ik doe ff mee: ROT PCOS!!!!! ( en dan hou ik het nog netjes ) wij eten italiaanse bollen gezond ( ook geen zin om te koken )
Annedore, verstandig je er niet mee te bemoeien. Doe ik liever ook niet, maarja het gaat altijd over mij...whaha. Hier ook graag een woning met 5 slaapkamers hoor hahaha. Nu hebben we er twee. Als we groter gewoond hadden was ik nu gaan klussen voor de 2e!!! (dus misschien maar goed ook dat we de ruimte niet hebben whaha!) Anja, ja het is dubbel nieuws, opzich positief voor de eventuele verkoop natuurlijk! Maar nu ff niet zo leuk. Wat super om te lezen dat PJ weer lekker actief was. CIINNNN jeej wat fijn dat er al 7 a 8 eitjes zitten meis. Volgende keer nog meer!!! Wbt Miranda, ik houd maar wijselijk mijn mond! WHOOHOO een mooie ei-volle echo! 8) Super Cin! Ella nee niet deze vrijdag hoor!! Volgende week zaterdag pas! (was het nu maar alvast! haha) *knuf voor Cin* Senna ik zie geen streepje sorry! Ook ind ie van Cindy niet. Een streep moet je gewoon zo kunnen zien meiden.. streepjes zoeken in negatief enzo dan maak je jezelf alleen maar gek. Maar je wilt de MMM niet in dus je bent nu gewoon zelf bezig? Heb je wel een eisprong dan? Och jeetje.. Wendy.. dikke knuffel meis. Hier vanavond broodje döner kebab want manlief gaat voetballen, en ik ga naar een vriendinnetje. Dus maar even snel eten. Is het de hele tijd druk geweest, kom ik, is 't weer rustig. Yasemin slaapt in ons bed. Ze lag heerlijk te slapen *en ik ook* toen de postbode aanbelde GRRRRR rotbel!!! Ze schrok zich rot.. maar ik heb mijn nieuwe foon... haha. Ben dus maar samen met dr gaan liggen en toen is ze weer in slaap gevallen en nu ligt ze alweer bijna 1,5 uur te slapen. Dus kan ik op mn gemakje weer eens internetten en mijn telefoon bekijken.
Oeh dat klinkt lekker Pamsie!!! Er zit zo'n pennetje bij mn telefoon voor de touchscreen.. maar ik kan gewoon nergens een gaatje vinden waar ie doorheen moet. Stom!
wij doen het op de gok duchess. Lotte en Senna zijn spontaan gekomen toen we het niet verwachtte. Youri* hebben we gekregen via IUI en ik ben daar zo ziek van geweest aan misselijkheid en rottigheiden hele verhaal staat op zijn vlindersite dat ik het niet goed aandurf. Wij gaan niet op de klok kijken van nu moeten we of met ovulatie testen aan de gang. Maar goed ik ken mezelf als ik zwanger ben al heel vroeg, meer moe veel hoofdpijn en niks smaakt me meer waar ik altijd zo dol op ben.
Dus je denkt dat je wel zwnager bent, Senna? Maar dan zou je toch positief moeten testen? Pamsie ik heb de Sony Ericsson Vivaz! Moppie is wakker geworden, ga nu ff samen met de hond wandelen!
