PCO Deel 8

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anja89, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ja hoor is goed.
    het is met een goede bedoeling bedoelt en hoop tranen.

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    allereerst thanks allemaal voor de stemmen op Lotte!!

@duchess: spannend hoor! het klinkt wel heel leuk allemaal. en je man is nog wel tweeling dat is dan wel speciaal dat ze elkaar na zo'n lange tijd weer zien!!

@minnie: mijn man was ook mee haar ophalen. die was er natuurlijk ook niet blij mee. ik ben er vanmorgen ook nog wel over begonnen. over dat ze vies ging ze eigenlijk niet op in. over dat we geen uitgebreid verslag kregen zei ze dat het moeilijk is als je elkaar afwisselt. eigenlijk een onzin smoes dus!

@senna: jeetje meid! dat is geen fijn bericht natuurlijk. ff alles goed laten bezinken. lekker even op de bank kruipen. en dan straks er weer met frisse moed tegenaan.

@nijn: fijn dat je doorverwezen wordt. dan kom je eindelijk weer wat verder voor je eigen gevoel.

@cin: balen dat het je tegen viel. maar wel fijn dat het er op zich toch goed uit zag. 20 eitjes is toch netjes!

@minnie: wat super dat het zo goed gaat!! geen rare krampen ofzo!!

@lin: fijn dat je het naar je zin hebt in de ardennen. ff lekker relaxen meid. en daarna met frisse moed op naar een wondertje.

@daan: joepie wat super meid! dat gaat vast goed komen. mijn duimen draaien.

@cin: ja echt leuk he! om terug te lezen hoe je zelf was bij je geboorte.

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    oh... ik dacht, ik kom weer meekletsen.. maar er is een nutteloze discussie aan de gang over meningen over andermans mate van misselijkheid..

nou..toedeloe dan maar weer :p

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

hey meiss,

ja hier gaat het goed hoor. Lotte is weer naar de opvang geweest. vandaag andere leidsters en nu wel een beter gevoel maar nog steeds vind ik het niet echt een fijn bedrijf. dus ze gaat mooi naar een ander.
    verder voel ik totaal geen ongi aankomen maar ook geen kramp of wat dan ook. dus ik denk dat de pcos weer lekker bezig is en het een cyclus van 100 dagen zal worden ofzo. ( hoewel ik stiekem hoop wil houden dat ik mssn wel zwanger zou zijn.) als ik na het weekend nog niet ongi ben ga ik testen!! :D

nog wel lekker griep gehad vannacht. warm en koud. leegloop van onderen. loopneus. keelpijn.
    heel fijn dus. maar goed in de loop van de ochtend ging het beter dus ben wel gaan werken.

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey tumm meiss hehe ben ik niet de enigste:):) oh ik word er soms niet goed van van dat veranderen van uitspraken enzo pfff...
    meiss hoe is het met je nieuwe baantje??? en hoe gaat het met slapen nu meiss..

@pamsie oh dus ze heeft er eigenlijk geen nuttig antwoord op gegeven???
    ik zou het gewoon in de gaten houden en als ze weer zo smerig eruit komt gewoon zeggen `oh meissie wat zie jij eruit zeg` heeft niemand je gezichtje af gewassen ?? snappie hoe ik het bedoel hahaha

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ik wil ook nog even op de discussie reageren. ik geloof dat er ook wel een stukje van miscomunicatie inzit.

nijnonijntje zei: dat hoe misselijker hoe beter. ect.

ik ben het hier idd niet helemaal mee eens. ik snap dat veel meiden hier het wel zo ervaren en ik wil niemand onzeker maken hoor. ik heb van dichtbij mee gemaakt dat iemand de "standaard" kwaaltjes had. maar toch echt een miskraam heeft gehad. en ik zelf bijvoorbeeld ben nooit misselijk, kramp of wat dan ook geweest/gehad en heb nu een gezond kind.

eigenlijk komt het er op neer dat je van kwaaltjes niet zoveel kan op maken.
    vaak kan je beter naar je gevoel luisteren die heeft het vaak wel bij het rechtereind.
    (voor dat er hier weer gezeur op komt, dit is geen aanval op wie dan ook. dit is gewoon mijn mening) ik snap het van alle kanten hoor!

