PCO Deel 8

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anja89, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    op je strepen gaan staan. niet weg gaan voor je geholpen wordt. ik had na het stoppen van de pil geen cylclus maar toch moest ik wachten tot ik een half jaar niet ongi was geweest. de ha dacht dat het wel mee viel en vanzelf opgang zou gaan komen. maar ik had een voorgevoel dat het niet goed zat. nou in het zkh is dus ook pcos geconstateerd.

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey pamsie meiss..
    thxx ja ik begin nu toch wel de zenuwen te krijgen hahaha
    ben echt benieuwd hoe het er nu uitziet:)

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    meiden ik ben er van tussen:)

moet me manneke op gaan halen...

xxxcin wensen jullie me alvast succes vormorgen:):)

xxxcin

4. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Babyhope
    Heel heel heel veel succes morgen meid.
    Dikke knuffel nijn!!!

Ik ga morgen ook vechten voor mijn rechten!!

5. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    good luck mop morgen pb me ff als je terug bent xxx

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @cin: gaat helemaal goed komen meiss ik voel het!! heel veel suc6 morgen! en wel verslag komen doen he;)

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    moet nog ff wat met jullie delen hoor!!

pff wat een dag! Lotte is voor het eerst naar de opvang geweest. ik heb niet gehuild bij het wegbrengen. maar toen ik haar ging ophalen kon ik wel janken. ( van geluk, en van wat ik zag)
    het voelde dus echt niet goed. ze we hadden haar om kwart over 2 gebracht.
    we hebben bij het ophalen te horen gekregen. en dan citeer ik letterlijk: ze heeft de fles van half 4 helemaal op en 3/4 van de groente en slaapt al vanaf 10 voor half 5 in de kinderwagen. ( ze laten de kleintjes daar in de kinderwagen slapen.
    maar dat was dus alles wat er gezegd was. niet of ze vrolijk geweest is niet of ze gehuild heeft.
    ze zat helemaal onder de bruine bonen. truitje was helemaal vies. gezicht was niet schoon gemaakt. allemaal prut aan haar neus en helemaal tot aan haar oog zat de bruine bonen.
    en ze hadden ook gezegd dat aan het eind van elke dag de fles wordt uitgekookt maar door omstandigheden had ik hem vandaag mee naar huis genomen en ik wilde hem uit automatisme omspoelen wordt het water wat ik er in deed helemaal wit:S met andere worden die fles is niet uit gekookt!!
    nee die was geen goede indruk!! of vinden jullie nou dat ik overdrijf!

ohh en ik begin wat kramp te krijgen links dus ik denk dat ik toch ongi ga worden 1 deze dagen

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    minnieeeeeeeeee whaaaaaaaaaa gefeliciteerddddddddddddddd

9. nijnonijntje

Klinkt niet heel professioneel zeg.
    Wat zielig voor lotte dat ze haar zo smerig lieten en in de kinderwagen:$ lieten slapen.
    Wat ga je nou doen dan.
    Een andere opvang zoeken?
    Dit kan natuurlijk echt niet op deze manier zeg.
    Kan me voorstellen dat je niet heel gelukkig keek toen je haar ophaalde.

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ja per 16 november gaat ze over! maar ja nog twee maanden daar heen brengen:(

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @ cindy en nijn: succes vandaag!

@pamsie::$ mijn mond zakte even open toen ik las hoe t op t kdv is gegaan. Dit meen je niet? Ik heb zelf jarenlang op een kdv gewerkt en dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Punt 1: een gezichtje poetsen is een kleine moeite,
    Punt 2: ik neem aan dat de kleine reservekleertjes mee heeft? Dus hadden ze t truitje kunnen wisselen.
    Punt 3: als ouder wil je niet alleen weten hoe t met t eten is gegaan maar ook of ze bijvoorbeeld veel heeft gelachen en rond heeft gekeken en zo.
    E
    Punt 4: slapen in de kinderwagen deden ze bij ons vaak ook in t begin zodat je de kleine wat beter in de gaten kon houden......

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hai meiden,
    Ik ben er nog hoor! Morgenochtend vertrekken we!!

