PCO Deel 8

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anja89, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heej meiden!

Daan , bedankt voor de samenvatting! ik had gisteren nog wel een heel groot deel gelezen.... maar ja ik was zooo moe! :)
    werkze vandaag he!

Duchess , wat rot dat je dit allemaal zo ervaart.... ja soms valt het me ook op dat de een wat meer reageert op de ander , maar ik heb daar zelf niet zo veel moeite mee.
    He maar wat fijn dat je beter hebt geslapen!!!

Debby , knuffel voor jouw! ben zo blij dat alles goed was met PJ!

Annedore , haha ben benieuwd naar je naam!! Maar dat zal ik dan wel te horen krijgen...!! :)
    He maar heb jij Cindy wel eens gezien dan bij Geertgen!?
    wat leuk dat je bijna met je nieuwe baan begint!

Minnie , heel veel plezier met werken!!! heb je morgen lekker weekend!? of moet je ook werken!?

Anja succes in het ziekenhuis!

meiden , ik praat idd ook niet meer over PCOS. ik heb het vast nog wel... maar goed ik hoef me er nu ook niet druk om te maken over die ***aandoening!
    Ik hoop echt dat iedereen heeeeeeeeeeeel snel goed nieuws hier kan brengen hoor!
    Kijk dat ik er niet meer zo over praat , is niet dat ik niet begrijp wat het is... want ik heb het zelf ook en heb zelf ook in dat traject gezeten.
    Ik snap ook wel dat het erg confronterend moet zijn voor mensen die al eens zwanger zijn geweest, maar keer op keer een miskraam hebben gehad....
    Of mensen bij wie het nog niet is gelukt....
    en ik ben ''zomaar'' zwanger en het gaat tot nu toe ook nog goed ook met de baby.

Ik probeer op iedereen te reageren... maar soms staat mn hoofd er ook niet helemaal naar hoor! om bvb alles terug te lezen! :) vooral als het zoveel is haha

Nou hier nog steeds wat pijn en moe. ik moet vanavond werken en ga kijken hoe dat gaat. als dit niet gaat dan ga ik as maandag overleggen met mn werk.

Gisteren nam mn man me mee uit eten he! oooh het was zooo gezellig!!! we zijn naar een heerlijke pizzeria geweest!!! was zo leuk!
    we kwamen beide tot de conclusie dat dit veel te lang geleden was.. en dat we dit vaker moeten doen :)

xx

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ja Daan, die opvliegers had ik ook met Clomid, ben ik blij dat ik daar vanaf ben!

@Anne, soms is het ook wel fijn om niet op iets zinnigs te reageren, maar gewoon dom mee te kletsen of even te zeggen dat je aan iemand denkt?!

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Annedore! je hebt PB!
    ik heb wel een vermoeden....
    deze heb ik al maanden! haha
    en heb het een keer aan Cindy gevraagd of zij dat ook dacht!

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Daan wat lastig zeg dat je zo last hebt van die opvliegers van de clomid!
    ik heb daar nooit zoveel last van gehad alleen bij de 150!
    gelukkig hoefde ik die dosis maar 1x!

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Ella, ik zou echt kijken ofhet gaat vanavond en anders echt overleggen en een stap terug doen hoor meis!!! Hoe gaat het met de misselijkheid? Heb je de tabletten al genomen?

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja de misselijkheid trekt aardig weg gelukkig! soms nog van die vlagen... maar dat vind ik juist wel ''prettig'' , voor mij is dat een soort van bevestiging!

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ANNE!! heb je mn PB nou al gezien!??? :)
    ben zo benieuwd!
    want ik wilde je dit al weken vragen!!
    maar heb dat maar niet gedaan.. alleen nu is het een mooie gelegenheid!

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    trouwens , deel 8 alweer....!
    als we in dit tempo doorgaan is deel 9 ook zo geopend haha

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Ella, fijn dat de misselijkheid weer weg trekt meis!

Grrrrr mijn suiker is weer te hoog, straks maar bellen, maar dat wordt zeker weer verhogen :(.

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    balen debby dat je suiker weer hoger is geworden!
    wat een toestand ook de hele tijd zeg...
    groot gelijk dat je gaat bellen!

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    middag...

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hoi miranda!
    maar is het al middag dan!??

13. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    @ duch: zou kunnen hoor van de hormonen, maar ik ben altijd al een warmbloedig type geweest, ik vind de zon heerlijk, maar als het warmer is als 22-23 graden wordt ik zo sloom als een naaktslak :D

@ deb: Balen van je suiker meid, is het zwangerschapssuiker of ben je een 'gewone' diabeet? Heb PJ op hyves gezien, wat een kanpperd!! (en waarom noemen we hem eigenlijk PJ??)

@ ella: wat gezellig naar de pizzeria! en wat fijn dat alles goed is met de beeb... ( EN HET IS INDERDAAD EEN *@#$%$^$%@#$@# AANDOENING) he lekker dat is eruit!!!

@ opvliegers: ik gebruik geen Clomid meiden, ik zit aan de gonal (iedere avond, heerlijk, voel me soms net een junk... * zeg dan tegen hub: zeg geef me even mijn spuitje, dan kan ik weer een dag door!! :D:D:D:D)

@ Nicky: Ja lekker bbq, das dan wel weer een voordeel van warmer weer... ik heb er ook heel veel zin in moet ik zeggen, en ik ga vanavond leker een wijntje pakken, daar heb ik ook zin in (sorry voor alle zwangeren, soms heeft het ook zijn voordeel om lekker de drinken en roodvlees en rare kaasjes naar binnen te werken ;))

@ Anne: heb ik gister een hele samenvatting gemaakt, en nu weet ik niet waarom we jou gaan pb'en, ik snap er niks meer van * en dat komt wel van de hormonen, soms lijkt het wel of ik alzheimer heb....*

@ miran: in deze tijdzone is het nog ochtend!! Spannende week voor jou met de afspraak voor Alyssa (toch?) veel succes!!

zo nu even pauzeren op het werk, dalijk nog een uurtje en dan WEEKEND!!!!

Groepsknuf (in de herhaling) Daan

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Daan, oooh sorry! zit je aan de gonal!
    nee daar heb ik geen ervaring mee! ik had menopur injecties!

hahahahaa wat zeg je dat toch weer mooi; geef me even een spuitje dan kan ik mn dag weer door!!

Succes met de hormonen hoor!!! xx

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Daan, het is zw.schapssuiker en PJ staat voor Pieter Junior, maar dan wel op z'n Engels uitgesproken, dus PieDjee :D. Toen Ryan nog in mijn buik zat,w as hij Pieter(tje), en tja...nu dus PJ :D. En het grappige vind ik dat PJ echt op Arnoud lijkt, nu al!

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooh wat bijzonder! dat je dat nu al kunt opmerken debby!

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zag het gisteren voor het eerst op de echo, hij heeft echt Arnoud z'n kin. En Ryan's neusje :D.

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vlieg even naar de Hema, kijken of de uitnodigingen voor Ryan's verjaardag klaar zijn :D :D.

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hahaha op mijn pc klok wel....heb hem net goed gezet...(vreemd de laatste tijd geeft ie wel vaker een andere foute tijd aan....)

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    HAHAHAAA miran!
    ik dacht ook al! de tijd VLIEGT!
    dat zowiezo! maar zo snel....!

Debby ben benieuwd of ze klaar zijn!!!

Deel Deze Pagina