PCO Deel 8

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anja89, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    meiden ik ga beneden even stofzuigen , en dweilen!!!

tot straks!!

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hoi meiden,

ik ben al heel lang niet meer geweest! toen ik nog mee kletste was het volgens mij nog geen eens een speciaal pcos topic!
    ik zou het leuk vinden om met jullie mee te kletsen. maar als jullie al een leuke hechte groep zijn snap ik dat!

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Zo ben ik weer.

Ella wat lekker dat jullie er zo van genoten hebben gisteravond! Was de pizza lekker?

Posts hoeven wat mij betreft idd niet altijd serieus en inhoudelijk te zijn hoor... we zitten hier toch zeker ook voor de gezelligheid. :)

*Hee nu ben ik ook benieuwd naar Annedore's echte naam...hmmm... weet iemand hem al? *pb?* :p

Deb wat balen dat je suiker weer hoog is.
    Watvoor nadelen hangen er aan verhogen?

Hihi Daan ik heb precies t omgekeerde, geef mij maar warmte! Ik ben echt een koukleum.
    En weet dat je geen Clomid gebruikt; zei alleen dat ik er last van had met de Clomid. ;)

En Deb, waren de uitnodigingen al klaar?

Pamsie, volgens mij ken ik je niet, maar van mij mag je gerust mee kletsen hoor. :D
    Je dochter is bijna net zou oud als mijn dochter zie ik. :)

4. Goedemiddag meiden.

jullie hebben weer flink wat af geratteld in die gauwigheid zeg ahahhaha.

Ehm ehm ja heb gelezen moet nog na denken ook.

Over dat dames het moeilijk vinden om te reageren op de mama's kan me daar eigenlijk zo goed bij inkomen had dat zelf ook altijd en zelfs nu als ik over die kleintjes hoor dat heb ik ook van ow ik wil ook.

Ook heb ik die medische molen mee gemaakt snap heel goed wat de dames voelen met al die clomid en gekke spuiten.
    Mijn duimen blijven draaien voor de dames joop dat ze gauw ook een wondertje mogen verwachten.

Maar ik vind ook dat er over vanalles en nog wat gepraat kan worden ook al is dan voor de nieuwelingen wat vreemd hoop dat ze zich gauw in de groep thuis voelen ( ookal schrijf ik zelf niet zo lang mee) hahaha.

ehm ehm las iets over een papa die aan het verschonen is dat is en blijft een lach wekkende toestand zeker als ze nog een keertje poepen als de luier net weg is ahahhha.

pamsie welkom terug op de toppic

en verder wil ik iedereen even een dikke knuffel geven.

5. oe beetje lang verhaal.

snorry.

niet te veel kleppen he dames kan jullie soms amper volgen ahahahha.
    ik ga ff de bank op ben doodop.

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hallo lieve meiden:):)

@duch meiss je hebt helemaal gelijk hoor qua reageren trouwens je weet hoe ik erover denk toch;)
    eyy wat fijn zeg dat je lekker een beetje hebt kunnen slapen goed hoor!! hoop dta het niet eenmalig was maar dat lezen we morgen wel mopp
    ennuh jij bent verplicht om op dit topic te blijven hoor!!!

@deb:) suikerwaarde weer wat te hoog..
    ben benieuwd of je nu moet ophogen??
    en waren de uitnodigingen klaaar???

@minnie ik ga niet naar die filmpjes kijken hoor meiss haha ik vond dat fototje gisteravond al zo ieeekkkkk hahahaha

@anja heel erg veel succes meiss denk trouwens dat je wel al klaar bent nu of niet??

@ella meiss doe nou is lekker rustig aan jij..
    en jaaaa wij hebben het er nog over gehad ja hahaha ik denk ook echt dat ze het is:)

@annedore ik was er om 11.50uur:) en jij.. ik zat al te kijken of je er was maar ja moeilijk he iemand herkennen zonder gezicht te zien hahahah

@miran haha hier stond de tijd vanmorgen ook al niet goed op de comp???

@tumm moppie ik wil niet dat je stopt over fayetje ik vind het juist leuk als je erover brabbelt:)

@nicky hahaha arme gerton:( hoe was je kraambezoek meiss???

@pamsie welkom terug meiss:)

@babypraat nou om heel erg eerlijk te zijn heb ik er helemaal geen last van hoor!! vind het interresant kunnen we wat van leren hoe het ook kan gaan enzo..
    kijk stel dat ik dadelijk ben bevallen en ik praat erover en iemand reageert daarniet op zou ik het ook niet leuk vinden..
    ik vind het meeeerr dan normaal dat er over gesproken word we zijn er nou eenmaal de hle zwangerschap bijgeweest hahaha

@hier zo paspoort aangevraagd volgende week vrijdag kan ik hem ophalen:)
    xxxcin

