PCO Deel 8

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anja89, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    mwah gaat wel. af en toe wat steekjes en dan ben ik echt een beetje bang. verder koud en moe en tietpijn. hoe is het met jou?

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahahhaa ella jaa wij zijn nichtjes van elkaar:):)

minnie maar voor de rest voel je je wel zwanger toch???
    allemaal kwaaltjes jij:)

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    erg he die onzekerheid!
    ik had ook last van steekjes en nog steeds nog wel hoor!
    Vannacht ongeveer 3 uur lang erge buikpijn gehad en weer die lage rugpijn. Maar goed dat is weer afgezakt. maar idd dan zit je niet echt lekker! (ik was maar even uit bed gegaan die tijd)

Opzich die klachten die je verder hebt.....!!! zijn prima!!! ;)

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    leuk hoor!!
    mijn nichtje schrijft hier ook mee.... ja niet hier op dit topic hoor! maar wel geinig idd!

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @ella: ben gewoon zo ontzettend bang dat ieder toiletbezoek een hel is. en ik moet nogal vaak plassen op het moment en ik speur dan het hele wc papiertje af. zo goed dat ik me gister voelde, zo emotioneel voel ik me nu en zo rot.....echt ik ben zo ontzettend bang voor de aankomende dagen!

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    begrijpelijk hoor meid............
    en ook echt zo moeilijk he!
    wou dat ik wat voor je kon doen......

probeer je rustig te houden meis!
    en steekjes horen erbij!!! ik had ze ook en soms best heftig...
    ik schrok daar ook al van... laat staan hoe jij dan zult schrikken!

Jammer dat je in dit stadium weinig kunt doen he meis!

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    minnie meiss..

ik denk dat dat komt door de vorige keren toch dat je je zo voelt..
    meiss hou in je koppie dat je testen nu veel meer duidelijk waren dan de andere keren..
    en ga nou niet heel je wc papiertje af zitten neuzen daar word je alleen maar onzeker door meiss..
    ik begrijp het echt heel erg goed want toen ik vanmorgen wakker werd dacht ik al aanje
    wat zou ze het nu moeilijk hebben omdeze dagen door te komen..
    ik zou willen dat ik iets voor je kon doen meiss..

echt het zit goed. dat kan ik dan wel zeggen maar meiss blijf echt positief.. je bent gewoon zwanger!! tot het tegendeel is bewezen..
    ik hoop dat deze dagen snel om zijn :(

dikke knuffel meiss...

@ella ja is ook leuk haha heb ik toch iemand erbij die me echt goed kent he die weet wie ik ben en hoe ik ben:):)

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    thanx meiden. Het komt ook door de zwangerschappen die ik heb gehad. en ik hoop echt dat het goed komt. ongikramp heb ik nagenoeg niet meer. vanochtend toevallig toen ik de auto uitstapte heel erg licht dus het mag eigenlijk geen naam hebben. en omdat ik alles zo spannend vind voel je ook ieder steekje en ieder pijntje.....

wat me wel opvalt: als ik hoest of nies voel ik het niet in de onderbuik en dat was bij de andere zwangerschappen wel zo.

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    minnie meiss ik denk echt dat het goed zit deze keer..
    echt echt
    en idd voelje nu ieder steekje en krampje tuurlijk

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    minnie tuurlijk voel je elk steekje en krampje!!!
    je bent daar ook zo op gefocust!
    wel fijn dat je je nu wel anders voelt als bij je andere zwangerschappen!?
    tenminste kan me zo voorstellen dat , dat wel fijner is voor jouw!

11. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    Dames,

Ik was eeeehm eerst op de bank in slaap gevallen, en toen belde hubbie dattie bijna thuis was en we moesten boodschappen doen. Toen heb ik snel een lijstje gemaakt, en dus boodschappen gedaan, daarna snel een maaltijd in elkaar geflansd! En nu (nog steeds) doodmoe... Dus ik ga weer terug op de bank liggen! Morgen trouwens de hele dag werken bij de nieuwe baas, dus weet niet hoeveel ik dan online ben!!

Deb: Jeetje, het zit echt niet mee, wat een gezeik allemaal!! Sterkte!

Duch: Ik weet niet of je nog online komt, maar vast een fijne vakantie!!

Pam: Bedankt voor je acceptatie op Hyves.. Heeft Lotte nog iets gewonnen bij de Olvarit?

Cin: Hoe is het met jouw broedmachine?? Hier nog niets nieuws, we zijn echt blij, hubbie heeft het steeds maar over mijn kippenhok :D:D

Ella: Hey meid, sorry dat ik het over klachtJES had, dat was zo niet bedoelt! Valt allemaal niet mee als ik dat zo lees!

