PCO Deel 8

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by anja89, Aug 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    ooow wat sneu idd!
    Minnie kijk je wel uit voor je rug???
    dat kan idd behoorlijk pijnlijk zijn!

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    ze hebben nog een superoude keuken en die is lager dan de keukens van nu. in onze keuken heb ik het ook wel alleen veeeeel later. maar nu met die lagere aanrecht bahbah.

eigenlijk he ben ik best moe.......pppffff. heb er even allemaal genoeg van.

ella hoe is het vandaag met jou?

3. Ella ik krijg als goed is vandaag testen die ik via het internet heb besteld. schaam me rot om hier naar de drogist te moeten.
    Denk dat k morgen test als ik het volhoud :p

4. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    hoelang moet je nog werken Minnie? wat balen he dat je dan zo moe bent, en er helemaal even doorheen zit!
    hele dikke knuffel voor jouw....
    vind het zo rot telkens die onzekerheid voor jullie/jouw!
    hoe gaat je verloofde er mee om??

ja hier gaat het wel... heb alleen nog wel vaak last van mn onderrug , nou ja , ik hou het wel in de gaten. En nog erg moe telkens van de bloedarmoede! hopelijk is al dat ijzer snel opgebouwd! ;)

5. dikke knuff voor iedereen

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    @ella: whaha ja verloofde is het nu he......tja die zegt volgende keer beter en we gaan er gewoon weer voor. en dan even knuffelen en zo.

vandaag werk ik tot 17 uur. net als gister. alleen heb slecht geslapen vandaag en natuurlijk beetje zorgen voor de nod en dan de kids die chagrijnig zijn en alleen maar willen gamen en niks anders de hele dag......en ik vind ook dat ze af en toe met wat anders moeten spelen......vervelende oppas ben ik he haha

7. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    ja hahaha tis je verloofde he! ;)
    hoop echt dat het nu raak is...
    bah al die onzekerheid.... :(
    niks aan he meis!

haha groot gelijk dat ze niet alleen mogen gamen!!! ;)
    zo soort oppas ben ik ook hoor!!! als ik op mn neefjes en nichtje pas , dan mogen ze wel even tv kijken, maar op een gegeven moment stuur ik ze naar boven om te spelen en dan ga ik lekker wat kijken HAHAHA

Senna , woon je in zo klein dorp dan?? dat je die testen niet durft te halen!? En uit een ander dorp??

8. ja hihi behoorlijk.
    en ze kleppen hier als de beste.
    Woon in kesteren

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    @senna: leuk he zo een dorp....wonen wij ook in. als je een scheet laat dan weet na een uur het hele dorp dat...(bij wijze van he)

10. ja inderdaad.
    En dan kan ik wel naar de kruitvat gaan in een ander dorp maar daar werkt me nicht. ahahha dan maar via internet bestellen.
    heb site gevonden 5 testen voor 3.75 iclusief verzending

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    oo kijk dat is nog te doen dan die testen.

net de kleine meid naar bed gebracht. die gaat dan altijd op de buik liggen en dan de billen omhoog haha. oftewel die sliep meteen. ik ga straks toch nog even kijken want vanochtend toen ik hier kwam was ze net gevallen op dr achterhoofd en zat ze helemaal onder het bloed. zat een wondje. dus ik schrikken natuurlijk! het was geschaaft dus doen ze niet plakken ofzo en volgens de dokter moest het opdrogen. Maar na die val is ze ondertussen nog 2x gevallen en ze kijkt behoorlijk witjes. dus nu moet ik ze straks even wakker maken. zal wel hel worden maar ik vergeef het me nooit als het erger blijkt te zijn.

net trouwens moeten plassen en wc papiertje spierwit. geen bruin of rood te bekennen. denk dat het vanochtend meer de ochtendurine was eigenlijk.....

12. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    nou dat is dan idd beter hoor Senna! ;)
    zo weet je zekers dat niemand anders erachter komt!!!!

13. pffffffffffff de post is net geweest.
    Geen testen geleverd :s snik

14. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    ooooooooooooooooooooooh dat is nu jammer Senna!!
    en erg irritant zeg! vooral als je erop rekent!

Minnie , oei dat ik schrikken inderdaad......! goed van je dat je haar wakker gaat maken hoor!!!

15. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    meiden ik ga beneden ff bezig.. alles stoffen, stofzuigen en dweilen!
    tot straks!!!

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    nee he stomme postbode! misschien morgen....en dan zondag testen.

@ella: het is gewoon mijn eigen gevoel die zegt dat ik dr een keer wakker moet maken omdat ze dus al een paar keer gevallen was. en steeds op dr hoofdje. dan rent ze rond en oeps daar ligt ze weer. maar ze zag ook zo witjes dus ik doe het maar uit voorzorg.....toch andermans kids he.

17. hahaha nou dat ga ik niet redden hoor minnie.
    Geloof dat maarten heel nieuwsgierig is want die is naar de kruitvat onderweg pfffffffffffff

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    haha dat meen je whahaha wat een man zeg hahaha. toch niet bij je nichtje he?

19. hahahah jawel bij me nichtje maar weet niet of ze vanmiddag werkt of vanavond.
    We zien het wel manlief heeft daar toch schijt aan ahhaha.
    Ik heb vanmorgen een roos van hem gekregen

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    oooo wat romantisch!!! (doet die van mij nou nooit hahaha..............staat een heel hart van rozen op de tafel)

haha hij wil het dus echt snel weten jou mannetje.......ben benieuwd meid!

net een fotografe gemaild voor de grote dag.......ben benieuwd of ze nog beschikbaar is en hoe duur ze is.....echt supermooie fotootjes net op de site....

Share This Page