haha senna! wat grappig! alhoewel... je had vast wel veel op te ruimen! Duchess , ja ik had idd ook gehoord dat het WHO dat aanraad om de eerste 6 maanden nog geen bijvoedingen te doen! wat leuk zeg dat je dat boek hebt gekocht! en heb je em al uit? leuk hoor zoveel geshopt!!!! en nu dus helemaal klaar voor de vakantie!!! dat is duidelijk! yasemin houdt niet van popstars!!! Cindy , leuke avond gehad?? mmm lekker zeg al die salades!! waren het erg lekkere?? nou fijn weekend meis! is Dinis ook vrij het weekend!? Minnie , heb nog aan je gedacht vanavond!!!! ik duim zoooo hard voor je meid! En het klinkt allemaal zo positief!!!!! XX
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej gefeliciteerd. echt super. maarten feliciteerd je ook ligt toevallig net naast me vanuit zijn dienst
haha thanx senna en sennaman......ben ook superblij! en als je de test vergelijkt met de vorige van de vorige zwangerschap dan is het echt vele malen duidelijker! ooeoeoeoeoe hubbie zegt al dat het er 2 zijn......
Senna heeft vanmorgen nog gedaan maar word er niks duidelijker op. ik wacht het vrijdag wel af. Maar ben echt super blij voor je maandag de gyn bellen voor de eerste echo
ja maandag mag ik bellen. spannend! jammer dat de testen bij jou niet duidelijker worden meid.....ik ga extra hard voor je duimen en zodra ik een goede echo heb gehad ga ik met hcg strooien......
minnieeeee jaaaaaaaa zie jenou wel meis hahahaha hubbie`s droomkomt uitttt het zijn er 2 proficiatmeisss.. en wat is ie duidelik zeg hahahhaha ik wist hetwel jij met je dit en dat hahaha dan is het gewoon raak bij je hahahahha
haha cindy ik ben geloof ik nogal een miep haha. hubbie zegt nu ook dat het er 2 zijn.....dus ben even gaan kijken of we dezelfde maxi cosi uberhaupt nog kunnen kopen haha erg he..... de test is echt superduidelijk! zo duidelijk heb ik ze nog nooit gehad! morgen een etos test en een cb digi met indicator doen.