hmmm lekker beschuitjes ik heb net een spaanse cracker met kaas en echte portugese chorizo gehad vriendin is naar portugal geweest ik zei neem je voor me mee. haha heb heel mijn koeling en vriezr nu vol liggen emt die worstjes hahahaha
wat ik nu al een paar uur niet heb gehad zijn die flinke ongikrampen...... vanochtend was de laatste keer dat ik die heb gehad. en verder doe ik nu niet meer zo krampachtig met voorzichtig lopen en voorzichtig fietsen. ik fiets en loop gewoon en doe ook gewoon de wasmachine vullen en al die dingen meer.
ooh minnie wat een leuk idee om het op die manier te vertellen! En goed van je dat je niet al te krampachtig er mee om gaat! want jullie beebje zit ontzettend veilig hoor!!!!! veel plezier met werken en vertellen! Cindy! hou op zeg over die worstjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAAA die vind ik echt zooooooooooooooo lekker!!!!!!!!!!!!!!!!!
het regent het regent en het hagelt en onweert echt een zomer van niks. heb nieuw tuinstel staan heb hem nog niet eens fatsoenlijkgebruikt en dat geld ook voor me zwembad grrrrrrrrrrrrrrrrrr. Leuk he om de kinderen het te laten zeggen minnie. hihih
mmmmmmmmm lekker die chorizo! ja wrijf het er maar even in Cin! HAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAA lekker wandelen met de hond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! veel plezier!! Enne hier is het ook lekker weertje hoor! net wel een buitje , maar nu schijnt de zon weer!! Senna , jammer he , het is nu net alsof de herfst er al is!!
bah vreselijk rot weer. als manlief van de week uit de nacht komt dan gaat zwembad weg. tuinset ook maar afbreken en de schuur in erg jammer al vooral voor de meiden
ja hahah ze willen er nog in. alleen is ie maar 15 graden. nee hij afgebroken worden woendsdag denk ik
ja ahahha echt wel. Heb hier een meid van 6 die bananen in de oren heeft. allemaal lijm over me tafel
**nieuws van deb** Ik lig in het ziekenhuis en geen idee of ik nog naar huis mag. Was bij de ha post omdat ik dacht een BO te hebben en moest vanwege de uitslag even bellen met de gyn. maar omdat ik naar de apotheek in het ziekenhuis moest heb ik daar gebeld. moest meteen komen en aan het ctg, bloed laten prikken en urine inleveren/ nu wachten we op de uitslagen en hopelijk mag ik dan weer naar huis. **einde nieuws debby** DEB EEN HELE DIKKE KNUFFEL!!!
debby heel veel sterkte van af deze kant! hopelijk mag je snel weer naar huis! Minnie bedankt voor het melden! maar met BO , wordt blaasontsteking bedoeld??