WOW minnie!!!!!!!!!!!!!! wat SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik duim SUPER hard voor je!!!!
hahaha duchess....... tis wat met dat buurtje van jullie zeg!!! maar goed idd dat je dat hebt gezegt tegen de postbode!!!
@cindy: als het goed is heb ik op zaterdag mijn dubbele eisprong gehad......dus dan ben ik maandag 2 dagen overtijd en vandaag 1 dag voor nod dan...toch?
ik ben 11 juli ongi geworden na een provera kuur. daarna vertelde de gyn mij ook we weten niet wat je cyclessen doen. als ik 30 dagen aan houd ben ik 16 dagen overtijd maar daar houd ik me eigen niet aan. Omdat dat bij mij nooit klopt
dan zit je nu idd 1 dag voor nod hahaha spannend meiss... ja hahaha spannend meiss ik denk eigenlijk wel dat het raak is bij je hoor!! de laatste keer zei je ook al vanaf begin af aan het is niet raak want toen voelde ik dit en dat niet hahahha en nu heb je dat weer dus ik denk het echt meiss... maar goed ik ga je niet teveel hoop geven want anders is de teleurstelling strax alleen maar groter(en denk niet dat je teleur gesteld gaat zijn hoor)
duch goed dat ze het naar haar zin heeft gehad jammer dat ze nergens in is geweest maar ze is nog jong ook toch praat ze wel eens over mama??? en ik vind het goed van je om tegen de postman te zeggen dat hij maar ergens anders moet aanbellen... hier komen ze ook altijd voor de buurman en die primitieveling is er bijna nooit.. hahahahha
net de kleine meid weer uit bed gehaald en ze is meteen weer wat vrolijker gelukkig. ze zei wel auw aan hoofd maar verder heeft ze weer kleur en is ze weer lekker aan het spelen. ja morgen nod......en sinds vanochtend geen geel meer gezien. bij nader inzien was het toch geel ipv bruin. dus dat kan ook van de ochtendurine zijn anders was er nu allang meer bruin ofzo geweest toch?
minnie meiss komt goed ja idd mischien ochtendurine ofzo,en neem aan dat je oogjes ook nog niet helemaal open waren echt ik heb echt weer een goed gevoel bij je hoor!! maar goed dat heb ik altijd bij jullie toch meiden (behalve bijmijn eigen hahahhaha)
Ik was weer terug uit het zkh. De bloedwaarden waren weer goed (gelukkig), alleen de bloeddruk was wel aan het stijgen . Bij Ryan kreeg ik ook rond week 32 een hoge bloeddruk. Ook nog een echo gekregen van de gyn en PJ loopt behoorlijk ver voor qua groei! Zijn buikje bijna 4 weken voor en zijn benen 2 weken. Zijn hoofdje was perfect . Ik krijg nu in ieder geval vaker controle dan de reguliere controles en ook de groei gaan ze zeer zeker in de gaten houden. Het kan te maken hebben met de suiker. En de bloeddruk moet ik thuis goed in de gaten houden en als die nog meer gaat stijgen, moet ik direct bellen. Ga nu even bijlezen en reageren .
hey deb... gelukkig waren de bloedwaardes weer goed meiss.. maar wat gaan ze nu doen aan je bloeddruk?? voor de rest alles goed meiss??? en hoe voel jij je zelf?? ik maak me best zorgen om je hoor!!
@Minnie, gelukkig dat de wc-papiertjes nu weer schoon zijn . @Senna, haha wel lief dat je man naar de Kruidvat ging voor een test . En had je zomaar een roos gekregen? Kan je geen digitale test doen? @Ella, gelukkig zijn het je banden "maar", maar wel even goed in de gaten houden! @Duuch, wat leuk dat je nichtje bij jou is. Wel vervelend dat Yasemin dan lekker slaapt en jij dus niet even kan gaan liggen . @Cindy, haha, zo'n paspoort is inderdaad een stuk groter dan een ID .
@debby: ik begin er toch stiekem weer wat vertrouwen in te krijgen. durf het alleen nog niet hardop te zeggen......
De bloeddruk houden ze in de gaten en ik moet natuurlijk gewoon de medicijnen blijven slikken. En verder moest ik het nog steeds rustig aan doen. Ik voel me wel iets geruster, wetende dat ik meer controles krijg zeg maar. Maak me aan de andere kant ook wel weer zorgen om PJ zijn groei, maar goed...dat kan volgende week al weer een stuk bijgetrokken zijn. En hij ligt nog steeds in stuit en ik denk dat hij ook niet meer gaat draaien....
fijn dat je je al wat geruster voelt deb! dat scheelt al een hoop! misschien draait pj nog wel. Ik hoop het voor je! en de groei kan idd nog bijtrekken. Ik wou dat ik wat voor je kon doen! dikke knuffel!
minniemeiss goed zo!!! houdt dat gevoel vast hoor echt waar!!! deb meiss ohh en word het dan automatisch een ks??? of ga je proberen om hem te draaien?? tuurlijk maak je je druk meiss echt je hebt het echt niet makkelijk gehad en nog steeds niet.. en ik gun je echt een hele mooie kraamperiode hoor zodat je dit alles op een rijtje kan zetten.. het is niet niks.. dikke knuffelmeiss
@cindy: ik hoop dat ik het vast kan houden idd. net weer even een licht krampje. en toevallig zijn het precies dezelfde krampjes die ik ook had toen ik zwanger was. de eerste keer stond ik krom van de pijn. de laatste zwangerschap had ik het af en toe en deed het veel minder pijn. en nu heb ik het ook af en toe maar doet het ook minder pijn......
debby wat goed dat de bloedwaardes in orde zijn! maar wat rot he dat je bloeddruk aan het stijgen is.... kan me voorstellen dat je je nu zo zorgen maakt! sterkte voor jouw! en moet ook telkens aan je denken hoor!!!! Senna , nou dan zou ik toch wachten hoor! van al dat getest wordt je ook niet wijzer..... ik zou maandag bloedtest gaan aanvragen! Minnie , ik HOOP EN HOOP EN HOOP!!!! meiden mn moeder kwam net langs!!!! zoooo lief!!! ze bracht 4 leggings mee , een jurkje en 2 shirtjes!!!!!!!!!!!!!!!!!! leuk he!!! eindelijk weer kleding wat ik aan kan!
@Minnie, lief van je, maar houd jij dat positieve gevoel maar vast en sms me morgen maar dat je een posi test hebt . @Cin, nee, het wordt niet automatisch een ks, PJ kan sowieso nog draaien tot week 36. Dus tot die tijd hoeven we daar niet over na te denken . En laten we hopen op een mooie kraamperiode, want met Ryan was het ook niet een mooie kraamperiode. Daarom wacht ik de intake ook met spanning af, want dat wordt een goed gesprek .