag ik net , dus komt ook een pannetje puree bij!