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey pamsie meiss..
    ja ik zou ze oook ergens anders naartoe brengen hoor!! maar wie weet helpt het wel als je er gewoon elke keer wat van zegt...

voel je je nu wel beter dan???
    ennuh ik hoop het voor je meid ik ga heel erg hard voor je duimen hoor... zal wel mooi wondertje zijn geeft ons pco-ers toch wel hoop hoor dat het spontaan ook kan ;0
    xxx

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

hahaha ja idd, zo moet ik het de volgende keer maar doen denk ik.
    nee ze heeft niet echt een nuttig antwoordt gegeven. vandaag was ik in de haast de groente vergeten dus zat ze niet onder maar ik ben benieuwd hoe het maandag zal gaan.

9. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh.. ik kies geen kant hoor.. Niet die van Cindy, maar ook niet die van Senna..

Punt is.. misselijkheids sucks big time.. En of dat nu één keer in de week is, of dat je opgenomen moet worden. Het sucks.. einde verhaal.

Oh.. en je gaat ervan uit je bek stinken, zelfs na 100x je tanden poetsen :D

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    whahahhaha pamsie kijk dat heb ik ook uitgelegd toch dat ik ook de hele wc onder had gekotst en maar 1 dagej van een test heb mogen genieten..

maar toch geeft het de meest emeiden wel hoop en vooral als je de 12 weken of je eigen risico weken bent gepasseert...

we hebben het hier helemaal niet over die hyper.... oh sorry maar ik kan dat woord echt niet typen hoor!!!

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Zo.. nu we dat gehad hebben... heb ik dingen gemist deze week?
    Iemand een update voor me? :D (plieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssss)

12. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

ja nou ik heb lekker al opgezegd nog maar 2 maanden:p tot 16 november zit ze daar. en ik heb de week van 9 november lekker vrij genomen kan ze een week eerder er daar af.

nou nog wat hoofdpijn, loopneus en flink verkouden ( maar ja wie niet)
    ja we zien het wel. geen bloed geeft moed he!! ( tenzij de cyclus heel lang is:p )

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    tummm kijk me eitjes:):) van rechtsss..

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

hahaha hier moest ik wel even om lachen:p

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Jaa...las het Cin.. helaas nog niet allemaal groot genoeg? maar ziet er goed uit joh!! (wel raar om te zeggen hahaa.. normaal willen we maar 1 á 2 eitjes zien.. en bij jou 20 hahaha :D)

@pamsie; troubles op het kdv gehad las ik.. echt schandalig.. daarom wil ik faye ook niet wegbrengen.. mja.. je moet wel he :)

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

nee precies maar goed dan ben je het wel ergens met senna eens, ( die zei dat het niet altijd op gaat "hoe misselijker hoe beter")

daar ging uiteindelijk de discussie om dat zij het niet eens was met de stelling van nijnonijntje. "hoe misselijker hoe beter"

maar laten we er verder maar over op houden. ieder zijn mening toch!;)

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje

Jij ook al verkouden.. ik hijg als een paard door ademhalingstekort.. doe een half uur over 1 boterham.. :$

Op welke cyclusdag zit je?

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    uhmmm annedore mag na haar vakantie aan de fostimon:):) in plaats van de gonal-f..

deb was in het zkh geweest donderdag en haar suikers schommelden weer en moest nu wel rust houden op bed.. kleine pj lag nog steeds in stuit..

duch trekt het even niet meer en is blij dat ze morgenvroeg om 9 uur vertrekt naar turkeije..

dani mag maandag voor de eerste iui komen geheel onverwachts:)

uhmmm pamsie heeft haar dochter smerig op moeten halen gister op het kdv...

uhmm minnie is de vervelende 4.5 weken eindelijk gepasseert...
    uhmmm uhmmm uhmmm

ella heeft vandaag de laatste dag vakantie gehad...
    haar neefje heeft in zkh gelegen die had te weinig zuurstof...

uhmm senna moet waarschijnlijk toch menopur gaan spuiten..

blondjuh (nicht) heeft weer een blaasontsteking

en uhmm jaaaa de rest weeet ik zo niet uit me bolleke

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @tum: tja dat is het vervelende soms moet je wel. gaat faye nu ook naar het kdv??

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    och ja laat het allemaal maar jah.....
    wannttuhh het is weekend meiden hahahha

Deel Deze Pagina