Hoi meiden, Ik kom me hier ook even aansluiten. Heb gisteren een inwendige echo gehad en op de uitslag staat dat ik ook pco heb. Kom hier mijn lief en leed met jullie delen. En misschien dat iemand me even kan opbeuren? Heb erg slecht geslapen vannacht door het gemaal in mij hoofd.
Hoi Nijn, ik heb al op je gereageerd in je topic! Welkom hier...helaas... Wil verder even snel Debby heel veel sterkte wensen en een dikke digi knuffel geven!! Verder ben ik nog steeds verdrietig en onzeker en bang Dus ik ga weer meiden..... x Lin
hey meiden ben ik ook weer @pamsie vrijdag mag ik weer terug komen en dan word de punctie afgesproken en meiss maakt niet uit al heb je 6 kinderen je wens word er niet minder door mop.. @ella jaa ik moet hem vandaag weer missen tot half 8 hahahaha @anne meiss koppie op ook jou tijd gaat komen hoor... dikke knuffel voor jou!! @deb meiss wat een gedoe heb jij zeg.. ik hoop echt dat je nu eens snel mag gaan genieten want dit word echt te gek!! en die r*tzakken van je werk ik vind het echt niet normaal hoor.. maar goed eerst lekker gaan genieten vankleine pj en daarna druk maken om werk meiss al begrijp ik echt wel dat je er vannacht van wakker hebt gelegen... dikke knuffel en doe lekker rustig aan moppie.. @minnie alllooowwwaaaaa hoe gaat ie vandaag meiss??? @nijnonijntje we zijn dus al aan het pb-en maar ook van hier wil ik je heel veel succes wensen meiss.. @tumm meis hoe gaat het op je nieuwe werk?? @duch hoe is het nu met jou en yasemin meiss?? @mama mars hoe gaat het nou met jou???? @ uhmmmmm wie ik ben vergeten sorry maar ben echt gewoon ubermoe pfff.... @hier ja ik heb het al gezegd ik ben echt heel erg moe. lijkt wel alsof ik een heel jaar niet heb geslapen haha en nu begin ik het toch echt wel te voelen in mijn buikkie... ben echt weer benieuwd naar vrijdag hahaha
@cindy: het gaat wel okee denk ik. af en toe een steekje of krampje en ben dan weer even op mn hoede. Vandaag een lekker rust dagje. Morgen en overmorgen wordt het ook spannend! ben dan 4.5 en 4.6 weken en steeds gaat het met 4.5 weken mis.....dus vind het allemaal erg spannend! morgen werken maar ga het toch rustig aan doen hoor.
Heeey meiden! Even een dikke knuffel, momenteel gaat het even niet goed hier. Heb weer veel last van nachtmerries van vroeger.. dus ik ben helemaal kapot als ik mn bed uit kom, en liever ga ik ook niet naar mn bed toe.. want dan komen ze weer. Het ene moment gaat het goed, en het andere moment niet.. lekkere timing allemaal weer.. bruiloften in het vooruitzicht, nieuwe baan... 't zal moeten. Als ik me beter voel kom ik weer even koekeloeren! Staat me nog bij dat Duchess op vakantie ging één dezer dagen? Alvast heeeel veeel plezier!! En de rest een super dikke knuffel!!!! Oh ja.. minnie.. ik wil nog steeds die mooie banner van je zien als ik terug kom he!!! Broed je goed op je kleintje!
hey minniemeiss.. toen het de vorige keren misging he had je de dag ervoor ofzo al wat kenmerken of zo?? nu gaat het echt goed komen meiss echt ik voel het aan mijn water @tumm ohh meiss dat is niet zo mooi nee.. lijkt me idd heel erg vervelend om elke nacht nachtmerries te hebben en bang te zijn om te slapen ik hoop dta het snel over is meiss maar mischien kan je er met iemand over praten.. of zo`n homeopatisch middeltje mischien helpt dat bij het slapen?? ik hoop je snel weer helemaal happy te zien hier meiss... dikke knuffel van mij..
de vorige keren had ik echt die ongikrampen. en nu heb ik ze ook wel alleen veel minder en veel minder pijnlijk. en als ik ze heb is het meer bovenin de baarmoeder en niet meer onderin.....
ja klopt dat zei je nee ik denk echt dat het nu eindelijk jullie tijd is meiss.. in ieder geval gun ik je het van harte na al die ellende nu een nieuw huisje een mooi huwelijksaanzoek en huwelijk in het vooruitzicht met een pracht van een beeb/beebs wat denk je nu zelf zijn het er 2 of is het er 1tje???