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    thanks meiden voor jullie welkom.
    ik zal me eerst eens even goed voorstellen en dan ff wat terug lezen om te kijken wat er zo al speelt;)

ik ben pamsie, 25 jaar en vandaag precies een jaar getrouwd!
    ik ben in oktober 2008 gestopt met de pil. ik had toen een onttrekkingsbloeding gehad. en in december 2 dagen bloed verlies. toen heb ik een half jaar geen menstruatie gehad en ben doorverwezen naar de gyn in mei 2009. die constateerde pcos!
    we zijn toen doorverwezen naar de fertiliteitsafdeling.
    we hadden een intake de dag voor hun zomerstop zou beginnen van een maand.
    de arts had ons voor 2 keer clomid mee gegeven. ze legde uit dat je normaal rond cd 10 terug komt om te kijken of er een eisprong aankomt. maar dat ging nu niet omdat hun een zomerstop hadden. we moesten het in de eerste maand dus gewoon proberen met de hoop dat er een eisprong zou zijn. en als ik toch weer ongi werd nog een keer clomid slikken en dan wel bellen om op cd 10 te kijken of er een eisprong aankwam.
    gelukkig is dat nooit nodig geweest, ik ben in de eerste maand dat we clomid gebruikte al zwanger geraakt.
    imiddels mogen wij al ruim 4 maanden genieten van onze dochter Charlotte. ( roepnaam: Lotte)
    aangezien ik zo weinig ongesteld wordt. hebben we gelijk besloten ( had een superzwangerschap) om zonder ac te vrijen. en het op zijn beloop te laten.
    we hebben nog geen idee wat de pcos na de bevalling is gaan doen.
    ben begin augustus weer voor het eerst ongesteld geweest. ( heeft sinds 8 weken geen bv meer)
    dus nu is het weer afwachten. maar we klussen nog niet gericht!

zo ik ga ff terug lezen wat er zoal in jullie levens speelt op dit moment

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Neeeeee ze waren nog niet klaar :(. Balen, dan is het vast morgen....wil er zo graag mee bezig, versturen en zo :D.

En over de insuline verhogen, daar zitten geen nadelen aan volgens mij, ik vind het meer irritant, maar dat zit tussen mijn oren hahaha.

@Cindy, waarom heb je geen ID aangevraagd? En lief dat jij het juist wel fijn vindt die babypraat!

@Pamsie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en welkom :D. Gezellig meekletsen hoor!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ja en gefeliciteerd met je trouwdag :D.

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh deb ja we weten niet wanneer we eenkeertje naar angola willen gaan..
    en zo heb ik hem al en hoef ik hem dan niet eerst aan te vragen:)

ja ik vind het echt leuk hoor al dat babypraat. het mag van mij zelfs nog wel wat uitgebreider..
    hahaha

enn over pco praten ja wat moet ik erover blijven zeggen he`..
    ik heb een tros druiven in mijn eierstok die niet echt bepaald meewerken..
    kijk we hebben allemaal pco dus we weten wat het inhoudt toch;)

oh ja jammer meiss dat de uitnodigingen er nog niet waren:(

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha je hebt helemaal gelijk hoor Cin! Wat moeten we er verder over zeggen? We weten allemaal wat het inhoudt en leven met elkaar mee.

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Pamsie welkom (terug)
    van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag vandaag! en wat fijn dat je een dochter hebt! wat een mooie naam ook hoor!

Cindy , hahaa weet je het nog! :)
    ben benieuwd! ik wacht nog op PB van Annedore!
    He maar wat leuk zeg dat je paspoort hebt aangevraagd! heb je paspoort gedaan omdat je later naar het land van Dinis (sorry weet zo niet meer welk land) gaat?

Duchess , ja de pizza was erg lekker!
    zo lekker zelfs dat ik straks nog een halve kan nemen hahahaha
    we hadden voorgerecht (anti pasta) en hoofdgerecht (pizza) kon ik niet helemaal op! mn man trouwens ook niet..
    alleen de tiramisu dan weer wel.... mmmm vreemd! ;)

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    debby , jammer dat de uitnodigingen er nog niet waren!!!!!!!!!!!!!!
    dan verheug je je erzo op en dan zijn ze er nog niet... :(

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    debby heb je trouwens al gebeld over je suiker?

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben bezig, maar krijg steeds het antw.app :-S.

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Zo Ella, over 2 a 3 weken kom ik bij je ;) en dan gingen we bbqen toch ;) :p hahah

Pff stront zenuwachtig, we gaan zo die kant op.

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahaha ella tiramisu ik lust dat dus totaal niet he hahaha
    en ja we willen naar angola maar wanneer weet ik nog niet..
    eerst komen zijn ouders in januarie naar belgie voor 3 maanden en dan komen ze ook hier als we dan al niet in belgie wonen..

we zijn nog een beetje in dubio qua behandelingen..
    ik wil dit eigenlijk gewoon in nl afmaken hoor!!
    en hij begrijpt dat heel erg goed..

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    tante/mama heel erg veel succes meiss.. ik denk aan je!!

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Tante, succes straks!!!

@Cindy, wat leuk dat zijn ouders naar Belgie komen. Komen ze dan ook niet een paar dagen of langer bij jullie?

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    weet je dat tiramisu niet mag tijdens de zwangerschap.....

tenmisnte zoals ze hem oorspronkelijk klaarmaken...weet niet hoe jij hem op hebt.

Deel Deze Pagina