hai meiden! oo ok cindy! heel veel succes morgen alvast!!! hopelijk zijn veel mooie eitjes te zien! mn neefje ligt nu op de afd. hij zit aan de zuurstof en pufjes. het is nog niet helemaal zeker of hij naar huis mag... maar dat horen ze vanmiddag... wat is het hier rustig! ik dacht , ik lees even bij...! hahaha
alvast bedankt ella ik denk haast wel dat ze volgroeid zijn ik heb zo`n last van dat gekke gevoel weer daar beneden hahaha en s`ochtend kan ik bijna mijn bed niet uit zo`n pijn in mijn onderbuik heb ik dan hahaha maar wat had je neefje nu dan meiss???
***nieuws van debby***** bij de gyn was alles goed. buikje liep nu weer keurig. ligt nog wel in stuit,en kreeg toch maar het advies voor bedrust. moest eerst over 3 weken pas weer komen,maar dat werden er toch twee gelukkig, de suikers gaan nog op en neer,dus weer insuline verhoogt en morgen weer bellen met de diabetesvpk xx **einde bericht debby** toch wel goed nieuws deb nu gewoon bedrust houden ik weet dat je dat heel erg vervelend vind enmoeilijk,maar meiss het is echt het beste voor jou en voor kleine pj... ik denk heel erg veel aan je dat moet je niet vergeten meiss.. sorry heb geen beltegoed meer hahahaha!!!
minnie meiss hoe gaat het met je vandaag??? loop al de hele tijd aan je te denken maar je komt niet veel hier he xxx
met mij gaat het opzich wel goed. beetje spanning door de dingen die we hebben meegemaakt dus nu een beetje bang. maar opzich gaat het goed. geen rare kramp of wat dan ook. meer wat last van de darmen die tegen de maag aan het drukken zijn lijkt het wel......er moet toch plek gemaakt worden. geen vervelende pijn met tillen of hoesten of niezen. nog geen bruin of rood gezien tot nu toe....
goed zo meiss!!! dus eigenlijk ondanks de angst gaat het nu wel beter toch!! ik blijf voor je duimen hoor.. en snap ook echt wel dat dit even een heftige zware week gaat zijn... maar meiss bijna heb je je mijlpaal gehaald
als ik de 5 weken voorbij ben en maandag met 5.2 de gyn kan bellen ben ik al weer wat geruster denk ik. alhoewel ik de komende 8 maanden wel in spanning zal zitten.
zeker meiss tuurlijk.. die spanning hoort er ook echt bij.. dat zijn je moedergevoelens ik denk dat ik ook niet echt vertrouwen in een test ga hebben hoor. als ik dadelijk een keer posi test.. xxx
Morgen is dan mijn HA afspraak. Duimen jullie voor me dat dat mens echt wat laat doen en me niet aan laat modderen met niks. Ik bedoel als er niks is kan er ook niks ontstaan natuurlijk
gewoon flink op je strepen staan nijn en anders zeg je maar dat je al zolang bezig bent en dat je steeds overtijd bent maar geen posi test.....
Ja ,maar het rare is dat is vorige week posi testte. Na een paad dagen was die negatief. Niet ongesteld geworden. Eergisteren een echo gehad en daar kwam pco dus uit. Raar he. Waar komt die posi test vandaan en waar is dat nu? En hoezo is er dan iets van pco. Maar goed, ik ga alles bij elkaar schreeuwen als ze niks doet.
tja.....misschien heeft er toch een innesteling plaatsgevonden maar is het vroeg misgegaan. gaat je mannetje mee?
Maar dan had ze daar toch wel wat van moeten zien op de echo? Iets van een naderende ongi ofzo? En dan had ze toch geen verklevingen gezien op de echo?
hey nijn ze heeft toch geen verklevingen gezien of wel??? en echt op je strepen staan ja het is jou lichaam jij bent er de baas over meiss..
Ja ze had het wel iets over. Maar misschien was het ook een uitleg. Ik was namelijk wazig. heb vrij weinig van haar verhaal meegekregen. Vind het nog steeds raar dat ze niks heeft gezien. Terwijl er echt wat geweest moest zijn. En ik nog steeds niet ongesteld ben en uiteindelijk met PCO OPGESCHEEPT ZIT. Sorry dat moest er even uit. Kan er 's nachts niet van slapen zeg. Het blijft maar in mijn hoofd ronddwalen.
leg dit morgen ook gewoon uit aan je ha en eis gewoon een nieuwe echo meiss.. mischien ben je gewoon zwanger wie weet... dan zal er nu wel iets van een zwangerschapsring te zien zijn..
ben benieuwd of ze mij dat geeft. Ik voel me namelijk ook helemaal niet zwanger. En ze weet van de rare testen. Ik ging in eerste instantie ook naar die echo om te kijken of ik toch niet zwanger was. Aangezien de testen weer nagatief waren en de bloedtest ook. En als ik zwanger was geweest had mijn baarmoeder toch neit zo'n dunne wand? Die moet dan toch veel dikker zijn?
@duchess: fijne vakantie meid! @lin: ook fijne vakantie, lekker ff naar de ardennen. en hopelijk heeft dr. R dan een nieuw plan voor jullie! @minnie: dikke knuffel, vertrouw op de kleine komt goed @debby: zozo mooie buik hoor! en lief een kusje voor broertje en meiss, lekker bedrust houden hoor!! goed voor je zelf en kleine zorgen. @cin: dat wordt morgen vast een mooie echo! met allemaal volgroeide eitjes!! @ella: jeetje wat vervelend van je neefje! beterschap voor hem! @iemand vroeg naar olvarit of lotte nog wat gewonnen heeft. maar doordat de site een paar dagen niet bereikbaar is mag ze op nieuw mee doen. dus als jullie af en toe willen stemmen thanks