O meiden wat een verhalen. Wel goed dat je hier zo met elkaar kunt kletsen. Ik wens iedereen echt heel veel geluk en dat iedereen maar zo snel zwanger mag worden.
Ja ik ook hoor. Hoop echt dat ze iets gaan doen. Denk het haast nooit, maar je weet maar nooit met die huisartsen. Die hebben 4-5 kinderen en die kwamen er bijna uitlopen volgens mij. Zo makkelijk gaat dat. En dan niet stilstaan bij wie het even anders gaat dan de normale natuur zeg maar.
nijntje welkom! hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan! ik ben Ella , en ben na 2 jaar mm zwanger!! Ik heb ook pcos , en ben uiteindelijk zwanger geworden met menopur injecties. Tummeltje wat ontzettend vervelend zeg dat je zo last hebt van nachtmerries.... en wat naar dat je daardoor niet wilt slapen! sterkte meid! En hopelijk zijn ze snel weg! Annedore , voor jouw ook veel sterkte! hoe is het op je werk? Cindy , nog steeds zo moe meis! nou miss moet je wel voor een jaar bijslapen! hopelijk is de moeheid na de tp snel over hoor! enne moet je Dinis alweer zo lang missen??? niks aan he! Debby , het zit je ook niet mee zeg.............. heb zo met je te doen! en wat apart hoor dat ze je contract niet verlengen!?? mogen ze dat zomaar doen!? ik ben ook benieuwd wat de gyn gaat vermelden! pas goed op jullie zelf meis! ik denk aan je en heel veel sterkte! zooo hier alles vrij rustig eigenlijk ga zo even flink boven en beneden schoonmaken!! dat is wel weer nodig..... Liefs!
hahaha ella kan je niet hier ook een komen hhaha ja ik benecht zo moe maar dnek dat het door de hoeveelheid spuiten komt ende eitjes natuurlijk.. weet je wat het is ik moet eigenlijk 2.5 liter water per dag drinken nu en ik krijg niet meer dan een liter weg mischien ligt het daar ook wel aan..
wel lastig hoor die vermoeidheid! weet je zekers dat je geen bloedarmoede hebt? maar idd , het kan zekers door al die hormonen komen! en je lichaam is nu keihard aan het werk natuurlijk! zo spannend voor jullie! tuurlijk kan ik wel ff langskomen!
Minnie wat spannende dagen voor jullie zeg! had ik nog niet eens op jouw gereageerd.... kan me voorstellen dat je zo gespannen bent! sterkte de komende dagen.... kon je maar een winterslaap doen he! denk aan je hoor! En meis doe rustig aan!! xx
minnie ja dat had ik ook..... en dan best heftige krampen soms! daar schrok ik ook altijd enorm van... maar jij hebt ze af en toe?? (dat had ik ook hoor!!!) niet constant toch!??? er gebeurt nu van alles in je lichaam he , en daar horen die krampjes denk ik bij! spannend meid! ooh wat lastig he die onzekerheid.......! knuffel voor jouw!
nee ik heb het idd af en toe. niet de hele dag door. meestal als ik even bezig ben geweest ofzo. straks met boodschappen doen liep ik naar de supermarkt en tijdens het lopen had ik het. dus even wat rustiger aangedaan en nu nergens geen last meer van. heb nu een boxer aan en de buik is wat steviger ingepakt en merk meteen dat de darmen ook wat rustiger zijn en dat is ook wel fijn.
minnie ja idd het kan versterken door inspanning! tenminste dat had ik ook wel eens , had ik flink in huis schoongemaakt bvb of gewerkt... en dan kreeg ik ook vaak krampjes! Nu ook wat .... want heb net alles beneden en boven schoongemaakt! dan voel ik het ook hoor! Wel fijn dat een boxer beter zit!