DAAAMES: ff ego-en: Vanmiddag op nieuwe werk was leuk!! Wel rottige werktijden maar vooruit! Toch zin in!! Vanmiddag alle rekeningen weer betaald en boekhouding op orde gemaakt! Net pizza besteld bij Domino's (oooh lekker!! zin in!!) Wilde ff snel checken hoe het hier is, hebben jullie 15 pagina's gekletst, dus die ga ik nu ff lezen!! Knuffel Daan
@ pasfoto: Wat raar, een baby-pasfoto... Wel heel schattig, dat mondje!!! @ taart: Was lekker hoor, de baas hartelijk bedankt.. ooh ja de dames die mij op hyves hebben, zien dat hij ook ZELF kan stofzuigen!! @ Ruzie: Nou ja, nog niet zo lang geleden heb ik gezegd wat ik daarvan vind... *laat het lekker rusten en wil er verder ook niks over horen!!* @ Duch: Nog steeds een beetje last van dementie?? Wel lekker gewinkeld, das ook wat waard.. @ Deb: Wat een klotesituatie voor Deb!! hoop dat het snel allemaal weer beter gaat!! @ huishouden: Ben ik vandaag lekker onderuit gekomen, zie eerdere post.. @ grouphug: *shit NET te laat* @ Cin: JEJEJEJEJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Eitjes!!! Goed man, en spannend ook! @ foto: dus zo moet dat eruit zien (dan weet ik da!) @ Wendy en Richard: Heel veel sterkte! Helaas weet ik precies hoe jullie je voelen... @ trouwhebbedingetjes: LEUK!! Helemaal leuk om te gaan zitten internet-shoppen!! (Oh en sorry voor de Hyves-reactie, ik had de link ff niet gelegd... *shame on me!!*) @ duch: Dank je, het was ook echt leuk!! Jij ook veel plezier vanavond!
ik ga er weer vandoor. even de droger vullen en zo lekker gebakjes eten.... meiden een hele fijne avond en misschien tot morgen! dikke knuffels!
hey meiden was ik ook weer @duch ohh wat een k*t postbode hahamaar je hebt nu wel mooi je foontje lekker hoor broodje kebab haha en ja 7a8 eitjes links en rechts ook zoiets he dus in totaal zo`n 14 tot 16 eitjes mar kan goed zijn dat er woensdag minder zitten hoor!! het mooiste was dat hij zei je krijgt toch geen 10 eitjes per eierstok en toen hij de echo maakte zei hij meteen ik neem mijn woorden terug ahumm hahahahahha @wendy meiss een hele dikke knuffel hopelijk vinden jullie heel erg snel een geschikte donor meiss.. @dani leuk meiss dat je het zo leuk hebt gehad op je werk minnie en dani hmm lekker eenpizza gegeten.. senna ja idd eigenlijk is het wel zo dat als je een test al in negatief moet zetten om echt zeker te zijn van een posi test,is het niet echt goed hoor!! hopelijk word hij nog donkerder maar ik denk dat je ook een doosje hebt gekocht van de testen waar een fout in zat... @hier dinis is helemaal blij met het echotje hahaha geweldige reactie gehad.. hij zei spontaan schatje (tijdens het eten waar ik meteen om begon te janken natuurlijk) weet je dat ik heel erg trots op je ben,je moet zoveel moeite doen endoormaken en alleen omdat je ons een beeb wil schenken.. mijn antwoord boehoeoeoeoe hahahahahaha
nou ik twijfel zo aan mezelf. manlief heb ik hem net laten zien want die was a weg vanmorgen en die zag ook heel licht iets. maar goed heb dit vaker gehad bij Lotte en bij Senna. Bij lotte teste ik positef pas toen ik 9 weken was. maar geduld hebben is een schone zaak zeggen ze alleen ben daar zo slecht in ahahahah. Ik krijg trouwens wel zin in pizza door jullie haha
nou hier zitten de italiaanse bollen gezond er ook weer in ik zie dat jullie ook allemaal wel lekkere dingen hebben gegeten. @senna: tja dat toch maar rustig afwachten denk ik meer kan je niet doen. ik hoop voor je dat je binnenkort een knaltest hebt. de rest trouwens ook natuurlijk
@Senna; Je kan ook even bloed laten prikken. Weet je meteen hoe het echt zit en lijkt me duidelijker dan zo'n vage test. Ik zie geen streepje, hoe goed je ook kijkt. Wel is het zo dat ze op de foto nog onduidelijker zijn dan in het echt, dat was bij mijn testen ook zo. Maar voor echte zekerheid zou ik ff langs de HA gaan.
Dank je wel anja. ik kijk het nog eventjes aan volgende week zal ik wel ff bellen want dan is me eigen huisarts er weer. Heb nu anders 3 kerels in de praktijk zitten die ik nog nooit gezien heb ahahahah. ik ga slapen truste dames