Ik ook niet meer, Tum... Vind t erg jammer maarja.. Dan houd ik alles wel voor mezelf.. Heb al gekeken of ik geen mama topic kan openen maarja..... waar dan en hoe en wat... toen dacht ik laat ook maar!!! Debby precies! En ik snap best dat dat voor nieuwelingen gek is. Maar als ik even heel eerlijk ben (nu we toch bezig zijn) vind ik het heel vervelend dat mensen het topic binnen vallen en dan het topic maar 'verpesten' omdat ze geen zin hebben op mama's of zwangeren te reageren en het moeilijk vinden. Tja dan open je in mijn ogen maar een nieuw pco topic. Die zijn er trouwens ook dacht ik.... En dat bedoel ik niet rot; maar zo werkt het in mijn ogen gewoon in de wereld. Staat je iets niet aan in een bestaande groep, begin dan een nieuwe groep.... Ik klets mee vanaf deel 1. Volgens mij was dat ergens rond december. Ik weet iig vanaf december 2008 dat ik PCO heb, dus eerder was 't niet. Toen was ik nog elke 28 dagen met testen in de weer....
Ik begrijp wat je bedoelt Duch! En het is denk ik ook wel moeilijk(er) voor nieuwelingen om bij ons ertussen te komen, zeker omdat we al lang lief en leed delen.
ik ga hier in ieder geval niet weg!!!! ik ken jullie al zo lang en ik klets al superlang mee dat ik niemand kan missen hoor!
Denk ik ook Debby, maar ik vind dat we heel goed met nieuwelingen om gaan... Maar als nieuwelingen klachten hebben over ons vind ik dat persoonlijk niet zo leuk en netjes.. Maar dat ben ik! Voor mij is iedereen welkom hier hoor, daar niet van!
***Oh ja, dat komt niet door de discussies hier hoor dat ik me zo agressief voel, had ik gisteravond al en vannacht (zelfs mijn man wakker gemaakt), bloeddruk vannacht was goed, suiker was goed...dus wat het is/was?!***
meiden ik moet er helaas vandoor want moet gaan werken. ik geef jullie allemaal een hug en dan is het ook een grouphug! fijne dag allemaal en misschien tot straks! knuffel
Amen ik zal mijn leven beteren! En ik vind het nu al weer veel te warm hier dames, de teller staat hier op 24 graden, in de zon... Fijn hoor zon, dat je er weer bent, maar je hoeft niet zo hard je best te doen hoor!! pfff lijkt wel of ik opvliegers heb (niet dat ik daar ervaring mee heb, maar kan het me zo voorstellen... )
Zo...huiskamer aan kant, ff snel hier spieken met een glaasje water en dan douchen en op de fiets. Ik vind het jammer als er mensen weggaan of zich in gaan zitten houden, wat is dan nog de waarde van dit topic? Maar ja, wat kan ik doen? Ik heb al aangegeven dat ik wil proberen hoe ik anders kan reageren op de babypraat. Omdat ik altijd denk dat ik iets zinnigs moet zeggen, maar soms is aangeven dat je meeleeft of wat dan ook ook genoeg. Maar dan moet er wel iets overblijven om te reageren Anders ben ik weg....dan is er geen reet meer aan! En ik wilde juist dat jullie mijn echte naam weten, omdat ik dacht dat ik dat nu wel 'verschuldigd' was na wat ik 'al' sinds februari met jullie deel
***Debby is nog steeds onrustig, maar lees net op internet dat het erbij hoort....en tintelende vingers en vocht vasthouden heb ik ook, hoorte r ook bij...wat is het toch fijn om.... ***
Hormonen, Deb???? Ow, nu heb ik de grouphug gemist, was net aan t afwassen!!!! Daan opvliegers niet sinds de hormonen? Ooooh die clomid tijd..bleh! Wat een rot opvliegers. Ik vind t weer heerlijk, dus ik ga lekker wandelen! Tot straks dames.