Nijn, welke testen heb je gebruikt?
    Voordat ik er achter kwam dat ik PCOS had teste ik telkens positief met clearblue en etos testen.. Maar die waren dus vals positief.. hoor je helaas wel vaker. :(

Minnie, knuffel!!!

Debby wat positiever nieuws gelukkig!
    Moet je bedrust houden voor je bloeddruk?

Pamsie, sjonge dus heb ik voor niks elke dag gestemt. :p Hahaha.
    Jammer dat ik nu 2 weken weg ben, maar als ik thuis ben zal ik zeker nog stemmen!

Pamsie jeetje wat rot van het KDV zeg! Kan me voorstellen dat je je er niet prettig bij voelt...

*hmm voedingstijd hihi*

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @minnie: ja punt 4 van jou weet ik dat hadden ze ook aangegeven in de intake. maar de andere dingen had niet zo gehoeven.
    ze had idd reservekleren mee dus hadden ze best een ander truitje aan kunnen doen.
    ik werk zelf op een bso. maar wil graag terug naar de kleintjes. en echt niet dat ik het in me hoofd zou halen een kind zo aan de ouders af te geven.

@duchess: haha ja helaas steeds voor niks gestemd maar ze doet nu opnieuw mee :p
    lief dat je wilt stemmen als je er bent.
    ik geloof dat de meeste wel weten dat je nog niet weg bent maar je alvast een fijne vakantie willen wensen voorals we je niet meer spreken;)
    leuk hoor bijna de kleine aan je (je man's) famillie laten zien!!

@cin: spannend meid je bent nu daar! mijn duimen draaien.

@nijn: ik hoop dat het een goed gesprek wordt bij de ha

@alle: hier een beetje ziekjes. vannacht leegloop gehad! en me rot gezweet in bed. nu alleen nog hoofdpijn dus ga maar wel gewoon werken. mssn dat ik tussendoor nog even kan spieken hoe het met alle afspraken is gegaan!!

oh en thanks meiden voor alles stemmen op charlotte! zag dat ze weer wat nieuwe stemmen had.

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hihi weet dat de meeste weten dat 'k nog niet weg ben. :D Maar Ella vroeg wanneer ik precies ging omdat ze dat vergeten was, vandaar. :D

Ik ga nu ff stemmen op je meisje!

Ik heb zoooooooveel zin he niet normaal. :)
    Het is ook alweer 1,5 jaar geleden dat we mijn schoonfamilie voor het laatst hebben gezien. De tweelingbroer van mijn man is vanochtend gearriveerd in Turkije! Hem hebben we alweer 3,5 jaar niet gezien.... ik merk aan mijn man dat hij heel erg zenuwachtig begint te worden. Het wordt vast en zeker een super fijne vakantie. Ook mijn beide schoonzussen zijn bij mijn schoonouders met hun kinderen. Dus de hele familie bij elkaar, en dat is lang geleden!! (een zus heeft mijn man's tweelingbroer zelfs al 6 jaar niet meer gezien!)
    Pfff als ik er overna denk word ik zo zenuwachtig.. heb er gewoon superveel zin in. :)
    En de 2e week nog lekker genieten in een 5 sterren hotel, ook heerlijk! ;)

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Zo, weer gestemt op Lotte! :D

Hmmmm mijn nichtje is nu weer hier, en we zouden zo gaan wandelen... T was strak blauwe lucht, maar nu helemaal bewolkt, grrr. Weet niet of wandelen dan wel zo'n goed idee is..
    Zou het vandaag gaan regenen?

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    spannend duchess! ben benieuwd hoe de kleine het vind en of het goed gaat daar.

pamsie je hebt idd gelijk als je haar daar weghaalt hoor! zou ik ook doen in die situatie! en ik zou ook echt niet een kindje zo vies meegeven aan de ouders! wat zei je man ervan?

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    cindy en Nijn , heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes vandaag!!!!

duchess , oo hahaha je vertrekt morgen!! wat spannend allemaal! heerlijk vooruitzicht hoor! en het gaat helemaal mooi worden zo te lezen!
    wat fijn om je familie dan weer te zien! alvast heeeeeeeeeeeeel veel plezier!

