Senna overdag slaapt ze ook niet echt veel. 's Ochtends ongeveer 45 minuten en 's middags de laatste week vaak 1 uur tot heel soms 2,5 uur. (zoals gister, grr) Maar ze heeft 's nachts geen honger, geef haar geen voeding meer 's nachts, dus dat is het ook niet. Ze vraagt er ook niet om. Tis gewoon babbelen enzo, klaar wakker. Maar als we d'r laten liggen gaat ze wel huilen. Dus vannacht hebben we haar ook weer bij ons in bed genomen maar toen is mijn man nog heel lang bezig geweest met haar in slaap te krijgen... Ik kon niet meer.. Thanks Minnie.. Ben nu snel weg.. naar mn ouders..
hey meiden, ik wil ff laten weten dat ik nog leef we hebben echt een heel druk weekend dus ik weet niet of ik er ben dit weekend we gaan zo al weer de deur uit naar vrienden missn ben ik er vanavond of morgen maar wat las is ff snel!!! MINNIE ZWANGER!!! gefeliciteerd!!! joepieee!! super meid en nu blijven plakken baby en verder voor als ik niet meer kom dit weekend wil ik cin even heel veel suc6 wensen voor maandag!! ohh en senna: jij krijgt vast ook zo'n mooie test
OOOOOOOOOOOOOOOOH MInnie! wat mooi!!!!!!!!!!!!!!! van harte gefeliciteerd meid!!!!!!!!! en wat knalt de test eruit!!!!!!!!!!!!! dat betekend lekker veel HCG!!!! en dat is alleen maar beter! wat super meid! van harte! en ook voor je VERLOOFDE!!!!!!!!!!!!!!! probeer er van te genieten meis! XXX
Duchess , wat balen dat je zo rot nacht hebt gehad........ kan me voorstellen hoor dat je er doorheen zit! rustig aan meid! voorzover dat kan natuurlijk! knuff voor jouw!
Wow, Minnie. Zo snel alweer gelukt. Gefeliciteerd meis! Moet zeggen dat het wel even heel hard bij me aankomt Heeft niks te maken met niet of wel gunnen hoor. Gisteren FM gehad en al mij eitjes weer weg Gonal weer naar 300 opgehoogd en weer een week afwachten. Ik zit er finaal doorheen meiden, jank me de ogen uit mijn kop Ben ook zo boos!! Op mijn lijf, mezelf, momenteel op iedereen eigenlijk Ik ben nu 5 maanden bezig met spuiten en ik heb maar 1 eisprong gehad. Maar 1 kans om zwanger te worden in bijna een half jaar Ik weet ff niet waar ik het zoeken moet.... Sorry als ik me een tijdje minder laat zien, ik moet mijn positiviteit en moed weer gaan zoeken.... x Lin
@anne: meid ik zie het zeker niet als afgunst of dat je het ons niet gunt. Ik heb ook in jou situatie gezeten en ik vond het ook moeilijk als er een posi test voor bij kwam. meid ik hoop echt dat er voor jou een betere tijd aankomt want dit is zeker niet leuk! dikke knuffel meid!
ja hoor. heb om half 9 gegeten maar nu doet buikje alweer grom grom...... net op de fiets een beetje misselijk geweest.....bah
@duch meiss **dikke knuffel voor jou hoor!! het is ook allemaal zo vermoeiend.. @anne meiss jij ook een dikke knuffel hoor.. maar hoe kan het dan dat je eitjes elke keer weer weg zijn?? springen zeniet toevallig uit zichzelf dan?? @deb hoe gaat ie nu met jou meiss.. @minnie haha het zit echt goed deze keer meiss.. hij knalt er echt vanaf ja haha @hier ohh ik voel nu echt de hele dag mijn eierstokken,mijn onderbuik staat strak?? hoe kan dat als ie zo los is en hangt hahhaha gister lag ik even op bed en toen voelde i plop plop plop plop ik dacht nee he die springen nu toh niet.. maar dat kan helemaal niet ze waren toch veel te klein... ben blij als het weer maandag is haha kan ik jullie weer een nieuw fototje laten zien... @pamsie meiss thxxx voor je succes alvast @ella heb je nou een fotoooooooo
Anne , wat lastig he.... ik weet precies wat je doormaakt.. al zul je denken van niet...maar ik heb een keer 1 eisprong in een jaar gehad... bah dat geeft totaal geen moed he! terwijl je dan zo bezig bent met behandelingen , een vermogen aan reiskosten hebt voor het ziekenhuis en ongelooflijk veel tijd kwijt bent voor alles! Heel veel sterkte meid! Maar kun je dan geen ander middel proberen ipv Gonal??? bedoel dit niet belerend hoor... maar die gonal schiet niet echt op?? en er zijn wel andere middelen hoor!
wat spannend cindy!!! hihiihi ben benieuwd wat dat plop plop dan is!?! heel spannend as maandag! En tja ik kan wel foto maken hoor! maar ik zou niet weten hoe ik dat van de telefoon of camera op de computer moet zetten! dat doet mn man altijd! ik ben daar nooit zo handig in..........!
WAUW minnie!!!!!!!!!!!!! HAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAA wat een mooi kapsel!! hihii ze wisten vast niet welke speldjes ze de mooiste vonden! of ze vonden ze gewoon allemaal mooi!!!
ze hebben ze er allemaal ingedaan......en dat waren er heel veel dus met eruit halen ging dat niet zo gemakkelijk haha.
zo ik ben er ook weer. leuk he al die speldjes in je haren hihih. Ben net bij de bakker geweest heb alvast een taart besteld voor Senna der verjaardag. van Nijntje met roze slagroom :d
Dr. W heeft gekeken naar aanwijzingen (vocht) voor spontane eisprong, maar die zag hij niet. Een ander middel was geen optie zei hij laatst, maar ik ga het vrijdag wel aan dr. R vragen... En idd Ella...elke keer benzine kosten en een dag nemen om naar Geertgen te gaan en dan voor niks Het gaat je niet in je koude kleren zitten he... Op dit moment weet ik ff niet meer waar ik het allemaal voor doe
ik vond deze banner bij iemand anders ook zo leuk. ik had vanochtend een andere maar dacht ineens aan deze en toen heb ik deze erop gezet.