PCO Deel 8

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anja89, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    haha de kleinste ligt in bed en de andere drie zitten op de bank de film lepel te kijken. strak popcorn en een pakje taksi erbij en de biosmiddag is weer geslaagd.......

heb net al veel leuke dingen gezien voor de bruiloft! een gastenboek, enveloppendoos en foto album van hetzelfde materiaal en zo mooi! alhoewel ik het ook appart vind als we een soort van schildersdoeken doen en die dan verven in de kleur die bij ons interieur past en dan met watervaste zwarte stift erop schrijven......

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Heb gelukkig al een sms van Debby gekregen, ik was bang dat mijn nieuwe telefoon het misschien niet goed deed ofzo. ;)

Het is idd rustig!!!

Minnie wat heb jij toch heerlijk werk, haha!

Leuke ideeën zie ik wel. :)

Ik wilde net gaan koken (ga soep maken) en had manlief vanochtend ff langs de AH gestuurd om bloem te halen want die was op.
    Nu bel ik hem net waar ie de bloem gelaten heeft, issie t vergeten aaaah.
    Lijkt een beetje op mij, met andere dingen thuiskomen als waar je voor gaat. :p
    Het regent al de hele tijd hard dus laat de soep maar zitten...grr.

3. leuk he ideetjes op doen :D
    Ik ben aan het bekijken wat we met youri zijn engeltjes dag gaan doen en met senna en mijn verjaardag.

4. ik ga vandaag kip siam maken van die knorr wereldgerechten

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    waar is je onderschrift eigenlijk gebleven senna?

misschien is balonnen oplaten wel iets en dan op een locatie die voor jullie heel belangrijk is of is geweest in de tijd van youri....

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ooo lekker kip siam. dat eten wij ook weleens. en ik gooi er dan altijd nog wat extra groentes doorheen en wat extra nootjes.

7. hahaha minnie dat doe ik ook.
    Zelfs me kleinste eet het mee.

Idd ballonnen zat ik zelf ook aan te denken moet ff kijken hoe mijn man zijn diensten zijn want je kan ze maar 12 uur bewaren met dat helium.

Mijn onderschrift is het probleem waarmee ik temaken heb gekregen en krijg tijdens een zwangerschap

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik snap m even niet van je onderschrift......kun je me er een pb over sturen misschien?

helium is wel leuk.......vooral als je het inademt en dan gaat praten haha

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik bedoelde trouwens waarom in je onderschrift geen kindjes meer staan? dat van de misselijkheid en zo snap ik wel.....

10. ow heb het gewoon even verandert.
    ik ben aan het knutselen voor een onderschrift banner met fotootjes van me dames

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    oeoeoeo fotootjes dat is altijd leuk! de laatste zwangerschap had ik dat met de test en dan een banner......ook leuk.

12. ja idd is ook leuk.
    Hoe voel je je verder?

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    mwah.....ongeduldig haha.

nee opzich wel goed. beetje tietpijn, en vannacht dus zo een ongikramp. en gister ook al een keer. ook heb ik een versnelde hartslag en dat is soms niet zo fijn.......we wachten onrustig af haha

is het bij jullie ook zo een vies weer? bah bah je wordt er gewoon triest van. net aan tafel zei 1 van de jongens: de dode mensen zijn uit de hemel aan het plassen............

14. ahahha slimme opmerking.
    Hier gaat het ook wel eg ongeduldig. gammel op de been en veel zwart voor me ogen zien tijdens me werk vanmorgen.

Lotte zegt altijd dat alle sterretjes ( overleden kindjes) aan het plassen zijn.
    Ben trouwens ook zo ongeduldig als de pest

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    doe je wel een beetje rustig aan meid? wat voor werk doe jij?

16. rustig aan doen? wat is dat hihihi.
    Ik werk 3 ochtendjes per week in de thuiszorg. als alpha hulp.
    werkte eerst meer maar dat kan ik niet meer vol houden.

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    okee dus jij zorgt ook. leuk. en 3 ochtenden in de week is ook superlekker! IK werk dan 80 uur in de maand dus dat is meestal ook maar 2 hele dagen in de week. heb eerst nog een andere baan erbij gehad maar dat was samen niet vol te houden en toen ben ik voor de leukste baan gegaan. wel minder te besteden nu iedere maand maar ben blij dat ik het naar mn zin heb. en het is lekker relaxed als je 4 kids hebt waarvan er 2 naar school gaan en je lekker met de meiden kan freubelen.

als alpha hulp ben je toch ook zelfstandig bij de belasting of zit dat net weer anders in elkaar?

18. nee dat regelt de managers dat is allemaal verandert.
    Ik heb ook tijdje gast ouder gedaan maar omdat ik zelf de belastingen moest doen was het voor mij geen optie.
    Vind werk wat ik nu doe niks aan maar heb leuke mensen.

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    zolang de mensen ook maar een beetje leuk zijn dan is het idd nog wel te doen. ik doe idd ook zelf de belasting en iedere maan moet er best wat van mijn salaris apart gezet worden. niet zo leuk maar gelukkig hoef ik niet alles in te leveren. ik krijg omdat ik bij de mensen in huis woon reiskosten vergoed dus dat gaat al van het bedrag af wat je moet betalen.

en de alpha hulp is dat bij oudere mensen?

20. ok dat is wel beter dan dat je dat vergoed krijg.
    Ik werk bij oudere.
    Mijn huidige opleiding is ook mensen verzorgen met wassen aankleden enzo maar dan moet ik onregelmatig werken en dat doet die vent van me al.

Hoe ga je dat dan straks doen als je zwanger ben? mag je dan gewoon daar blijven?

Deel Deze Pagina