Pamsie wat schandalig zeg! groot gelijk dat je je daar niet fijn voelt om je kindje daar achter te laten!

Minnie , moet veel aan je denken!

18. hoi dames.

Sorry dat ik tijdje niks van me heb laten horen.
    Was allemaal beetje veel al die drukke dagen.
    Vandaag bij de gyn geweest op de poli ferteliteiten vond al vreemd dat ik daarheen moest en niet gewoon op de algemene poli.
    Maar goed gesprek gehad hoe het ging en waar ik last van had en hoe de zwangerschappen van me andere kindjes gingen spontaan of via de MMM.
    Toen de echo was niks op te zien geen verdikt bbm slijmvlies geen groeiende eitjes en vocht wat er niet hoorde te zitten.
    Ze vertelde mij dat het een geklapte cyste kon zijn.
    Kans op spontane zwangerschap nam hierdoor af zei ze.
    heb zelf niet eens gevraagd hoezo was beetje onderste boven.
    Toen wilde ze weten hoe de MMM tijd van Youri* eruit zag.
    Nou wilde ze dat ik als ik op korte termijn zwanger wilde raken dat ik gelijk weer menopur mocht gaan spuiten.

Echt dit vies eigenlijk toch wel vies tegen want wilde eigenlijk buiten de MMM doen. maar kleine kans dat dat gaat lukken.

4 oktober moet ik weer terug komen bij haar om te kijken weer en verder te praten.

Sorry voor dit ego bericht kruip gauw op de bank ben totall loss

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    spannend Senna!
    maar wie weet gaat met menopur een stuk sneller... en hoef je maar even te spuiten!?
    je wordt dan wel veel beter in de gaten gehouden , dus zit je ook niet meer zo in onzekerheid?!

maar je hebt dat dus wel eerder gespoten?? omdat je schrijft dat je ''gelijk weer mennopur mag spuiten''???
    waarom denk je dan dat het nu ineens zonder de mm zou kunnen? tja het zou kunnen , maar die kans is dan toch veel kleiner??

20. nijnonijntje

Dag meiden,
    Ik ben er ook weer. Even een update van mij.
    Vanmorgen vol zenuwen met de uitslag van de echo naar de ha gegaan.
    Ja ze vermoedde gezien mijn klachten al wel dat ik pco zou hebben.
    Toen vroeg ze hoe lang zijn jullie precies bezig om zwanger te worden.
    Dus ik zo;) een half jaar gericht en een half jaar niet gericht:), dus een jaar.
    Wat helemaal niet waar is, maar ik dacht dit is mijn kans. Ik dik het wel even aan anders krijg ik nooit een doorverwijzing.
    Ja zei ze: de richtlijn voordat we je naar de gyn sturen is een jaar bezig zijn en we kijken naar leeftijd, je bent namelijk best wel jong nog. ( zo oneerlijk eigenlijk toch, ik bedoel een kinderwens is een kinderwens, wat boeit leeftijd dan nog)
    Maar omdat je al een jaar bezig bent en er pco geconstateerd is stuur ik je door.:D
    Gelukkig ik mag dus naar de gyn. Dan wordt er tenminste wat aan gedaan. Want zo nog een half jaar doorlopen in onzekerheid of je wel een ei hebt is natuurlijk ook niet wat.
    Ze zei ook: houd er rekening mee dat de wachtijd ongeveer 2 maanden is bij de gyn.
    Toen ik daarna belde kon ik 1 oktober al terecht. Wat een geluk. Dat is al over 4 weken.
    Toch nog een beetje geluk.
    Ben zo blij dat ik dinsdag het er door heb kunnen drukken van die echo en vandaag ook. Anders weet ik niet hoe lang dit had geduurt.
    Nu baal ik wel destemeer soms dat die zwangerschap in ronde twee werd afgebroken door die accute blindedarm. Dat doet nu soms extra pijn. Maar ja je kan niet alles hebben in het leven.

Deel Deze Pagina