Minnie: Ik hoop maar dat jij heel snel nog meer klachten krijgt, zoals ochtendmisselijkheid, pijnlijke borsten, en natuurlijk een HEEEEEEL dikke buik! Ik snap dat de komende dagen spannend zijn!! Ik duim voor je! * dikke knuffel!!*

Anja: Veel sterkte met alles meid! We zien je wel weer verschijnen als je daaraan toe bent!! *knuffel*

Senna: Die regeldagen van jou!! Wanneer krijg je het weer rustig?

Lieverds, allemaal een fijne avond en tot morgen (hoop ik!!)

Knuffels Daan

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey dani haha lekker he die moeheid pffff

ik ben ook zo moee zit hier we achter de computer maar ga af en toe even op de bank liggen haha
    met mijn broedmachine gaat het perfect denk ik hahaha het staat allemaal nogal wat strak. en ook mijn schatje is helemaal trots op me..
    die moet ik trouwens zo gaan ophalen hahaha is maar goed dat ik naar de tijd kijk hahaha

13. goedenavon dames.

meld me even ben bang dat ik er morgen weer geen tijd voor heb.
    Ik moet Lotte wegbrengen dan naar de gemeente en nog naar belasting pielo papieren invullen en boodschappen doen gauw Lotte weer halen en dan krijg ik 8 man op bezoek en blijven eten want het is hier jaar markt enzo.

Heb wel gelezen.

Minnie meid doe rustig aan hoop dat je je gauw ook rustiger voel.

Ehm ehm verder ben ik al weer kwijt.

iedereen hele dikke knuffel van Tante Senna

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Geeft niet hoor daan!
    wat lastig zeg dat je zo moe bent.....
    lastig hoor ook met je werk!
    leuk morgen werken bij de nieuwe baas!!
    heel veel werkplezier! en sterkte met de moeheid!
    3 sept heb je weer FM? zo spannend! hopelijk zijn ze dan mooi doorgegroeid!

cindy , jij ook al zo moe telkens......! maar er wordt dan ook hard gewerkt in je lichaam!!
    En je moest Dinis ook al zo lang missen... :(

Senna , wat veel eters! wel gezellig!

Verder hoop ik dat het met alle andere meiden ook goed is??!!

xx

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Welterusten meiden!!!!
    Xx

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    halllooooooowwwwaaaaaa

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden,

Even een ego-berichtje. Mijn suikers zijn compleet van de waps en gisteren heeft de diabetesvpk overleg gehad met de internist, maar zij kunnen er geen verklaring voor geven. We proberen het weer onder controle te krijgen...wel zei zij dat mijn klachten niet door de wisselingen van de suikers kunnen komen, dus hopelijk heeft de gyn hier donderdag dan een duidelijk(er) antwoord op, want feit blijft dat ik me niet goed voel (zacht uitgedrukt).

Zoals de meesten van jullie inmiddels wel via Hyves zullen hebben begrepen, wordt mijn contract niet verlengd bij mijn werkgever, wat betekent dat ik na mijn verlof op zoek moet naar een nieuwe baan. Ach, dat loopt tot 1 februari, dus rustig verder kijken (alhoewel ik er vannacht wel over heb liggen malen...).

Donderdag weer naar de gyn en dan hoop ik toch meer duidelijkheid te krijgen over het verdere verloop en wat ze eventueel nog kunnen doen...we'll wait and see ;).

Denk veel aan jullie meiden en hoop dat alles goed gaat met jullie!! Dikke knuffel!!!

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

weet ik wel maar het voelt gewoon een beetje verkeerd. ik heb al een gezonde dochter en omdat we missn langer de mmm in moeten nu al zonder ac verder.
    terwijl sommige van jullie al 4 jaar bezig zijn voor 1 zo'n wondertje.
    dus ik vond het moeilijk om het hier te vertellen ;)

hoe voel jij je nu verder? spannend allemaal hoor! ik duim weer voor je, wanneer moet je nu weer daar heen?

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @minnie: zo als de andere ook al zeggen. positief blijven meiss, het komt echt goed.
    tuurlijk ben je bang door de vorige zwangerschappen. maar het gaat echt goed komen. je ben lekker zwanger en over 8 maanden heb je een heel mooi wondertje in je armen.

@blondje: hopelijk wordt je snel ongi.

@ella: hoe gaat het met jou??

@alle: thanks voor alle leuke toevoegingen/vriendschappen op hyves

@daan: geen idee of Lotte nog wat gewonnen heeft. hij was 5 dagen buitenbereik om te stemmen dus ik weet ook niet wat ze daarmee gaan doen.

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

hey meiss,

je krijgt het wel voor je kiezen he:( hopelijk kan de gyn meer duidelijkheid geven. het zou wel fijn zijn als je het laatste deel van je zwangerschap een beetje rustig kunt afsluiten.
    en hopelijk heb je snel weer een nieuwe baan. maar eerst lekker genieten van de kleine dan hoor;)

Deel Deze Pagina