Even snel bijgelezen en zal straks even reageren op iedereen, nu ff geen tijd maar ik zag goed nieuws! Minnie en Minnieman; Gefeliciteerd!!!! @Debby; Sterkte meis ik hoop dat je snel weer lekker naar huis kunt gaan... Ik kom straks nog even terug, druk druk druk.
He meiden Debby is weer thuis. Ze moet echt erg veel rusten dus ze laat zwp even voor wat t is. Even aan zichzelf en pj denken! Zodra ze zich wat beter voelt komt ze weer. En natuurlijkl leest ze af en toe wel mee. Lieve deb een hele dikke knuffel!
Bijlezen, pagina 117; WAAAAAAAAAAAH minnie; proficiat meisje!! Het is jullie super-gegunt!!! *pinkt een traantje weg... Wat een knaltest!!*
hey lieve meiden. Even een berichtje van mij. Heb even bijgelezen op mijn telefoon. Heb met debby al contact gehad maar nogmaals een dikke knuf! Ben nu bij mijn ouders. Vier hier vanavond mijn verjaardag dus kom morgen weer langs. Of anders eerder op mijn telefoon, is namelijk erg leuk haha. Dikke kus
Debby fijn dat je weer thuis bent!!! pas maar goed op jezelf en op jullie kindje! tuurlijk laat je zwp nu even voor wat het is! als alles maar goed met jullie gaat hoor! heel veel sterkte met alles! en ik denk aan je! Duchess , dat is waar ook! een hele fijne verjaardag vanavond! wat leuk he dat je kunt internetten op je telefoon! ook best handig! veel plezier vanavond!!! Liefs!
@duch: hele fijne avond meid.... @daan: thanx ik vind het ook een knaltest.....denk 2 beebjes.....haha
Minnie: hoop je snel te volgen... Probeer te genieten meid!! Ook minnie-man van harte!! Ben benieuwd of het er 2 zijn!! Wilde vanmiddag reageren, maar tv en i-net begonnen raar te doen... Dus nu alles weer werkt ga ik lekker bij hubbie op de bank liggen!! Tot morgen!!
Ik kon me niet meer inhouden om nog 2 uur langer in bed te liggen en ik moest zo nodig plassen..... maar zie hier het resultaat! de nog nooit behaalde 2-3 op de test! Ben superblij! En dat met 4.1 weken......
goedemorgen meiden @debby ook van mij een hele dikke knuffel meiss.. natuurlijk laat je zp even voor wat het is jij en pj zijn nu het allerbelangrijkste.. doe lekker rustig aan hoor!!! @duch en meisi hoe was je verjaardag geweest gisteren?? hoop dat je lekker hebt genoten... @minniemeisss jeeeeyyyyy hehe eindelijk moppie.. dinis zegt ook deze keer zit het echt goed kijk zo`n mooie knaltesten... goed zo meisss ennuhh toch denk ik ook wel 2 beebs hoor @dani haha was je comp kapoet... @senna heb jij nog getest eigenlijk?? @ella hoe gaat ie meiss... @anja hoe is het nu met jou? was je nog bij de vk geweest voor die duizeligheden?? @de rest van de meiden.. tumm tante anne pamsie uhmmm ja de rest hoe gaat het allemaal.. @hier gisteravond op een feestje geweest haha we hebben de hele avond dat lips spel gedaan op de xbox zingennn hahaha wat was dat leuk zeg... op een gegeven moment moest ik echt gaan zitten heel mijn buik trok aan alle kanten zeg,ben echt benieuwd wat er morgen nou te zien is haha dr r heeft gezegd omdat we nog steeds 150 spuiten zal het ongeveer 14 a 15 dagen duren voor de punctie en nu zit k dus op stimulatiedag 10 met de gonal dus het is er bijna denk ik zo hahaha' xxxcin