Spannend minnie. ja mijn manneke wil het heel graag weten zodat ie het bij zijn werk kan melden bij de grote baas ivm met zorg verlof zo nodig
okee. spannend dus! en zorgverlof dat betekend dat hij dan thuis is om voor jullie te zorgen? fijn dat dat kan!
nou waar het niet dat manlief de verkeerde heb meegenomen de iets duurdere van de kruitvat die een glazige uitslag vensters hebben dan kan ik het slechter zien ::s heb niet zulke beste ogen. maar wel weer licht maar niet foto benoemens waardig
Senna wat fijn dat je man ze nu haalt!!! idd haha ik zou daar ook ****** aan hebben hoor wat anderen denken!!!! Nou ben erg benieuwd!!! wat fijn dat je man dan zorg verlof kan opnemen! Minnie groot gelijk meis! ik had dat ook gedaan hoor , dat af en toe wekken! het zijn idd andermans kids.... dan is het toch heel anders( tenminste zo ervaar ik dat ook. Zo was mn nichtje een keer weggelopen.. (3 jaar) mn schoonzus zei wel dat ze vaak even buiten gaat spelen en vind dat prima , maar bij mij zat het toch niet lekker! nou ik zoeken , baby mee , neefje mee..... en ja hoor na een uur kwam ze eraan met haar kar... ze wilde aardappels kopen... want ze had daar zin in.... nou ik vond dat best even vervelend! zo meisje op pad! hahaha oow mn man belde.. ik moet nu echt even de VK bellen.... want hij maakt zich zo zorgen... de pijn is ook nog helemaal niet weg (vanuit mn rug naar mn buik)
ja ella als je die pijn blijft houden altijd even bellen. en ik vind ook beter 1x tevel dan 1x te weinig....
manlief zie hem ook maar deze testen schijnen van die voorgedrukte strepen te hebben en dat wist ik vandaar dat ik die andere wilde
nou heb net gebeld , maar zij zegt dat het mn bekken zijn en dat ik mn banden voel... zodra het erger wordt moet ik toch even weer bellen.
Senna , ja dat is dan wel lastig idd van die voorgedrukte streepjes! dat kan wel wat verwarrend zijn!?
@senna: en manlief een andere winkel laten gaan? @ella: zie je ookal zijn het je banden toch even fijn om het van de vk te horen toch?
Minnie ja idd daar heb je gelijk in! Senna , kan je man niet nog even die andere testen gaan halen dan??
nee ik laat het even voor wat het is. net contact gehad met de tnt maar de track trace code klopt niet. en het is aangetekend verzonden dus kan nog wel komen vandaag.
nee ahahah dat blijkt dat wist iik ook niet. was vanmorgen zelfs uit huis gevlucht om maar niet te hoeven te wachten op de post
maar waarom ga je dan niet even langs de huisarts??????????????? daar kun je toch bloed laten prikken!?
jawel maar dan lijk ik net z'n aanstellen en hier in het dorp prikken ze 's morgen van half 9 tot half 10. Dus heb er voor dit weekend niks aan meer